قیمت و خرید لوله تراشه اسپیرال کافدار مستقیم EPSA

تصمیم برای استفاده از لوله تراشه با توجه به شرایط شما و عملی لوله تراشه اسپیرال چیست که باید انجام شود و موقعیتی که در حین عمل قرار گرفته اید تعیین می شود. باید بر اساس وزن بیمار تصمیم گیری در مورد انتخاب سایز لوله انجام میشود، به عنوان مثال برای بیماران کودک یا نوزادان نارس از لولههایی با کوچکترین سایز استفاده میشود چرا که وزن آن ها کم است و هوای کمتری را به درون سیستم تنفسی خود راه میدهند . در میان انواع مختلف لوله تراشه می توانیم لوله های بدون کاف هم ببینیم که به صورت محدود برای استفاده در بیماران کودک که در ادامه به شرح آنان خواهیم پرداخت، استفاده می شود.

قیمت لوله تراشه اسپیرالدستکش یکبار مصرف یک ابزار ضروری در آشپزخانه است، به ویژه هنگامی که برای باز کردن درب های محکم شیشه ها به کار می آید. برای مصرف این ابزار باید بعد از قرار دادن لوله در داخل تراشه بیمار کاف لوله تراشه را پرشود و پس از سمع دو طرفه ریه و حصول اطمینان از اینکه در محل مناسب قرار گرفته است لوله تراشه را در محل مناسب با چسب بر روی صورت بیمار محکم نگه داریم. برای مصرف این ابزار باید بعد از قرار دادن لوله داخل تراشه بیمار، کاف آن پر شود. لوله تراشه یک کاتتر است که در داخل نای قرار داده میشود که هدف آن ایجاد و حفظ راه هوایی مطمئن برای بیمار بوده تا تبادلات گازی به درستی انجام شود.

در نهایت نشت هوا و وورد خون، ترشحات و محتویات معده و مایعات به راه هوایی بیمار راه پیدا نمیکنند. بیشتر لوله های تراشه دارای یک عدد کاف با قابلیت باد شدن هستند، بدین ترتیب در زمانی که لوله در نای بیمار قرار گرفت، کاف پر از هوا می گردد و در نهایت از نشت هوا و ورود خون، ترشحات، محتویات معده و مایعات به راه هوایی بیما جلوگیری می کند. بیشتر لولههای تراشه دارای یک عدد کاف با قابلیت باد شدن هستند ، بدین ترتیب در زمانی که لوله در نای بیمار قرار گرفت ، کاف پر از هوا میگردد و در نهایت از نشت هوا و ورود خون، ترشحات، محتویات معده و مایعات به راه هوایی بیما جلوگیری میکند.

لوله تراشه اسپیرال چیست

در زمانی که قصد جدا کردن اتصال دو برونش از همدیگر برای جلوگیری از ورود خون و عفونت از یک برونش به برونش دیگر استفاده می گردد. در این وضعیت ، می توان با کلامپ کردن لوله باد کننده کاف ، کاف را از دریچه معیوب جدا کرده و از نشتی مکرر کاف جلوگیری نمود. در این وضعیت، می توان با کلامپ کردن لوله باد کننده کاف، کاف را از دریچه معیوب جدا کرده و از نشتی مکرر کاف جلوگیری نمود. این نوع کاف های جدی د می تواند باعث کاهش فشار به مخاط راه هوایی و کاهش خطر آسیب به آن گردد. این نوع کاف میتواند فشار به مخاط هوایی را کاهش دهد و خطر آسیب به آنرا به حداقل برساند.

از جمله مشکلات لوله های تراشه، به ویژه در بیمارانی که در بخش های مراقبت های ویژه تحت تنفس مکانیکی طولانی مدت هستند، احتمال آسیب به مخاط تراشه و نیز احتمال آسپیراسیون ترشحات راه های هوایی فوقانی در بیماران تحت تنفس مکانیکی دراز مدت وجود دارد. لوله تراشه فنردار برای استفاده موقت مناسب است و ممکن است در استفادههای طولانی مدت باعث آسیب رسیدن به مخاط تراشه شود. لوله تراشه اسپیرال کافدار EPSA | لوله تراشه فنردار کافدار مستقیم لوله تراشه اسپیرال کافدار مستقیم EPSA بصورت استریل در بسته بندی تک عددی و یکبار مصرف می باشد. 2021-8-20 لوله تراشه فنر دار خمیده کافدار EPSAبصورت استریل در بسته بندی تک عددویکبار مصرف می باشد.لوله تراشه اسپیرال از جنس استیل وضد زنگ است.

فروش تراشه کافدار فنر دار اسپیرال با گاید لوله تراشه ازشماره سایز8/7.5/7/6.5/6/5.5/5/4.5/4/3.5/3/2.5. فروش تراشه بدون کاف ازشماره سایز8/7.5/7/6.5/6/5.5/5/4.5/4/3.5/3/2.5. این لوله تراشه دارای نوک خمیده نرم می باشد که به آسانی از راه بینی یا دهان وارد نای می گردد و سپس به عنوان یک مسیر هوایی عمل می کند. بسته به نوع جراحی و کارکرد لولههای مورد استفاده انتخاب میشوند مثلاً برای اعمال جراحی قفسه سینه از لولههای دابللومن و برای جراحی هایی که احتمال فشار بر روی لوله در حین عمل وجود دارد از لولههای آرمه استفاده میشود. بسته به نوع جراحی و کارکرد لوله های مورد استفاده انتخاب می شوند مثلاً برای اعمال جراحی قفسه سینه از لوله های دابل لومن و برای جراحی هایی که احتمال فشار بر روی لوله در حین عمل وجود دارد از لوله های آرمه استفاده می شود.

این نوع لوله تراشه در جراحی قلب و سینه کاربرد دارد. به این منظور، این تدبیر در در لوله های تراشه جدید، طوری به عمل آمده است که کاف لوله تراشه از نوع حجم کم و فشار زیاد به نوع حجم زیاد و فشار کم تبدیل شود. معمولاً اگر جراح قرار باشد مغز، ناحیه سر و گردن، سینه، پشت، شکم یا لگن را عمل کند از لوله تراشه استفاده می شود. لوله تراشه معمولاً به عنوان وسیله ای جهت اداره کردن راه هوایی بیمار در هنگام بیهوشی عمومی، مراقبت های ویژه، تهویه مکانیکی و شرایط اورژانسی مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرد.

معایب لوله تراشه اسپیراللوله تراشه معمولاً به عنوان وسیلهای جهت اداره کردن راه هوایی بیمار در هنگام بیهوشی عمومی، مراقبتهای ویژه، تهویه مکانیکی و شرایط اورژانسی مورد استفاده و کاربرد قرار میگیرد . از لوله تراشه معمولاً به عنوان وسیلهای جهت اداره کردن راه هوایی بیمار در هنگام بیهوشی عمومی، مراقبتهای ویژه، تهویه مکانیکی و شرایط اورژانسی استفاده میشود. لوله تراشه یک کانتر است که برای ایجاد و حفظ را ه هوایی مطمئن، برای بیمار و همچنین برای سهولت تبادلات گازی مورد استفاده قرار میگیرد. لوله تراشه کاتتریست که داخل نای قرار گرفته و به هدف ایجاد و حفظ راه هوایی مطمئن برای بیمار جهت سهولت تبادلات گازی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش لوله تراشه اسپیراللوله تراشه کاتتریست که داخل نای قرار گرفته و به هدف ایجاد و حفظ راه هوایی مطمئن برای بیمار جهت سهولت تبادلات گازی مورد استفاده قرار میگیرد . به طور کلی لوله تراشه، برای اداره کردن راه هوایی بیمار در زمان بیهوشی استفاده میشود. لوله گذاری یا قرار دادن لوله تراشه، مهارتی مهم در نجات زندگی است. دستکش های معاینه. در انواع جنس های لاتکس، وینیل، نیتریل و یا نایلون تولید می شوند که همگی غیر استریل هستند (مگر در مواردی که استریل تولید شوند) و برای محافظت کادر درمان در مقابل آلودگی ها کاربرد دارند. انواع دستکش یکبار مصرف شامل دستکش های لاتکس، وینیل، نیتریل و غیره می باشد که افراد با توجه به کیفیت و کارایی هر کدام از این محصولات آنها را مورد استفاده قرار می دهند.

این دانش برای تنظیمات مناسب ونتیلاتور و مدیریت بیماران در سطح مراقبت های ویژه لازم است. در بیش از 50% از بیماران وابسته به ونتیلاتور که تراکئوستومی دارند، آسپیره شدن بزاق و مایع موجود در لوله تغذیه به اثبات رسیده است. این پژوهش با هدف تعیین تأثیر تغییرِ وضعیت بر فشار کاف دو نوع لوله تراشه ساده و اسپیرال در بیماران بستری در بخش های مراقبت ویژه انجام شد. شمشیری, محمود and رحمانی, فرزاد and سلامی, المیرا (1396) تأثیر تغییرِ وضعیت بر فشار کاف دو نوع لوله تراشه ساده و اسپیرال در بیماران تحت تهویه مکانیکی بستری در بخش های مراقبت ویژه. در بیش از ۵۰% از بیماران وابسته به ونتیلاتور که تراکئوستومی دارند ، آسپیره شدن بزاق و مایع موجود در لوله تغذیه به اثبات رسیده است.

سر دیگر این لوله به ونتیلاتور متصل و از طریق آن مسیری برای عبور اکسیژن به ریه ها فراهم می کند. به طور معمول کاف در حال باد شدن است و ممکن است این دریچه دچار نشتی شود. شایع ترین علت نشت از کاف، تماس غیر یکسانی است که بین کاف و دیواره تراشه است، منشاء دیگر نشت کاف، کارکرد ناقص دریچه یکطرفه ای است که در ورودی تزریق هوا وجود دارد و به طور معمول کاف را در حال باد شدن نگه می دارد. شایع ترین علت نشت از کاف ، تماس غیر یکسانی است که بین کاف و دیواره تراشه است، منشاء دیگر نشت کاف ، کارکرد ناقص دریچه یکطرفه ای است که در ورودی تزریق هوا وجود دارد و بطور معمول کاف را در حال باد شدن نگه می دارد.

با این حال ، این روش به تجسم تارهای صوتی با لارنگوسکوپ متکی است.زبان بزرگ، دندان های برجسته، گردن کوتاه یا خون و ترشحات ممکن است عمل قرارگیری لوله تراشه در گلو را دشوار کند. لوله تراشه به اندازه کافی بلند است که از بیرون دهان یا بینی و پایین تا زیر تارهای صوتی شما می رسد. لوله تراشه یا همان لوله اندوتراکیال یک لوله پلاستیکی قابل انعطاف است که از طریق دهان یا بینی درون نای قرار می گیرد تا به انتقال اکسیژن و گازهای بیهوشی در هنگام بیهوشی و یا در هنگامی که بیمار توانایی تنفس ندارد توسط دستگاه های تنفس مصنوعی به بیمار اکسیژن رسانی شود . به ویژه برای بیمارانی که در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و تحت تنفس مصنوعی طولانی مدت قرار دارند، این وسیله بسیار مورد نیاز می باشد.