خرید کتاب پزشکی اورجینال

دسترسی به منابع علمی دست اول یکی از نیازهای مهم دانشجویان ، اساتید و اساتید دانشگاه است. با توجه به هزینه بالای تهیه این کتابها از سایتهای خارجی مانند آمازون برای هموطنانمان ، استفاده از منابعی که این کتابها را به صورت رایگان در اختیار ما قرار می دهد (سایت بارگیری کتاب خارجی) راه خوبی است. بارگیری رایگان کتاب و در واقع بارگیری کتاب های دانشگاهی و بارگیری کتاب های علمی در برخی از سایت های بارگیری رایگان کتاب امکان پذیر است و خرید کتاب پزشکی اورجینال شما فقط باید آنها را بشناسید. اگر شما نیز به دنبال سایت هایی هستید که بتوانید کتاب دانشگاهی خود را در آن بارگیری کنید یا کتاب تحقیقی خاصی را بارگیری کنید ، این مقاله پاسخگوی نیازهای شما است و در ادامه این مقاله 8 سایت خارجی و محلی برای بارگیری کتاب در این زمینه ارائه می دهیم.

 

سایت LibGen
وب سایت کتابخانه پیدایش ، به اختصار LibGen ، یک سایت بارگیری رایگان کتاب روسی است که می توانید میلیون ها کتاب و مقاله را در آن جستجو کنید. در این وب سایت ، اکثر آثار در قالب PDF و برخی دیگر در قالب ePUB هستند. به راحتی می توانید کتابهایی را که در قالب ePUB هستند با استفاده از نرم افزار به PDF تبدیل کنید.

برای به دست آوردن کتاب موردنظر ، کافی است عنوان کامل کتاب ، نام نویسندگان خرید کتاب های اورجینال پزشکی یا شماره بین المللی کتاب را وارد کرده و جستجو کنید و سپس روی نام کتابی که می خواهید بروید کلیک کنید به آن صفحه خرید کتاب اورجینال پزشکی. حاوی اطلاعات مربوط به کتاب است. سپس می توانید دوباره روی نام کتاب کلیک کرده و گزینه “GET” را برای بارگیری کتاب الکترونیکی مناسب انتخاب کنید. در بیشتر موارد ، بارگیری کتابهای دانشگاهی و علمی از این سایت رایگان است و اکثر کتابهای منتشر شده در یک یا دو سال را می توان در این سایت یافت.

می توانید کتابهای خود را از LibGen در gen.lib.rus.ec download مرور کنید. در اینجا تقریباً هر کتاب دانشگاهی و دانشگاهی را می توانید پیدا کنید. مخصوصاً اگر یکی دو سال از انتشار آن گذشته باشد.

با نام کامل کتاب ، نام نویسندگان یا شماره بین المللی کتاب ، می توانید کتابهای تخصصی خود را از این سایت بارگیری کنید. فرمت کتابهای این کتاب pdf یا djvu است و ممکن است برای خرید کتاب پزشکی اورجینال نمایش کتاب حاصله به نرم افزار خاصی نیاز داشته باشید. بارگیری کتابهای دانشگاهی و بارگیری کتابهای علمی از این سایت معمولاً رایگان است.

آدرس وب سایت: LibGen

LibGen – بارگیری کتاب ها
سایت BookSee
یک سایت بارگیری رایگان کتاب روسی برای دسترسی به کتابهای دانشگاهی و علمی ، سایت BookSee است که می توانید با داشتن عنوان کتاب مورد نظر آن را جستجو و بارگیری کنید. پایگاه داده این سایت شامل نزدیک به 2.5 میلیون نسخه کتاب الکترونیکی است و دارای نسخه دسکتاپ و نسخه سازگار با دستگاه های تلفن همراه است که به شما امکان می دهد به راحتی از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که این سایت به طور پیش فرض روی زبان روسی تنظیم شده است ، اما می توانید زبان را به انگلیسی تغییر دهید تا کار شما از گوشه سمت راست بالای صفحه خرید کتاب اورجینال پزشکی آسان تر شود.

وب سایت BookSee در booksee.org قرار دارد.

سایت Bookboon
وب سایت رایگان دیگر برای بارگیری کتاب در دانشگاه pdf ، BookBoon است. با مراجعه به این سایت می توانید به بیش از 50 میلیون کتاب PDF دسترسی پیدا کنید. این وب سایت در حال حاضر بزرگترین شرکت چاپ آنلاین کتاب در جهان است که عمدتا بر کتابهای کوتاه و کاربردی ، فناوری اطلاعات ، تجارت ، مقالات مهندسی و موارد دیگر تمرکز دارد. یکی از ویژگی های خوب این سایت این است که کتابها را در دسته بندی های مختلف دسته بندی می کند و شما می توانید کتابهای مورد نظر خود را در زمان کمتری بارگیری کرده و در عین حال به کتابهای مرتبط دسترسی داشته باشید. یکی دیگر از ویژگی های خرید کتاب اورجینال پزشکی قابل توجه این سایت انتشار فهرستی از محبوب ترین کتاب ها توسط کاربران سایت است که خرید کتاب پزشکی اورجینال می تواند راهنمای خوبی برای افرادی باشد که می خواهند کتاب ترجمه کنند. لازم به ذکر است که برخی از کتابهای این سایت رایگان نیستند و باید خریداری شوند.

آدرس وب سایت: Bookboon

Bookboon – بارگیری کتابهای خارجی
وب سایت BookYards
BookYards یک سایت بارگیری رایگان کتاب است که حدود 12 سال است کار می کند و انواع کتاب های علمی ، هنری ، تاریخی ، فلسفی و PDF را با فرمت PDF می توان از این سایت بارگیری کرد. این سایت علاوه بر امکان بارگیری رایگان کتاب ها ، امکان اشتراک گذاری فایل های کتاب را در قالب های مختلف در اختیار کاربران قرار می دهد که منحصر به فرد است. BookYards علاوه بر کتاب های pdf ، کتابهای صوتی رایگان نیز ارائه می دهد.

این سایت دارای پایگاه داده 23000 کتاب الکترونیکی است و این تعداد کتاب هر روز با کمک مخاطبان سایت در حال گسترش است. بارگیری کتاب های مختلف اعم از دانشگاهی و غیر دانشگاهی از این سایت رایگان است و دارای ویژگی های دیگری مانند بارگیری رایگان نرم افزار موبایل است.

آدرس وب سایت: BookYards

– BookYards را به صورت رایگان بارگیری کنید
وب سایت DOAbooks
وب سایت DOAB توسط یک سازمان غیرانتفاعی هلندی راه اندازی شد که خرید کتاب های اورجینال پزشکی دسترسی رایگان به کتاب های درسی دانشگاهی را فراهم می کند. این سایت از همه ناشران کتابهای دانشگاهی دعوت می کند تا کتابهای خود را منتشر کنند و کاربران نیز می توانند از این سایت برای بارگیری کتابهای دانشگاهی مورد نیاز خود استفاده کنند. پایگاه داده این سایت شامل 11000 کتاب است و جوایز زیادی را برای خدمات خود دریافت کرده است. سایت DOAB دارای یک ویژگی جستجوی پیشرفته است که به شما امکان می دهد بر اساس عنوان نیوز سول، نام نویسنده ، نشریه ، ISSB / ISBN و زمان انتشار کتاب جستجو کنید.

سایت DOABooks راه حلی برای دسترسی به کتابهای رایگان است. این سایت در واقع یک دایرکتوری با دسترسی عمومی به کتابها است. افرادی که کتابی برای چاپ دارند به این وب سایت اعتماد دارند تا کتاب خود را منتشر کنند و مردم نیز می توانند کتاب دانشگاه مورد نظر خود را از این سایت بارگیری کنند. اگر خرید کتاب های اورجینال پزشکی می خواهید کتابی را از منبع رایگان بارگیری کنید ، این سایت به عنوان پایگاه مناسبی برای نیازهای شما است