جی پی اس شخصی – رادار جی پی اس

جی پی اس پرسنلی دارای میکروفن داخلی می باشد که می توانید با دستگاه تماس بگیرید صدای اطراف را به صورت واضح و با کیفیت بشنوید. اگر در خانه خود از یک گاوصندوق استفاده میکنید، احتمالا ترس دزدیده شدن گاو صندوق خود را دارید. مشتریان زیادی، با قرار دادن فقط بورد محصول داخل بدنه لپ تاپ خود، خیال خود را از به سرقت رفتن لپ تاپ راحت کردند. البته یکی از راهکارهایی که برای بعضی از مشتریان که تا به حال اصرار به استفاده از ردیاب شخصی افراد به عنوان ردیاب خودرو داشته اند، اتصال محصول به باتری خودرو است.

جی پی اس خودرو با بیش از 10 سال تجربه و تکیه بر فناوریهای روز دنیا درسه حوزهی فروش و خدمات انواع ردیاب خودرو و جی پی اس آهنربایی و شخصی در ارائه خدمات به عموم مشتریان جی پی اس ردیاب شخصی برای افراد فعال بوده است. همچنین تمامی محصولات ما دارای 1 سال گارانتی و پشتیبانی بی قید و شرط است. یکی از بهترین و پرفروشترین محصولات این بازار، جی پی اس خودرو است که بدون هیچ مشکلی قانونی در حال خرید و فروش است.

مشابه با دیگر محصولات موجود در مجموعه جی پی اس خودرو، برای ردیاب شخصی GR600 نیز بازه زمانی یکسالهای بهمنظور گارانتی و پشتیبانی خدمات پس از فروش در نظر گرفتهشده است. اما شاید به فکر استفاده از ردیاب شخصی به عنوان ردیاب خودرو بیفتید. مخصوصا اگر گربه یا سگ نگهداری میکنید، پیشنهاد میکنیم به فکر خرید جی پی اس شخصی باشید. قانون درباره نصب ردیاب شخصی چه می گوید؟

جی پی اس ردیاب خودرو عبارت است از یک دستگاه امنیتی و مدیریتی در خودرو . در مرحلهی بعد کاربر از طریق اپلیکیشن ردیاب که بر روی تلفن همراه خود نصب کرده است میتواند اطلاعات را به طور لحظهای، به صورت آنلاین دریافت نماید. با فشردن این دکمه مخفی، ردیاب از طریق سیم کارت، با شما یا پلیس 110 تماس میگیرد (بر اساس به نحوه تنظیم در پنل ردیابی). یعنی میتوانید در پنل ردیابی تعیین کنید که با رد شدن سرعت خودرو از 100 کیلومتر بر ساعت (مقدار انتخابی)، به شما پیامک ارسال شود یا از طریق اپلیکیشن ردیابی، اطلاع رسانی شود.