آموزش طراحی سایت رایگان از صفر تا صد

سلام وقتتوت بخیر ،من همه ویدیو های آموزشی رایگان شما را دیدم اما اوایل با هاست مجازی شروع به یادگیری کردیم میشه برای ادامه یادگیری هم از هاست مجازی استفاده کرد ؟ هاست شما چیه: دایرکت ادمین یا سی پنل. شما هم اگر زبان برنامه نویسی رو بلد هستید بهتره باهاش سایت نسازی و زمانش رو صرف ساختن اپلیکیشن های سمت وب بگذارید. سلام. بسیار عالی. لطفا ویدیو های جدید رو آپلود نمایید. خیلی ممنون از حسن نظرتون سعی میشه ویدیو های جدید سریعا بارگذاری بشه. خیلی ممنون از اموزش خوبتون، شما تمام نکات مهم گفتید من چند ماه درگیر پروژه ام هستم و خیلی گیر می کردم و نمی تونستم جواب سوال هام پیدا کنم، تا اموزش های شما پیدا کردم خیلی سپاسگذارم انشاالله همیشه موفق باشید.

در فیلم ۲ که شما نام فایل قالب اماده ای که عوض کردید و پسوند از html به php تغییر دادید، منم همین کار کردم ولی عوض نشد و تغییر نکرد و باز هم برام به صورت صفحه html باز میکنه و پسوند php به عنوان نام میشناسه، من باید چکار کنم که تغییر کنه؟ با انجام این کار می بینید که پسوند فایل ها قابل نمایش میشه و شما در اون موقع می تونید با تغییر نام مراحل رو درست پیش ببرید. سلام وقت شما بخیر، مراحلی که میگم رو به ترتیب انجام بدید که مشکلتون برطرف بشه، اگه بعد از انجام این مراحل باز به مشکل برخودید تماس بگیرید که شما رو راهنمایی کنم.

قبلا داشتم اما نمیدونم چرا نیستن میشه لطفا راهنمایی بکنید؟ اما دقت کنید که mvc معماری برنامه نویسی هست و چندان مربوط به زبان خاصی نیست. اما من سعی می کنم تا جایی که ممکن باشه آموزش ارائه بدم آموزش شی گرایی رو گذاشتم اگر وقت یاری کنه آموزش دیگه مانند معماری mvc و چیزای دیگه هم خواهم گذاشت. بله ما هم آموزش رایگان html و css رو داریم و هم اینکه دوره های حضوری html و css پیشرفته رو برگذار می کنیم. دقیقا نسخه ضعیف تر همون چیزی بود که با وردپرس میشد ساخت و سد البته با امنیت کمتر و باگ های بیشتر و صرف هزینه و زمان زیاد.

سلام ویدیو های رایگان و دیدم خیلی ساده و عالی توضیح دادین متشکرم فقط ویدیو ۸ مشکل صدا داره . مرورگر شما این ویدیو را پشتیبانی نمی کند .! در ویدیو زیر اولین قسمت از فیلم آموزش طراحی سایت وردپرسی را مشاهده می کنید که همین قالب فعلی سایت وب سیتی را می خواهیم طراحی بکنیم . سلام وقتتون بخیر، ممنون از شما دست عزیز که ما رو از بابت این موضوع مطلع کردید، به زودی این مشکل برطرف خواهد شد. از دبیرستان شهید عباس آندی ۱ کلاس ۷/۱:زبان برنامه نویسی : زبانی است که یک کار ، عملیات یامحاسبه را انجام می دهد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از دانلود رایگان فیلم آموزش وردپرس به زبان فارسی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.