ارز دیجیتال ترتل کوین (TRTL) چیست؟

مثلا یک کوادکوپتر ساده می تواند به سادگی تعادل خود را حفظ کند، در یک نقطه ثابت بماند و در چندین جهت مختلف حرکت کند، حال تصور کنید برای هر یک از این چهار موتور یک تراتل بر روی کنترل قرار می گرفت و هدایتگر کوادکوپتر می بایست با استفاده از این 4 تراتل تمام عملیات های ذکر شده را انجام میداد. علاوه بر آن بر روی سیستم مالتی مدیای آن ما سیستم نویگیشن (Navigation) رو داریم که در واقع رهیاب ماهوارهای با نقشه است، تولید مالتی مدیای آن هم برای شرکت ایرانی کروز است که این مالتی مدیا رو تولید کرده است و این شرکت در زمینه الکترونیک خودرو شرکت خوشنامی نیز هست. آیتم بعدی GPS هست که بر روی پهپاد نصبه. کوادکوپتر یکی از انواع وسایل پهپاد است که در موارد مختلفی از آن استفاده می شود . رانش هواپیما را در هوا به جلو میبرد. پنکه یکی از ساده ترین روش های تولید نیروی تراست است که همه ما با آن سروکار داریم درآن هوا با سرعت کم از پشت پنکه وارد می شود و با سرعت زیاد از جلوی پنکه خارج می شود.

وظیفه اختلاط با نسبت معین سوخت و هوا را دارد.در سیستم انژکتوری مکانیکی از آنجایی که ECU یا واحد کنترل الکترونیکی وجود ندارد ٬ اطلاعات اندازه گیری شده توسط این سنسور مستقیما به دستور تبدیل شده و میزان هوای ورودی توسط دریچه کنترل می شود. زیرا ماده سوختی برای اشتعال باید با حجم مشخصی از هوا ترکیب شود. بهره وری معمولا با تقسیم تراست موتور برتوان مصرفی به دست می آید.هر چه مقدار آن بیشتر باشد مدت زمان پروازی بالاتر میرود. در طراحی این ماشین که هنر دست جورجیو جیوجیارو بوده، آنچه بیش از هر نکته دیگری جلب توجه میکند، سادگی و هماهنگی است. هر گونه نشتی احتمالی روغن را در چهار طرف موتور بررسی میكنیم. چهار روش برای تنظیم پمپ سانتریفیوژ در بهترین نقطه عملکرد وجود دارد. اندازه موتورهای براشلس با چهار عدد و به صورت “AABB” شناخته میشود. همین شرایط و قوانین برای موتورهای براشلس هم صادق است. 4-درصورت نصب انژکتور برای تزریق اتانول فورس میتونه در شرایط مختلف میزان پاشش اتانول رو کم یا زیاد کنه؟ موتورهایی که راندمان کمتری دارند، نه تنها باعث اتلاف انرژی (و در نتیجه کاهش زمان پرواز) میشوند بلکه تراست کمتری در شرایط فول گاز میدهند. به عنوان یک قانون کلی حداقل نسبت تراست به وزن در تمامی مولتی روتورها می بایست ۲ به ۱ باشد تا بتوانید کنترل خوبی را بر روی ربات داشته باشید.

ویدئوی حاضر در قالب یک مثال کاربردی، تراتل ولوها یا شیرهای گلویی را ضمن معرفی از نظر عملکرد و کارکردی که در سیستم هیدرولیک دارد، بررسی می نماید. به کار بردن لیفتراک به صورت روزانه در بیشتر سایتهای صنعتی و تولیدی، سایش و پارگی عادی را ایجاد میکند که این امر عادی است و به عیب یابی و رفع آن نیاز دارد. 3-در صورت نصب توربو آیا باز هم لازم هست انژکتور های بنزین ( و گاز) رو با حجم بالاتر عوض کرد یا نیازی نیست؟ الان منيفول هايي كه استفاده ميشه xum هست و منيفول gti. فقط با سه پیچ به بلوک موتور متصل است که همه در یک صفحه قرار دارند اما در تیپ 2 علاوه بر سه مهره، یک پیچ در جلو که محور آن عمود بر پیچ های دیگر است نیز هست. در مولتی روتور ها مهم است که اطمینان داشته باشید موتور های شما میتوانند حدود ۵۰ درصد تراست بیشتر از وزن کل مولتی روتور شما را تولید کنند.به بیان دیگر،مولتی روتور باید بتواند با بیش از نصف تراتل هاور داشته باشد به عنوان یک قانون کلی حداقل نسبت تراست به وزن در تمامی مولتی روتورها می بایست ۲ به ۱ باشد معمولا از بردهای کمکی (ماژول) بنام اسپید کنترلر استفاده می شودو موتور براشلس کوچک ممکن است بیست آمپر جریان بکشد.اسپید کنترلر وظیفه کنترلر سرعت موتورها را به عهده دارد.

در انتها، علیرغم آنچه ممکن است با توجه به ابعاد کوچک اتومبیل به نظر برسد، درون کابین کاملاً جادار بوده که نشان از یک مهندسی فضای کاملاً آلمانی دارد. ابتدا در رابطه با تاریخ کوادکوپتر و موارد استفاده و … در اسپید کنترل های بر پایه SiLabs پردازنده های متفاوتی وجود دارد که عملکرد های متفاوتی دارند، برای مثال، 2 مورد اصلی F330 و F39X است (F390 و F396). در مولتی روتور ها مهم است که اطمینان داشته باشید موتور های شما میتوانند حدود ۵۰ درصد تراست بیشتر از وزن کل مولتی روتور شما را تولید کنند.به بیان دیگر،مولتی روتور باید بتواند با بیش از نصف تراتل هاور داشته باشد. در صورتي كه به طور كامل متوجه نشديد بيان نماييد تا بصورت يك جلسه كامل با عكس برايتان بارگذاري شود. همان طور كه مي دانيد ريل موشك سايد وايندر دقيقا روبه روي air intake ( ورودي هوا ) قرار دارد درنتيجه پس از شليك شدن دود بسيار زياد وارد فضاي موتور مي شود كه باعث ازبين رفتن اكسيژن لازم براي احتراق درون موتور مي شود درنتيجه كمپرسور استال ميكند.موتور موشك سايدوايندر پس از fire شدن مدت 20 ثانيه فعال است كه باعث رسيدن موشك به سرعت 4 ماخ مي شود.گازهاي خروجي از موشك بسيار بسيار زياد است ان قدر كه اگر خلبان بعد از شليك وارد بنك نشود ممکن است موتور سمتي كه موشك شليك شده به راحتي استال مي كند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد تراتل پژو بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.