فیزیک یازدهم حرف آخر ❾ تست قطعی کنکور در ❹❶ ساعت

همه داوطلبان همیشه دوست دارند راهی را پیدا کنند که در عین اینکه تمامی مطالب را به خوبی یاد بگیرند در کمترین زمان به جواب برسند و تایمی را هم برای مرور و تمرین داشته باشند اما با توجه به حجیم بودن مطالب و سخت بودن آن ها این کار را خودشان به تنهایی نمی توانند انجام دهند چرا که فقط یک پایه نیست و برای کنکور باید برای هر سه پایه تمامی مطالب را بلد باشند تا بتوانند به موفقیت برسند. بنظر من این دسته از داوطلبان نمی توانند فقط با خواندن کتاب های کمک آموزشی و درسی به نتیجه دلخواه آموزش عربی خودشان برسند. همانطور که خودتان بهتر از من می دانید با تغییر سبک کنکور و دشوار شدن و مفهومی شدن سوالات دیگر کتاب های درسی و کمک آموزشی پاسخگو نمی باشد و نمی تواند دانش آموزی که دارای پایه خوبی نیست را به سطح قابل قبول برساند تا بتواند با رقبای خود حرف آخر رقابت کند.

اما خب چطور می توانند به بازدهی بالا در کم ترین زمان دست پیدا کنند؟ قبل از اینکه به ادامه مقاله بپردازم یک هدیه ویژه برای داوطلبان عزیز کنکوری دارم، پکیج محاسبات حرف آخر؛ با آن می توانید به سخت ترین سوالات محاسباتی کنکور در کمتر از 20 ثانیه پاسخ دهید و خیالتان از بابت ذخیره زمان راحت باشد. تنها یک منبع وجود دارد که شما را در 25 ساعت از صفر به صد می رساند و آن هم پکیج دین و زندگی استاد یوسفیان پور می باشد. ولی با دی وی دی ها و همایش های استاد یوسفیان پور توانستم در کنکور 96 درصد خود را به 94 برسانم. و یا اگر حتی احساس می کنند که با منابع کمک درسی می توانند درصد خود را به حد قابل قبول برسانند پس برای انها نیازی نیست. من خیلی از دانش آموزانی را می شناسم که نتوانستند درسی را که در آن ضعف جدی داشتند با کتاب های کمک آموزش جبران کنند مخصوصاً در برخی در برخی دروس خاص. یا صحبت کردن به صورت خیلی تند و نامفهوم نیز باعث زدگی داوطلب از درس می شود بنابراین مدرس باید بیانی شیوا و رسا داشته باشد و با هیجان و صدای بلند تدریس کند و با بیان خاص خود داوطلب را برای خواندن بیشتر مطالب به هیجان بیاورد و سبب شود تا داوطلب با علاقه درس خود را دبنال کند.

این گروه از داوطلبان به نظر من دیگر نیازی به کلاس های کنکور و دی وی دی های آموزشی ندارند و فقط با تمرین کردن ، آزمون دادن و داشتن کتاب های کمک آموزشی می توانند مهارت و دانش خود را افزایش دهند و البته این افراد می توانند با شرکت در کلاس ها یا استفاده از دی وی دی ها مدت زمان پاسخگویی به سوالات را کاهش دهند. چون اکثر این کتاب ها برای تمرین کردن و افزایش مهارت است و کمک کردن به افزایش درصد ولی نه در آن حدی که بتواند یک دانش آموز با پایه ضعیف را به یک دانش آموز با پایه قوی تبدیل کند. منابع کمک آموزشی هم شما را برای یادگیری بهتر کمک می کنند هم باعث می شوند تا تایم شما برای مطالعه ذخیره شود و تایم بیشتری برای مرور و تمرین و بسته آموزشی حرف آخر تکرار داشته باشید. هم چنین شما می توانید از دوستان قوی خودتان در این زمینه هم کمک بگیرید تا وضعیت شما هم همانند آن ها رو به بهبودی باشد. شرط قوی شدن شما در این درس زدن تست های فراوان در تمامی مباحث می باشد. پس من به نوعی در آن درس پایه قوی داشتم.

موسسه حرف آخر بر اساس انیمیشن، تصویرسازی، الگو و نقشه راه دروس را به داوطلبان تعلیم می دهد و این کار سبب می شود تا مطالب چون به صورت تصویری و الگو تدریس می شوند به حافظه تصویری شما در نیمکره راست تان منتقل شده و این کار سبب می شود تا شما هرگز نسبت به مطالب دچار فراموشی نشوید. یادگیری با جمله به این صورت خواهد بود که شما معنای فارسی لغت را متوجه می شوید و با آن یک جمله فارسی می سازید تا لغت در ذهن شما ماندگار شود. موسسه حرف آخر این خواسته داوطلبان را به مرحله عمل درآورده و داوطلب میتواند فقط و فقط در چهار ماه کل مطالب سه پایه را بخواند و این یعنی ذخیره تایم برای مرور یک باره و چندباره و در نهایت تثبیت مطالب در ذهن شما! یعنی با این دی وی دی ها می توانیم از تدریس اساتید معتبر بهره مند شویم که توانایی شرکت در کلاس های ان ها را نداریم.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد حرف آخر دوازدهم لطفا از سایت ما دیدن کنید.