همه چیز درباره نحوه افزایش شتاب و توان خروجی خودرو – مجله تخصصی خودرو

مگان را باید یکی از بهترین و موفقترین محصولات تاریخ رنو بدانیم که فروش بسیار بالای آن در سطح جهان همچنان ادامه دارد. یکی از قطعات تأثیرگذار در عملکرد خودرو بدون شک فیلتر هوا است. رنو مگان یک خودرو سدان فرانسوی است که نخستین بار در سال ۱۹۹۵ و به عنوان جایگزین خودرو رنو ۱۹ معرفی شد. تا به امروز ۴ نسل از رنو مگان معرفی شده که نسل دوم آن از سال ۲۰۰۶ به صورت وارداتی و از سال ۱۳۸۷ به صورت مونتاژی وارد بازار ایران شد. رنو مگان در زمان عرضه رقبایی چون سیتروئن زانتیا، نیسان ماکسیما، مزدا ۳ و حتی تویوتا کمری را در مقابل داشت و همچنان نسخههای دست دوم آن در بازار خرید و فروش میشود. مگان در هنگام ورود به بازار ایران به دلیل ظاهر جذاب و ویژگیهای فنی خوبی که داشت، و البته قیمت منطقی که در آن زمان برای این سدان در نظر گرفته شده بود، توانست در کشور ما هم روزهای خوبی را تجربه کند. با ارتقا سیستم سوخت ، میزان ورود سوخت به هر سیلندر را افزایش دهید. همانطور که قطعاً تا الان متوجه شدهاید، کلید موفقیت در افزایش شتاب، ورود و خروج هوا است.

{آیا میخواهید در مسابقات اتومبیل رانی شرکت کنید ؟|آیا از کپ موتور ماشین خودروی خود رضایت ندارید ؟}

آیا تصادف داشته اید و ایربگ خودرو فعال شده است و باید برای خرید ایسیو ایربگ هزینه های بالایی پرداخت کنید ؟ این گیربکس را به صورت صفر کیلومتر نمیتوانید پیدا کنید پس بنابراین توصصیه میکنم به دنبال نسخه استوک اروپایی پلمپ بگردید ، این گیربکس ها معمولاً با قیمت 5 میلیون الی 8 میلیون تومان فروخته میشوند. آیا میخواهید در مسابقات اتومبیل رانی شرکت کنید ؟ هر کدام از خودروهای نسل جدید برای کنترل اتومبیل در قسمت های مختلف سنسور های گزارشگر دارد، که برخی به ایسیو اطلاعات میدهند و برخی دیگر عملگر هستند که از ایسیو فرمان می گیرند و عملی رو انجام میدهند. ضمنا این ربمپ استیج ۲ در خودروهای که از سوخت با کیفیت استفاده و تقویت مکانیکی موتور از جمله تغییرات در هدرز و کیت مکش و انواع تقویت کننده های موتور دارا می باشد، خوب جواب میدهد . آیا از روشن ماندن چراغ چک موتور خودروی خود احساس خطر میکنید ؟ آیا از کپ موتور ماشین خودروی خود رضایت ندارید ؟ موتور خودرو برای کارکردن نیاز به هوای تازه و تمیز دارد. چرخ های جلو، چرخ های عقب و سیستم های AWD هر کدام به مهارت خاصی نیاز دارند به خصوص هنگام ترمز، و چرخش یادگیری برای تبدیل شدن به یک راننده کارآمد و مؤثر درنهایت به شما کمک می کند تا بهترین عملکرد را از وسیله نقلیه خود داشته باشید.

آیا از مصرف بالایی سوخت ماشین ناراحتید ؟

ریمپ STAGE 3 برای مشتریانی که تمایل به شرکت در پیست مسابقه های اتومبیل رانی دارند انجام میشود که با تغییرات اصلی در برنامه پاشش سوخت قدرت و شتاب بسیار بالایی را تجربه می کنند. تولیدکنندگان معمولا از ECU های معمولی استفاده می کنند به دو دلیل، حداکثر بهره وری در مصرف سوخ و کمترین میزان تولید آلودگی. EUC موجود در خودروهای صفر به دلیل حداکثر بهره وری در میزان مصرف سوخت و کمترین تولید آلایندگی، معمولی هستند. این کابین در مقایسه با خودروهای امروزی خسته کننده است و در مجموع در داخل به خوبی بیرون نیست. یکی از کارهایی که افراد برای افزایش شتاب خودرو بیش از حد معمول انجام میدهند، ریمپ کردن و تیونینگ خودرو است. سنسور اکسیژن یکی دیگر از قطعات خودرو محسوب می شود که روی تنظیم مصرف سوخت نقش بسزایی دارد. آیا از مصرف بالایی سوخت ماشین ناراحتید ؟ یکی از عواملی که باعث گاز نخوردن ماشین میشود، خرابی سنسور گاز خودرو است. یکی از نقاط مثبت رنو مگان که آن را به یک خودرو محبوب در بازار ایران تبدیل کرد، طراحی ظاهری جذاب آن بود که در زمان خود طراحی مطلوبی به شمار میرفت.

به همین دلیل برای افزایش شتاب خودرو خود می توانید چرخ دنده های بزرگ خودرو را با چرخ دنده های کوچک تعویض نمایید. مگان با دو موتور ۱.۶ و ۲.۰ لیتری به بازار عرضه شد که به ترتیب ۱۱۵ و ۱۳۲ اسب بخار تولید میکنند و برای آنها جعبه دنده دستی و اتوماتیک در دسترس بود. این کیت عملکرد ها و قدرت های مخفی و فراموش شده موتور خودرو را از لحاظ ای سی یو پیدا می نماید و آن ها را برای ای سی یو روشن می نماید. این چیپ کاملا هوشمند بوده و با گرفتن پارامتر های ای سی یو و تغییر در میزان فشار سوخت و پاشش سوخت و نوع پاشش سوخت خودرو شما را به حداکثر عملکرد واقعی خود می رساند و می توانید به صورت ویژه ای خودرو خود را با دیگر خودرو های مشابه خود متفاوت سازید. در این برنامه نویسی پارامتر های جرقه به گونه ای تغییر داده میشود تا قدرت و شتاب قابل توجه ای در خودرو ایجاد شود .

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد {افزایش شتاب خودرو|شتاب ماشین|افزایش شتاب ماشین|ایران کارز|افزایش شتاب خودرو ایران کارز|شتاب} لطفا از صفحه ما بخواهید.