مشخصات تویوتا یاریس هاچ بک و صندوق دار 2021 + قیمت + عکس

علاوه بر تغییرات فنی در بحث سیستم هیبرید، طراحی هم مدرن تر از نسل قبل شده و سبک جدید طراحی های تویوتا در آن به کار رفته است و المان هایی مشابه در طراحی این خودرو و طراحی آخرین نسل از یاریس دیده می شود. همان طور که می دانید کشور ژاپن یکی از مستعدترین کشورها در بحث بلایای طبیعی نظیر زمین لرزه، سونامی و طوفان های قدرتمند است و به همین دلیل تویوتا تصمیم گرفته است آکوا را مناسب برای چنین موقعیت هایی طراحی کند. تویوتا آکوا همیشه قیمتی پایین تر از پریوس داشته و مصرف سوختی پایین تر از آن را هم ثبت کرده است، پس به این ترتیب، تویوتا آکوا نسخه ای اقتصادی از تویوتا پریوس است که برای مصارف شهری کاربرد دارد. پس از تماس با فروشنده، کد تخفیف کاوالا۴۰ را اعلام فرمایید. یکی از جذابترین خودروهایی که قرار است در سال ۲۰۲۰ وارد بازار شود تویوتا یاریس GR میباشد. واردکننده ای که اولین خودروی کلاس B را روانه بازار وارداتی ها کرد و با قیمتی عجیب به فروش رساند قیمتی که حالا دیگر خودروهای وارد شده به این کلاس را تحت تاثیر قرار داده و ارزان قیمت ترین ها در دنیا تبدیل به گران ترین ها در ایران شده اند.

در نسل جدید تویوتا آکوا همانند بسیاری از خودروهای برقی و پلاگین هیبرید تنها یک پدال داریم که و عملکرد این پدال توسط راننده تعیین می شود تا در هنگام ترمز هم تولید برق و شارژ باتری ها را داشته باشیم. همچنین طراحی شیشه های کناری هم بسیار زیباست و در کل، می توان گفت نسل جدید آکوا اساس طراحی نسل قبل را دارد که بسیار مدرن تر و زیباتر شده است. نسل جدید تویوتا آکوا برای اولین بار به سیستم تمام چرخ محرک مجهز شده است تا کنترل پایداری و کشش در هنگام رانندگی در این نسخه جدید راحت تر باشد. تریم XLE همان مدل فول خودرو است که به صندلیهای چرمی، غربیلک فرمان چرمی، سیستم تهویه مطبوع خودکار، چراغهای جلوی LED و برفپاککن دارای سنسور باران مجهز شده است. ویژگی های استاندارد بر روی مدل L شامل: چرخ های 15 اینچی فولادی، چراغ هالوژن، قفل قدرتی درب و پنجره ها، تهویه مطبوع، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع، فرمان تنها شیب دار، کامپیوتر سفری، صندلی عقب تاشو تقسیم 60/40 ، بلوتوث تلفن و اتصال صوتی، و شش بلندگو با سیستم صوتی Entune صوتی با صفحه نمایش لمسی 6.1 اینچی، یک دستگاه پخش CD، رادیو HD، پورت aux و USB و یک رابط کاربری IPad.

در نسخه های فول آپشن این هاچ بک پرطرفدار می توان به ورود به داخل کابین بدون کلید، کروز کنترل، رادار بین خطوط، دوربین عقب، سنسور عقب و جلو، آینه های تاشو برقی، رادار پیشگیری از تصادف، روکش چرم صندلی ها، استارت دکمه ای پیشرانه، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، رادار نقطه کور، سیستم کنترل پایداری VSC و TRC، ۷ عدد کیسه هوا و رینگ های ۱۵ و ۱۶ اینچ اشاره کرد. بسته به پیکربندی خاص ، ماشین ممکن است 1 (کمتر) یا 2 ردیف صندلی ، 3 یا 5 در داشته باشد. مدل های دیفرانسیل جلو تویوتا یاریس کراس کمتر از ۱۲۰ گرم در کیلومتر CO2 تولید می کنند و این عدد برای مدل های چهار چرخ متحرک و با استفاده از سیستم AWD-i به کمتر از ۱۳۵ گرم در کیلومتر می رسد. این پلتفرم همان ساختاری است که با معرفی تویوتا یاریس معرفی شد و در تولید آن خودرو هم به کار رفته بود. این کارخانه وظیفه تولید نسخه های GR را بر عهده دارد. در نمای روبروی خودرو، تغییر زیادی مشاهده نمیشود و این خودرو شبیه به یک گربه ماهی است که جلوپنجرهی شانهعسلی بزرگ بر روی آن قرار گرفته و یک جفت چراغ هم ظاهری جالب و بامزه را به آن بخشیدهاند.

تمرین جالبی بود و ما چیزهای زیادی از آن آموختیم و عرضهی آن وجودِ تقاضا از گروههای متفاوت و تأثیرگذار را نشان داد؛ نه مشتریان سنتی یاریس. تویوتا یاریس سدان ۲۰۱۹ (Toyota Yaris Sedan) که پیش از این با نام سایون IA و سپس با نام یاریس IA شناخته میشد، دارای طراحی خارجی قابل توجهی است. بدیهی است پرداخت ۳۶ میلیون تومان برای تیبایی که قیمتی کم تر از ۳۰ میلیون تومان را در کارخانه دارد، فشار روانی و اقتصادی قابل توجه ای را به خریدار وارد می کند. هیوندا اکسنت در کلاس خود، خودرو مناسبی است که نسبت به رقبایش از موتور پر بازده تر ، امکانات بیش تر و ارزش خرید بالاتر بهره میبرد . نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل جلو، ۵ سرنشین، ۴ در هاچبک. در کنار مجموعه ترمزگیری بسیار عالی و فرمان پذیری مناسب، از نقاط قوت دیگر یاریس می توان به جعبه دنده اتوماتیک این خودرو اشاره کرد که هرچند از نوع تیپ ترونیک نیست اما همخوانی مناسبی با پیشرانه نه چندان قدرتمند یاریس داشته و رانندگی نه چندان خسته کننده ای را در ترافیک های شهری به ارمغان می آورد. همچنین مدل SE چرخ های 16 اینچی با اندازه لاستیک 50/195 که بهترین نوع ارائه داده شده از کارخانه می باشد، مجهز شده است.