خرید از میان ۱۰+ نوع ضد چروک آقایان متنوع

استعمال سیگار مشروبات الکلی تاثیر زیادی بر پوست صورت دارد. این دو کرم دارای خاصیت مرطوبکنندگی هستند که با مرطوب نگهداشتن پوست از خشکی و بروز چروک بر سطح آن جلوگیری خواهند کرد. این کرم خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود میبخشد و مانع از بروز چین و چروک میشود که استفادهی موضعی از آن فرایند پیری پوست را به تعویق میاندازد. برند خوشنام نیوآ برای این منظور دو کرم مفید ضدچروک خود را برای مبارزه با پیری پوست در روز و شب تولید و معرفی کرده است. 5. تاثیرات آنی برخی کرم ها کوتاه مدت است و در بلند مدت تاثیر منفی هم میگذارد.

همچنین از شما دعوت میکنیم در بخش مطالب مرتبط در پایین همین مقاله، مطالبی که در آنها برخی از کرم های دور چشم را تحلیل کردیم سری بزنید. این کرم شب دارای دوز بالایی از ویتامینها و مواد معدنی مؤثر و مورد نیاز پوست است تا در طی شب که بهترین زمان جذب و تاثیرگذاری مواد مغذی روی پوست است، سلولهای آسیب دیده را ترمیم و بازسازی نماید. برند نیوآ پیشرو در تولید انواع کرمهای مغذی و مفید در سلامت و زیبایی پوست است. ازآنجاکه پوست در طول روز در معرض تابش اشعههای خورشید است، این کرم با داشتن SPF15 از آسیبزدن این اشعهها به پوست جلوگیری میکند.

پیشنهاد میکنیم برای تاثیر بهتر این نوع از کرمهای دور چشم، آنها را روزی دو بار استفاده کنید و ماساژ دهید تا جذب پوست شوند. به همین دلیل، این نوع کرم دور چشم از انواع سبک بهحساب میآید و برای رفع چین و چروکهای عمیق توصیه نمیشود. امیدوارم بعد از خواندن این نکات بهترین انتخاب را انجام دهید، یادتان باشد نرسیدن به پوست یک ویژگی مردانه نیست و یک سهل انگاری در حق سلامت پوستتان است. باورش شاید کمی سخت باشد اما حتی حرکت مداوم چشم و پلک زدن نیز در ایجاد و بروز چین و چروک دور چشم موثر است.

اما انجام این کارها به تنها کافی نیست. مصرف این کرم روز بهمراه کرم شب کیوتن را به همه افراد بالای 20 سال با انواع مختلف پوست که میخوان پوستشون هیدراته و جوون بمونه توصیه می کنیم. جهت اثربخشی بیشتر مصرف این کرم همزمان با کرم شب کیوتن فابریگاس توصیه میشه. همچنین کرم روز کیوتن حاوی فیلتر UV هست که از پوست در مقابل نور خورشید، اشعه ماوراءبنفش، رادیکالهای آزاد و آلاینده های مخرب محیطی محافظت میکنه و مانع از ایجاد لک، حساسیت پوستی و تخریب کلاژن پوست در اثر این عوامل میشه که کرم شب این خواص رو برای پوست نداره.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کرم ضد چروک بالای 40 سال سینره لطفا به بازدید از وب سایت ما.