آیا ایسیو خاموش می شود ؟

این ایسیو 35 مبنا دارد. روی ایسیو های زیمنس بعد از گونه های CONTI از آی سی پیکان ۴۸ پایه که کوچکتر هستند به کارگیری شده است. تعمیرات و تحلیل نمودن کارایی این آی سی ها سوای مدارک فنی سازنده هم یک عدد دیگر از مشکلات پیش رو تعمیرکنندگان است. 1. هنگامی که ماشین در شرایط سوئیچ گشوده است و موتور یک تراز تا زدن شروع و پر‌نور شدن مسافت دارااست ، این چراغ واضح شده و مضمون‌ آن آماده به عمل بودن ایسیو یا این که به عبارتی کامپیوتر موتور جهت روشن نمودن ماشین هست همین چراغ مستقیما از ایسیو روشن می شود و یا دستور می گیرد .اگر در همین حالت چراغ چک واضح نشود ، معمولا نشان دهنده خاموش بودن ایسیو به هر علت هست ، برای مثال ECU ای سی یو های خودروهای ماکسیما ، مورانو ، کمری ، الانترا و بعضی رنو ها با این خلل مواجه می شوند و هنگام گشوده کردن سوئیچ چراغ ارزیابی آن ها روشن نمی حکیم ایسیو شود. و معمولا نیکی تنها در ایسیو ها بلکه در بخش اعظم یونیت های خودرو مشکلات جایی صورت می دهند که درایورها ، توان های الکتریکی را به عملگرها اعمال می کنند .هر یک‌سری که آی سی های درایو در ایسیو ها روز به روز هوشمندتر شده و مانع از آسیب دیدگی در بدترین شرایط می شوند.اما بالاخره هنوز نیز ایسیو ها در حالت یگانه زخم می بینند و در واضح شدن و کار کرد موتور با اختلال مواجه می شوند.برای توضیحات عمده در زمینه تعمیر ایسیو اولیه بایستی اصلی مضمون‌ چراغ چک کردن آشنا شد. در خودروها به جز آی سی های به کارگیری شده در ایسیو ها آی سی های یونیت ها دیگر نیز معمولا هیچ کدام اصلی این مدارک نیستند نیکی این که مدارکی نداشته باشند بلکه همین مدارک صرفا در اختیار سازندگان تبارک قرار دارند . از بر روی همین نقشه می اقتدار متوجه شد که چه عملگر یا سنسوری به چه پین از ترمینال های ایسیو ECU وارد می شود و بر این مبنا علت مشکل را در ایسیو کاوش کرد ،در آیتم نقشه های داخلی ایسیوها نیز بایستی گفت که هیچ گاه عمومی نشده و صرفا در محدودیت کمپانی های تولید کننده است. البته برای تعدادی محدود از خودروهای داخلی تسترهای به وسیله برخی از کمپانی ها ساخته شده که ایسیو به آن متصل شده و بعد از پر‌نور شدن ایسیو به عیب یابی امداد می کند(در دیجی موفقیت تعمیرات ایسیو ECU و دیگر یونیت ها فقط بر روی اتومبیلهای وارداتی صورت می گیرد ) اما از آنجایی که ایسیو اتومبیلهای خارجی تر و تمیز تغییر و تحول می نمایند و دارای هم گوناگون هستند ، امکان ساخت چنین دستگاه هایی وجود نداشته و فعالیت عیب یابی به مراتب مشکل تر است. برای تعمیر ECU ایسیو می بایست تعمیرکار تبدیل به ولتاژ و جریان شود و در تمام بخشهای دارای ربط به ترتیب و اهمیت دقت عبور نماید تا عیب را بازدید نماید چرا که ولتاژ و جریان مبنا فعالیت هر ایسیو دست دوم تجهیز الکترونیکی است. خودروها امروزه بر مبنای در دست گرفتن هوشمند غیر متمرکز کار می کنند و یونیت های الکترونیکی متعددی کارگزاری می شوند تا این وظایف را انجام دهند ، در بعضا از آنها تا پنجاه یونیت در اختیار گرفتن کننده وجود داراست که هر کدام چکیده را در اختیار گرفتن و فعال می کنند.مثلا یونیت های ای بی اس ABS ESP به جهت بخش ترمز ضد قفل و پایداری ماشین ، یونیت ایسیو ECU برای کنترل موتور ، یونیت در اختیار گرفتن گیربکس اتوماتیک TCM ، یونیت در دست گرفتن تجهیزات اتاق اتومبیل BCM ، یونیت در اختیار گرفتن فرمان برقی EPS ،کیلومتر شمارهای هوشمند ،رادار کروز CCS ، رادار نقطه کور BSD یا رادار جانبی ، یونیت در اختیار گرفتن ترمز دستی برقی EPB ، یونیت در اختیار گرفتن سقف و سانروف ، یونیت چراغ های ال ای دی ، یونیت درب صندوق عقب برقی ، یونیت نویگیشن و مسیریاب ، یونیت دوربین ۳۶۰ درجه پارک ماشین ، یونیت چهار چرخ فعال ۴WD و…