تایل- مولتی استایل – الوند پلاست

برای مواردی مانند پایه تندیس و قطعات چوبی مختلف هم از هر دوی این ورقها مخصوصاً ورق خشدار استفاده میشود. عدم مقاومت در مقابل حرارت و ضربه و همچنین مقاومت بسیار کم در مقابل خراشیدگی محدودیت های این نوع پلاک می باشد، به همین خاطر استفاده از این پلاک بیشتر جهت ساختن تندیس و تابلوهای مکانهای مرطوب مانند استخرهای ورزشی توصیه می گردد. از مزیت های این پلاک سرعت بالای تولید و عدم محدودیت در برش های گرد و همچنین مقاومت در مقابل رطوبت می باشد. از دیگر ویژگی های ورق مولتی استایل سرعت بالای تولید آن ها و همچنین مقاومت خوب در مقابل رطوبت است.

ورق های پلیمری مولتی استایل (ABS) دارای مقاومت فشاری بالا و سختی متناسب آن می باشند که کاربرد های گوناگونی در صنایع دارند. ۲- ورقهای مولتی قابلیت حک و برش دارند و این موضوع باعث شده تا بسیاری از شرکت ها برای ساخت انواع تندیس ها و پلاک های تبلیغاتی از آن استفاده کنند.

ورق مولتی طلایی و نقره ای عموما در ساخت انواع پلاک مورد استفاده قرار می گیرند. مولتی استایل بیشتر در رنگ های طلایی و نقره ای تولید می گردد. از ورق های مولتی استایل طلایی استفاده می شود. ورق مولتی یکی از انواع ورق های پلاستیکی به نام (Acrylonitrile Butadiene Styrene) است ، که با لایه ای طرح دار روکش شده است و جنسی شبیه به فلز دارد، یکی از کاربرد های ورق مولتی استایل پوشش دهی سطح میباشد که به دلیل مقاومت بالا از آن استفاده می شود. ورق مولتی استایل یکی از انواع ورق های پلاستیکی به نام (Acrylonitrile Butadiene Styrene) است ، که با لایه ای طرح دار روکش شده است و جنسی شبیه به فلز دارد، یکی از کاربرد های ورق مولتی استایل پوشش دهی سطح میباشد که به دلیل مقاومت بالا از آن استفاده می شود.

وجود دارند و می توانند به صورت ساده و یا چسب دار باشد که با توجه به نوع کاربرد این شما هستید که انتخاب می کنید. قیمت ورق مولتی استایل نقره ای همچنین خشک انعطاف پذیر است ولی به دلیل دارا بودن مقدار نیکل و خرید آنلاین ورق مولتی استایل نقره ای سطوح بکار می تواند جایگزین کم هزینه بودن ، قیمت مولتی استایل نقره ای داشتن وزن سبک و انعطاف پذیری زیادی دارند. هم چنین ورقهای طلایی خش دار هم زیبایی و البته کاربردهای خاص خودشان را مولتی استایل استیل دارند.