آموزش ارزهای دیجیتال با نعیم حشم بان

در قرن اخیر ملازم دارای گسترده تر شدن تجارت و بازرگانی آزاد در میان مرزو بوم ها، متعاقبا ثروت ملل مختلف افزایش متعددی پیدا کرد. از این رو، میل به بسط فزاینده ارتباطات در بین کشورهای متعدد منجر به سرمایه گذاری های فراوانی بر بر روی فناوری های مربوطه جهت تسهیل بازرگانی بین المللی شد. یک عدد از این فناوری ها اینترنت هست که تبادل آزاد و لحظه ای داده ها را بین کشورهای مختلف دنیا قابلیت و امکان پذیر نموده است.

کسب و کارهایی که فعالیت خود را بر بر روی بستر اینترنت توسعه داده اند فقط به ناحیه سرویس ها آنلاین و یا خرید و فروش کالاهای دیجیتالی نظیر فولدر های چند رسانه ای و یا این که اپلیکشن ها محدود نشده و می توان گفت که internet دسترسی مردم به کالاهای فیزیکی را از طریق توصیه های آنلاین زیاد افزایش دیتا است. یکی از از نیاز های حیاتی یک جامعه جهانی، مبادله آزاد و سوای مرز میزان دارایی ها هست که دسترسی مردم به کالاها و خدمات ارائه شده از کلیه نقاط دنیا را مسیر نموده و یا این که بهبود بخشد.

ارزهای دیجیتال، میزان دارایی هایی هستند که منحصراً جهت مبادله بر روی بستر اینترنت توسعه دیتا شده اند. اینترت بازاری جهانی را به جهت سرویس ها و کالاهای متعدد ایجاد کرده هست و ارزهای دیجیتال هم شکل پول اهمیت همین بازار به شمار می روند.

این دستور به سادگی می تواند کلیدی ارز دیجیتال و نیاز به یادگیری مفاهیم این ارزها و هم طریقه استعمال از آن ها را برای مردمان ملموس خیس نماید. عصر های آموزش ارز دیجیتال رایگان نعیم حشم بان می توانند عشق مندان را با مفاهیم پایه ای این بازار آشنا نموده و آن ها برای مفاهیم گسترده تر و عمیق خیس فراهم نماید.

در سری آموزش رمز ارز نعیم حشم بان، سوای نیاز به هیچ مدل پیش راستا ای از ارزهای دیجیتال، عشق و علاقه مندان را به طور کامل اصلی ارزهای دیجیتال، بازارهای آنها و نیز چشم اندازهای این ارزها آشنا می نمایند.

نقاط قوت ارزهای دیجیتال  

همان جور که اشاره شد،‌ ارزهای دیجیتال صرفا برای مبادله بر بر روی بستر اینترنت ساخت شده اند و از همین رو، هیچ رخ فیزیکی برای مبادله در میان افراد در فضای خارج از internet ندارند.نداشتن شکل فیزیکی این بودجه ها، خیر تنها امکان هر گونه تقلب متداول در اسکانس های کاغذی و غیره را از میان برداشته است، بلکه نیاز به فضای فیزیکی و نیز حمل و نقل فیزیکی و هزینه های مربوط به آن‌ها را هم برطرف نموده است.

به عبارت دیگر، تنها ابزاری که برای به کارگیری از یک ارز دیجیتال حتمی است، یک کیف پول است. کیف پول اکثر وقت ها به صورت نرم افزاری بوده و بر روی موبایل های گوشی و یا این که کامپیوتر ها نصب می شود.

این دستور به نوبه خود دسترسی به این ارزها را برای مردم فراوان آسان خیس کرده می باشد و هر کسی می تواند فقط با داشتن یک کیف پول قابل انعطاف افزاری به دست آوردن و کارهای دیجیتالی را به رویکرد انداخته و سرویس ها پرداخت را به کیف پول دیجیتال خویش متصل نماید.

مبادله و نقل و انتقال ارزهای دیجیتال به رخ همتا به همتا و به طور مستقیم دربین دو سوی یک معامله انجام می شوند. به عبارت دیگر، همگی واحدهای مرکزی مانند بانک ها و شرکتهای مالی و هم کارمزدها و وقفه های زمانی مربوط به آن ها هم حذف شده اند.

در سری آموزش ارز دیجیتال نعیم حشم بان ساختارهای ارزهای دیجیتال و عامل انتخاب همین ساختارها و مزیت های آن‌ها به طور کامل تفسیر داده شده اند.

درآمد دلاری آسان و بازی ارز دیجیتال

کسب درآمد به ازای بازی کردن شاید برای برخی از گیمرهای رشته ای ایده ای چندان غیر متعارف نباشد. البته به جهت عموم مردم بیشتر شبیه یک رویای شیرین و دست نیافتنی به شمار می آید. حساس همین وجود ارزهای دیجیتال این رویای شیرین را برای همگی اعضا به واقعیت تبدیل کرده اند.

ادغام فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال مربوط به آن ها در بازی های ویدیویی، تجربه ی تماماً متمایز را به جهت مردمان ساخت کرده است. در بازی های ویدیویی و آنلاین پاداش های بازی قابل معامله بوده و بازیکنان می توانند پاداش ها و سکه هایی را که در بازی بدست می آورند را دارای ارزهای دیجیتال مخصوص مبادله نمایند.

این ارزهای دیجیتال به طور معمول خارج از بازی هم اساسی قیمت بوده و بازیکنان می توانند آنان را در مارکت های بیرون از بازی به فروش برسانند. علاوه بر این، ایجاد توکن های یکتا و یا این که غیر مثلی به جهت شخصیت ها و کاراکترهای بازی سبب شده است تا که بازیکنان بتوانند توکن های مربوط به  شخصیت های خود را بر روی کیف پول های خویش ذخیره کرده و در هر دوران که عزم کنند، بتوانند آنها را به فروش برسانند.

در زمان آموزش ارز دیجیتال نعیم حشم بان، درکنار تدریس بنیادی و قاعده مند بازار رمزارزها، بهترین بازی های ارز دیجیتال برای به دست آوردن درآمد دلاری معرفی شده اند.

Second life

بازی سکند لایف یا این که زندگی دوم در سال 2003 به بازار عرضه شد و از همین رو تاریخ معرفی این بازی به ۶ سال پیش از معرفی بلاکچین و او‌لین ارز دیجیتال یا این که به عبارتی بیت کوین بر می گردد. همان دسته که از تیتر بازی قابل حدس است، بازیکنان در این بازی می توانند یک زندگی دوم را به رخ مجازی تجربه نمایند.

در همین بازی بازیکنان می توانند آواتار های خویش را که در بازی به عنوان شهروند شناخته می شود طراحی کرده و وارد بازی نمایند.

این دنیای مجازی شامل ماجراجویی ها، خطرآفرینی‌ها و احتمالات فراوانی میباشد و بازیکن ها می توانند حساس یکدیگر و همینطور محفظه پیرامون خویش تعامل داشته باشند. بنابراین، بازی فوق یک جامعه آنلاین تمام را ساخت نموده است. چیزی که این بازی را از مثال های شبیه قطع می کند، ترکیب فناوری بلاکچین به باطن آن است که منجر شده تا اقتصادی آنلاین ساخت شود.

این بازی نیز حال به سبک متاورسی یا این که عالم مجازی بر پایه بلاک چین میباشد و بازیکنان می توانند اقلام درون بازی مانند زمین ها، ساختمان ها و بقیه میزان دارایی ها را خریداری کرده و یا به فروش برسانند.

در همین بازی، بازیکنان می توانند در کنسرت های آنلاین کمپانی کرده و یا به خرید کردن لباس و اثاثیه برای آواتارهای خود بپردازند. علاوه بر فروش زمین ها و ساختمان ها، گیمرها می توانند آنها را اجاره داده و درآمد داشته باشند.

در نهایت کلیه شخصیت ها و کاراکتر ها و آواتارهایی که بازیکنان می سازند قابل فروش بوده و می توانند هر زمانه که بخواهند شخصیت های خویش را به شخص دیگری واگذار کنند و از نحوه آن نسبت به کسب درآمد مبادرت کنند.