انواع لوله و کاربرد آن در صنایع – مقالات تجارت آلیاژ

لولههای فولادی به دو دسته لوله درزدار و بدون درز لوله های بدون درز تقسیم می شوند. بر همین اساس معمولاً لوله درزدار جوشی Api سپاهان جایگزین مناسبی میباشد. لولهها معمولاً با دو روش متفاوت تولید میشوند که نهایتاً منجر به تولید دو نوع لوله میشود، لوله مانیسمان (بدون درز) و لوله درزدار. جهت اتصال انشعابهای فرعی با قطرهای متفاوت نسبت به قطر لوله اصلی مورد استفاده قرار میگیرد .

اتصال این لولهها با بهرهگیری از روشهای ویژه از جمله سرب و بتونه در محل اتصال، اتصال توپی، کوپلینگهای فشاری و روشهای دیگر امکانپذیر است. همین عوامل سبب شده که روز به روز شاهد افزایش تقاضای تولید لوله گالوانیزه حصاری به دلیل بهبود ظاهر این لولهها و نمای زیبا و ارزنده شدن املاک باشیم. لولههای آزبست در برابر فشار داخلی و خارجی و همچنین ضربه آسیب پذیر بوده و دارای خاصیت رسوب پذیری نسبتاً بالائی میباشند ولی در برابر عوامل شیمیائی و خوردگی بسیار مقاومند. می توان آن را به راحتی در دیوارها رد کرد و آن را به ماده ای عالی برای مقاوم سازی تبدیل می کند و فقط با یک قطعه بلند در طول خانه گسترش یابد.

لولههای چدنی در مقابل مواد شیمیایی آب به راحتی زنگ میزنند و مقاومتی ندارند. تصمیم برای قرار دادن یک لوله تغذیه پیچیده است و اگر بیمار قادر به شرکت در بحث نباشد یا هنوز آرزوهای خود را در مورد مراقبت های بهداشتی خود به اشتراک نگذارد، سخت تر می شود. در بسیاری از موارد، بیمارانی که نیازمند یک لوله تغذیه هستند، یا آرام بخش یا ناخودآگاه است و نمی تواند خواسته های خود را با دوستان و عزیزان به اشتراک بگذارد. بلعیدن مشکل می تواند به این معنی باشد که بیمار به مواد غذایی و مایعات چسبیده باشد، یا آنها “به لوله نادرست بروند” و همه چیز به جای فرو ریختن به ریه ها استنشاق می شود.

این می تواند به بیماری جدی، از جمله پنومونی ، از ذرات غذایی وارد ریه ها منجر شود. مکش ملایم می تواند برای حذف مایعات و ذرات کوچک مواد غذایی از معده استفاده شود. این به این دلیل است که لوله گذاری ، فرآیندی که لوله به داخل دهان و به داخل راه هوایی وارد می شود تا یک دستگاه تهویه قابل استفاده باشد، تنها می تواند برای چند هفته تا زمانی که آسیب در گلو اتفاق می افتد استفاده شود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از لوله های بدون درز دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.