آنچه که باید درباره بالش های طبی یا بالش های بارداری بدانید!

بانوان باردار به دلیل تغییر حالت ظاهری خود در زمان بارداری باید به شدت مراقب خود باشند. بانوان در زمان بارداری در هنگام خوابیدن دچار مشکلاتی می شوند که ممکن است خواب آن ها را مختل کند. آن ها نمی توانند به هر شکلی که می خواهند بخوابند زیرا هم در دراز مدت و هم در کوتاه مدت ممکن است دچار درد های عضلانی شوند. بنابراین باید به خوبی از خود مراقبت کنند تا از هر نوع آسیبی در امان بمانند.

بهترین راه حل برای جلوگیری از مشکلات خوابیدن در زمان بارداری چیست؟

متخصصان و پزشکان بسیاری توصیه می کنند که خانم های باردار در زمان بارداری از همان اوایل متوجه شدن به بارداری از بالش های بارداری استفاده کنند.

بالش های باردار چیست و چگونه استفاده می شود؟

بالش های بارداری بالش های مخصوص هستند که به اشکال مختلفی ساخته و تولید می شوند که برای زمان بارداری بسیار مفید و کاربردی می باشد. این بالش ها در اندازه ها و شکل های مختلف و جنس های متفاوتی تهیه و تولید می شود،. در بعضی از آن ها دارای جنسی نرم و در برخی از آنها دارای جنسی سفت تر است. برخی از آن ها در اشکالی به شکل U برخی آنها به شکل 0 می باشد،. متخصصان پیشنهاد می کنند که از بالش هایی استفاده کنند که  نواحی کمر، گردن و شکم و زانوها را کاملا پشتیبانی کنند که آسیب کمتری به این اندام ها برسد.

البته سوالی در این خصوص وجود دارد و آن هم این است که آیا در زمان بارداری استفاده از این نوع از بالش ها خوب است یا خیر؟ در این صورت پیشنهاد می کنیم به https://delbaraneh.com/news/use-a-pregnancy-pillow/ مراجعه کنید تا پاسخ مناسبی برای سوال خود دریافت کنید.

چه نوع بالش هایی در بازار موجود است؟

بالش های بارداری معمولا در دو نوع بادی و فومی تولید می شوند.  معمولا متخصصان توصیه می کنند اگر می خواهید از بالش های بارداری استفاده کنید از نوع فومی که کارایی بهتری دارد استفاده کنید. بالش های فومی دارای راحتی بیشتری برای مادر است و از آسیب های احتمالی پیشگیری می کند. قبل از اقدام برای خرید بالش های بارداری حتما اطلاعات مفیدی را در این باره کسب کنید.