با افزایش پرونده های کار COVID-19 بر اصول اساسی تمرکز کنید: WHO |

رئیس آژانس ، تدروس آدنام غبرایسوس روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: “من می دانم که خستگی وجود دارد اما ویروس نشان داده است که وقتی ما مراقب خود را رها کنیم ، می تواند با سرعت ناگهانی عقب برود و بیمارستان ها و سیستم های بهداشتی را تهدید کند.”

هفته گذشته ، WHO گزارش داد که با نزدیک شدن به فصل زمستان نیمکره شمالی ، بیماری همه گیر وارد مرحله نگران کننده ای شده است.

در آن زمان ، بار پرونده در اروپا تقریباً سه برابر بیشتر از اولین اوج شیوع همه گیر در ماه مارس بود.

زنجیر انتقال را بشکنید

تدروس گفت که او از دیدن بسیاری از رهبران در ارتباط با مردمشان در مورد اقدامات هدفمند لازم برای کاهش سرعت ویروس کرونا و محافظت از کارکنان بهداشتی و سیستم های بهداشتی تشویق شده است.

وی خاطرنشان کرد که با افزایش موارد ، تعداد افراد نیاز به تخت بیمارستان و مراقبت های ویژه نیز افزایش می یابد. و گرچه پرستاران و پزشکان در حال حاضر درک بهتری از چگونگی بهترین روش درمان افراد مبتلا به ویروس دارند ، اما این وضعیت می تواند آنها و بیماران را در معرض خطر قرار دهد.

وی گفت: “بنابراین ، مهم است که همه دولتها بر اصول اساسی که به شکستن زنجیره انتقال و نجات جان و معیشت کمک می کند ، توجه کنند.”

“این به معنای یافتن پرونده های فعال ، تحقیقات خوشه ای ، جدا کردن همه موارد ، قرنطینه کردن تماس ها ، اطمینان از مراقبت های بالینی مناسب ، حمایت و محافظت از کارمندان بهداشت و حمایت از افراد آسیب پذیر است.”

تدروس تأكید كرد كه همه از طریق تمرین فاصله فیزیكی ، ماسك پوشیدن ، پرهیز از ازدحام جمعیت و سایر اقدامات توصیه شده نیز نقشی دارند.

ما خانواده ایم

WHO اعلام کرد که یکی از بزرگترین سرودهای دوران دیسکو به عنوان “تماس واضح” برای همه گیری COVID-19 تغییر یافته است.

“ما خانواده هستیم” ، توسط گروه آمریکایی Sister Sledge ، در یک کارزار جدید برای ارتقا solid همبستگی جهانی ، اتحاد و همکاری در مواجهه با بیماری حضور خواهد یافت.

Kim Sledge ، یكی از چهار خواهری كه كلاسیك dancefloor را خوانده اند ، نسخه ویژه ای از محبوبیت 1979 را ضبط می كند كه در 9 نوامبر بصورت آنلاین منتشر خواهد شد.

بخشی از درآمد به منظور پاسخگویی به بیماری همه گیر و تقویت خدمات بهداشتی در سراسر جهان صرف خواهد شد.

خانم سلیگ ، از طریق پیوند ویدیویی ، گفت: “این یک تلاش همبستگی برای یک نگرانی جهانی است”.

“همه ما – هر قبیله ، هر زبان ، هر ملت ، هر مردمی – پرچم عشق را بر خود داریم و آرزو داریم که ما را در این جهان گرد هم آوریم تا با انواع مختلفی که علیه ما هستیم مبارزه کنیم.”

از همه بلند شوید و آواز بخوانید

نسخه جدید “ما خانواده هستیم” با ویدئویی همراه با افراد مشهور ، قهرمانان خط مقدم و افراد همراه خواهد بود.

مردم در سراسر جهان با ضبط ویدیوهایی با خانواده و دوستان نزدیک خود که این آهنگ را می خوانند و سپس تلاش های خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند ، به پیوستن به کمپین #WeAreFamily که از روز دوشنبه آغاز شده است ، تشویق می شوند.

سازمان جهانی ما می خواهیم ، یك شركت جهانی تأثیر اجتماعی ، نیز یك شركت در این كارزار است.

بنیانگذار ناتاشا مودار گفت که از او س whyال شده است که چرا این آهنگ در حال حاضر منتشر شده است ، و نه زمانی که بیماری همه گیر در ماه مارس اعلام شد.

وی گفت: “و دلیلی که اکنون وجود دارد این است که همه گیری که همه ما با آن روبرو هستیم به اندازه امروز پنج و شش ماه پیش مرتبط است” ،

“با موزیک ویدئویی که تولید می کنیم … می خواهیم نوعی صداقت واقعی باشد که این خانواده جهانی زیبا ، واقعی و جهانی در یک اتحاد و همبستگی ، نه فقط در سال 2020 بلکه به دنبال سال 2021 نیز هستند. خوب ، برای رسیدگی به هر چالش بهداشت جهانی که تا به حال با آن روبرو شده ایم ، از جمله و همه گیر بیماری COVID. “