کرم لایه بردار AHA 10 درماتیپیک 30 میلی لیتر – داروخانه آنلاین مثبت سبز

اسکراب صورت: ژل ها، کرم ها، پاک کننده ها و اسکراب ها حاوی ذرات ریزی هستند که صورت شما را لایه برداری می کنند و می توانند باعث تورم و انسداد منافذ پوست شوند. این کرم با داشتن خواص بسیار قوی ضد چروک تاثیر خود را به سرعت روی پوست شما نشان خواهد برداشتن خال با کرم لایه بردار داد. با بخار دادن، چرب های پوست با سرعت بیشتری حل می شوند و از صورت پاک می شوند، به این معنی که پوست خشک می شود مگر اینکه پوست خیلی چربی داشته باشید. این کرم حاوی اسید میوه های لیمو، آناناس، انگور و گل ساعتی جهت حفظ جوانی و شادابی پوست است.

درمقاله زیر به بررسی 10 تا از بهترین کرم های لایه بردار پوست می پردازیم. آنها محتوای منافذ را سریعتر از آنچه فکر کنید از بین می برند، اما می توانند پوست را پس از پاکسازی، نسبت به هر چیزی حساس تر کنند. مشتریان قبلی کرم نئودرم از آن راضیاند ولی در میان نظرات برخی از آنها به سوزش پوست پس از استفاده از کرم اشاره میشود.

و به پوست آسیب میزند. این لایه بردار موجب ایجاد نرمی، لطافت و شفافیت در پوست میشود و به رفع چین و چروک سطحی کمک میکند. این کار با تحریک لایههای زیرین پوست به ترشح کلاژن باعث میشود که پوست درخشان تر و جوان تر شود. برای طراوت و جوانی مداوم پوست، تکرار لایه برداری بین ۳ الی ۶ ماه یکبار توصیه میشود. طرز استفاده از کرم لایه بردار AHA چگونه است؟ این کرم با رطوبت رساني مناسب و ايجاد شفافيت و درخشندگي موجب نرمي و لطافت پوست میشود. همچنین استفاده منظم از آن باعث بهبود خشکی و زبری پوست شما میشود.

لایه برداری برای پوست هاي خشک یا پوسته پوسته بسيار مهم است. اگر از کرم لایه بردار قوی برای لک صورت برای پوست نرمال استفاده میکنید حتما چند روز از آبرسان و مرطوب کننده و یا پماد زینک اکساید استفاده شود. هر دو کرم در ساختار خود تقریبا از روش یکسانی بهره میبرند. این روند ، سرعت بازسازی پوست و همچنین ساخت کلاژن و الاستین را افزایش می دهد و در نتیجه سبب کاهش چین و چروک های پوست می گردد. اوریاژ با ترکیب انحصاری، مواد ضدعفونی کننده و ضدبراقی که دارد قادر است منافذ باز پوست را جمع کند.