از میدان: پاسخ به درخواست کمک در تایلند |

بر اساس داده های سازمان ملل ، از هر سه زن در سراسر جهان یک نفر خشونت جسمی یا جنسی را بیشتر توسط یک شریک زندگی صمیمی تجربه می کند. در سال 2019 ، 243 میلیون زن و دختر ، بین 19 تا 49 سال ، توسط یک شریک زندگی صمیمی تحت تأثیر خشونت جنسی و / یا جسمی قرار گرفتند.

در راهپیمایی پایان دادن به خشونت مبتنی بر جنسیت.

این مشکل فقط با شیوع بیماری همه گیر ویروس کرونا ، با افزایش شدید خشونت خانگی در سطح جهانی ، بدتر شد. کشورهایی که تا حدی موفقیت خود را در برابر COVID-19 مدیریت کردند ، توسط آفت همراه خشونت خانگی بی تأثیر نماندند.

Naiyapak Chaipan ، برای خط تلفن 1300 در تایلند کار می کند ، به زنانی که قصد دارند خود را از روابط سو ab استفاده کننده و خشونت آمیز خلاص کنند ، کمک می کند. کار او در حین قفل شدن COVID-19 و محدودیت های سفر ، که باعث شد بسیاری از زنان در خانه متجاوز به زندانیان خود باشند ، بسیار حیاتی شد.

خط تلفنی 1300 ، تحت مدیریت وزارت توسعه اجتماعی تایلند ، از طریق مشارکت سازمان ملل و اتحادیه اروپا پشتیبانی می شود و توسط تعدادی از آژانس های سازمان ملل از جمله UN-Women ، سازمان بین المللی کار (ILO) و دفتر مواد مخدر سازمان ملل متحد اجرا می شود. و جنایت (UNODC).

از آنجا که سازمان ملل 16 روز فعالیت علیه خشونت جنسیتی را جشن می گیرد ، در مورد کارهای مهم وی اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اینجا.