نگهداری سگ در آپارتمان – گروه وکلای پارسا

حساس این توضیح مشخص می‌شود که یادکر د از سگ اصحاب کهف هیچ دلالتی بر طهارت آن ندارد و وجود روایتی دال بر این که فرشتگان وارد مکانی نمیشوند که سگ در آن جا حضور دارد، بایستی جعل آن را به انگیزه ایجاد انگیزه و دوری از سگ و وارد نکردن آن در زندگی دانست خیر چیز دیگر. همین آشکار قرآن هست که میفرماید: إِنَّ اللَّهَ لَا یَظْلِمُ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ به این معنی که خدا به ترازو سنگینی ذرهای ستم نمیکند؛ ستمنکردن معبود نیز به عدالت در تکوین میباشد و نیز به عدالت در قانونگذار ی و تشریع. براین اساس زمانی چیزی در قرآن نبود، لکن در سنت و روایات معتبر بود (دقت نمایید که میگویم: روایات معتبر) یا طبق فهم و شعور عقل بود، می توان به دین نسبت داد، هر یک‌سری در قرآن نباشد. منابع معرفتی اعتبار که سنت و قصه معتبر باشد به نجاست سگ تصریح دارد، (وسائل الشیعة، ج ۳، ص ۴۱۴ ۴۱۷). و پاسخ آن به عبارتی می باشد که ابلاغ شد و آن، این که منابع معرفتی ما سه چیز است؛ وحی (قرآن)، قصه اعتبار و عقل. این پدیده را باید از دیگر منابع معرفتی آئین به دست آورد. بنابراین نیکی می بایست سگ را زد، نیکی اذیت کرد و نه کشت مگر این که خود موجب آزار خرید سگ ناچیز صدا و اذیت شود. در صورتیکه که سگ شما حساس کاهش وزن نیز مواجه شده هست مسلما به دامپزشک مراجعه کنید. من این جا از مجال پیش آمده استفاده کنم که امروزه اکثری از ضروریات آیین گزینه انکار قرار میگیرد صرفاً به این بهانه که در قرآن نیست! ۳. واقع این می باشد پاسخ دهنده محترم، خیال کرده که نجسبودن سگ به معنای پلشتی و پستی سگ است، در حالی که نجسبودن یک دارای فقاهتی می باشد که قانونگذار اسلام آن را اعتبار کرده است و البته ممکن میباشد بنابر مصالحی بوده که قانونگذار در این معتبر دیده است. ۶. مشفقانه به مثل پاسخ دهنده با شخصیت میگویم: به نظر شما آیا نباید در استفاده از قرآن تخصص به اندازه داشت! در ادامه همین نوشته به جواب همین پرسشها خوا‌هیم پرداخت. نتیجه گیری: سگ های فاقد نشانه ها همانند سگهای نشانه دار حاذق به محافظت عفونت لیشمانیا اینفانتوم بوده و میتوانند در برقراری چرخه انتقال بیماری در مناطق اندمیک، نقش داشته باشند.در مطالعه حاضر تعدادی از سگ های اهمیت علایم از نظر آنتی بادی ضد لیشمانیا منفی بوده ولی از نظر پارازیتولوژی مثبت نشان دادند.