/ آیا عمل زیبایی گوش درد دارد؟

چون مصرف آسپرین، داروهای ضد التهاب و گیاهی، می تواند باعث افزایش خونریزی شما حین عمل شود. درد و ناراحتی با داروهای ضد درد مانند پاراستامول یا ایبوپروفن درمان می شود. در عمل جراحی گوش الاغی با تیز کردن و زاویه دادن به هلال بالای گوش، شکل گوش را به مانند گوش خون آشام یا شیاطین شکل می دهند. موکداً توصیه میشود که 14 روز پیش از جراحی از مصرف آسپرین یا داروهای حاوی آسپرین خودداری نمایید. حتما وسیلهای را جهت آمدن به مطب و بازگشت به منزل و همچنین مراجعه به مطب برای اولین ویزیت پس از جراحی هماهنگ کنید، زیرا توصیه میشود که پس از جراحی تا اولین ویزیت پس از جراحی از رانندگی خودداری کنید. نسخهای برای شما نوشته میشود که در آن داروهایی که باید پس از جراحی مصرف کنید نوشته شده، توصیه میکنیم که نسخه خود را به نزدیکترین داروخانه برده و پیش از جراحی داروها را در منزل داشته باشید. مسئله حائز اهمیت این است که بیمار باید دورنمای مثبت و اهداف مشخص و در عین حال انتظارات معقولی از نتایج جراحی زیبایی گوش داشته باشد.

شما با پزشک خود ملاثات کرده و نگرانیهای خود را از بابت شکل گوش و همچنین انتظارات خود را از جراحی زیبایی گوش با وی در میان خواهید گذاشت. آیا پزشک منتخب می تواند انتظارات لازم برای داشتن بینی طبیعی را برآورده کند؟ سعی کنید پس از جراحی کسی را به همراه داشته باشید تا در بیمارستان و منزل به شما کمک کند. ورم گوش بعد از اتوپلاستی در هفته دوم به میزان قابل توجهی کاهش مییابد و فرد میتواند به راحتی در محل کار یا مدرسه عمل گوش برجسته قیمت حضور پیدا کند. افزون بر این ؛ مشکلاتی که در اثر برخورد ضربه ، تصادف و سوانح ؛ ساختار گوش را دستخوش نقائص ظاهری نموده اند ، نیز با جراحی زیبایی گوش ، قابل اصلاح می باشند. به استثنای موارد سندرومیک، علت رخ دادن این مشکل ناشناخته است و معمولا آن را بیشتر تصادفی می دانند. معمولا این جراحی را پس از5 الی 6 سالگی در کودکان انجام می دهند.

سه الی شش روز پس از جراحی باید پانسمان روی گوش بماند که این مدت به گروه سنی بیمار بستگی دارد. در این میان باید یک حس احترام و اعتماد دو طرفه شکل گیرد ، تا بیمار در تصمیم گیری برای قرار گرفتن تحت جراحی ، بتواند از آرامش کافی برخوردار باشد. در موارد مربوط به نقص های مادرزادی ، این جراحی را می توان زمانی که بیمار سه ساله می شود انجام داد. مصرف “داروهای گیاهی” و “مکملهای گیاهی” را حداقل 14 روز پیش از جراحی قطع نمایید. یک روز پس از جراحی اولین نوبت مراجعه شما خواهد بود تا از طی شدن روند بهبودی اطمینان حاصل گردد. پس از جراحی میتوانید داروهای تجویز شده را طبق دستور پزشک مصرف کنید. در گروه بیماران بزرگسال، سیگار کشیدن پیش از جراحی همیشه ریسک جراحی را بالا میبرد، به همین خاطر توصیه اکید میشود که حداقل 6 هفته پیش از جراحی از استعمال سیگار خودداری کنید. یک رژیم غذایی مقوی سرشار از ویتامین، پروتئین و فیبر داشته باشید و از مصرف مواد غذایی شور و یا ادویه دار خودداری کنید. اگر پیش از این جراحی کرده باشید یا به دیابت، مشکلات قبلی یا ریوی مبتلا هستید حتماً این مسئله را با پزشک خود در میان بگذارید.

این نوع از نقایص ممکن است سبب درگیر شدن زبانه گوش نیز شود . چه اندازه از بافت و چه نوع برشی برای من مناسب تر است ؟ صرف نظر از نوع جراحی، آب رسانی قبل و بعد از جراحی به بدن، بسیار مهم است. شب قبل از جراحی، پس از نیمه شب، نباید چیزی خورد یا آشامید حتی آب. شب پیش از جراحی، پس از نیمه شب، نباید هیچ چیزی بخورید، حتی آب. ریکاوری پس از اتوپلاستی برای گوشهای برجسته عموماً زمان کوتاهی طول خواهد کشید. بهترین زمان برای برطرف ساختن کل نقایص مادرزادی صورت قبل از سنین دبستان است، زیرا این بچهها در مدرسه امکان دارد توسط بچههای دیگر مورد تمسخر قرار بگیرند و اعتماد به نفس خود را از دست بدهند. گوشها شکل نرمال خود را پیدا کرده و در توازن با سایر اجزای صورت خواهند بود. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه جراحی زیبایی بینی و جراحی گوش می توانید از مشاوره های دکتر شیرازی بهره مند شوید .منتظر ارائه نظرات و پیشنهادات شما هستیم . همواره توصیه میشود که شب بعد از جراحی یک نفر همراه با بیمار باشد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد درمان گوش برجسته نی نی سایت لطفا از صفحه ما بخواهید.