آیا قانون جذب حقیقت دارد؟

در این مقاله قصد به سوالی که اخیرا ذهن افراد زیادی را به خود مشغول کرده است بپردازیم که آیا قانون جذب واقعا حقیقت دارد یا در حد یک رویاپردازی کورکورانه تعریف شده است. این ادعا که انسان با افکارش می تواند به هر خواسته ای برسد صحیح است؟

قانون جذب یکی از جالبترین قوانینی است که از گذشته تا به الان تحقیقات زیادی روی آن انجام شده است. این سوال برای تمامی کسانیکه از این قانون مطلع می شوند پیش می آید که آیا می توان با این قانون به هر آنچه خواست رسید یا یک توهم بی اساس بیش نیست. شما چه فکر می کنید؟ به اعتقاد شما ما در جهانی زندگی می کنیم که با قدرت ذهن توانایی رسیدن به خواسته هایمان را داریم؟

طبق قانون جذب شما به هر آنچه که می اندیشی آن را در زندگیت جذب می کنی. به عبارت ساده تر شما اتفاقات ، افراد و شرایطی هماهنگ با افکارتان را در زندگی جذب می کنید. در این میان افراد زیادی هستند که می گویند من همیشه مثبت نگر و شاد هستم پس چرا فلان اتفاق ناراحت کننده را جذب کردم؟ من هرگز به تصادفی که هفته پیش برایم رخ داد فکر نکردم ، من هرگز به همسر معتادم فکر نکردم، من هرگز به خیانتی که در رابطه باعث جدایی من و همسرم شد یا به آن بیماری فکر نکردم.

آنچه باید اینجا به آن اشاره کرد این است که همه ما درهر لحظه در حال استفاده از قانون جذب هستیم چه آن را باور داشته باشیم چه نداشته باشیم. قانون جذب بر اساس ارتعاشات غالب ما وارد عمل می شود. ما در طول روز ممکن است هزارن فکر منفی از مردن ، بیماری ، جدایی ، خیانت ، دعوا و جر و بحث و … به ذهنمان برسید اما قرار براین نیست اتفاق بیوفتد زیرا جهان هستی براساس افکار ما وارد عمل نمی شود افکار هنگامیکه با احساسات قوی آمیخته می شوند و این افکار تکرار می شوند ارتعاشات غالب ما را شکل می دهند و جهان هستی بر اساس این ارتعاشات غالب وارد عمل می شود و آن را در زندگی ما رقم می زند.

قانون جذب بر چه اساسی عمل می کند؟ 

قانون جذب بر اساس احساسات شما که برگرفته از کانون توجه شماست عمل می کند و اتفاقات بد یا خوب را وارد زندگیتان می کند. توجه کردن انواع متفاوتی دارد ، فکر کردن ، دیدن ، شنیدن ، ترسیدن ، صحبت کردن و تمامی مسیرهایی که شما به ذهنتان ورودی وارد می کنید توجه کردن محسوب می شود.

شاید شما هر روز لبخند به لب داشته باشید اما اینکه بیشتر اوقات به چه چیزی توجه می کنید و چه احساسی دارید تعیین کننده است و نه گفتن اینکه من مطمینم شوهرم هرگز به من خیانت نمی کند و یا من به بیماریی سرطان مبتلا نمی شوم.

آنگاه که با دوستتان ساعتها در مورد داستان خیانت همسرش صحبت می کنید یا در تلویزیون راجع به مستند بیماران سرطانی با احساسات شدید چهاردانگ حواستان به صحبتهای پزشک معالج و راه های پیشگیری از سرطان است شما دقیقا درحال فرستادن فرکانس جذب خیانت همسر و بیماری سرطان هستید. 

کاینات دقیقا کاری را انجام میدهد که با فرکانس مخابره شده از سوی شما یکسان باشد و بدون ذره ای خطا  وارد عمل می شود. به چه چیزی زیاد توجه می کنی همان را در زندگیت جذب خواهی کرد. هر انسانی از این سیستم بسیار دقیق در زندگیش در حال استفاده در جهت مثبت و منفی است حتی اگر از آن اطلاعی  نداشته باشد.

چطور با قانون جذب جلوی اتفاقات منفی را بگیرم؟

همانطور که گفتیم قانون جذب قانون عشق است هیچ مجازاتی وجود ندارد که شما تا پایان عمر باید تاوان افکار منفی تان را بدهید.

شما از زمانیکه شروع کنید به تغییر افکار ، احساسات و فرکانسهایتان و در جهت مثبت فکر کنید ، احساس کنید ، صحبت کنید از گله و شکایت کردن دست بردارید و شاکر نعمتهایی که خداوند در زندگی به شما بخشیده باشید آرام آرام اتفاقات منفی از زندگی شما خارج می شود، روابط اشتباه و سمی می روند ، بیماری درمان می شود، رابطه زناشویی اصلاح می شود، درآمد بالا می رود.

شما به میزانی که درون خود را تغییر می دهید دنیای بیرون شما نیز تغییر می کند و این از فضل پروردگار ماست. اگر مشکلی در زندگی شما را آزار می دهد این نتیجه افکار خود شماست حال با برداشتن توجه از روی مشکل و تغییر ذهن در جهت مثبت که نیاز به تمرینات مخصوص درونی دارد مشکل بر طرف می شود و آرامش به زندگیتان برخواهد گشت.

در اینجا به شما دوره ای را پیشنهاد می دهم که قانون جذب را به شیوه صحیح به شما آموزش می دهد و افراد زیادی با مشکلات روحی ، جسمی ، مالی از آن نتایج فوق العاده ای دریافت کردند ، دوره مغناطیس جذب توسط استاد مرادخانی جهت کمک و آگاهی دادن به کسانیست که قصد تغییر زندگی خودشان را دارند شما نیز می توانید جزیی از این خانواده موفق باشید.

چرا گاهی به خواسته هایم نمی رسم؟

قانون جذب سیستمی است که خداوند متعال در جهان هستی برای رسیدن ما به خواسته هایی که محدودیتی ندارد آفریده است و یک نعمت بزرگ در زندگی انسانها محسوب می شود. همه ما انسانها ابزار اصلی استفاده از این قانون را داریم ” نعمت تفکر” و ” نعمت احساسات ” . اگر از این دو ابزار باارزش در جهت رسیدن به خواسته هایمان صحیح استفاده کنیم به هر آنچه در حوزه اختیار زندگیمان باشد خواهیم رسید.

حال زمانیکه افکار منفی ، ترس ، نگرانی ، ناامیدی بر درون ما غلبه می کنم و واگویه های منفی شروع به زمزمه کردن در ذهنمان می کند احساسات منفی نیز خودشان را نشان می دهند و اتفاقی که می افتد فرکانس نخواستن آن هدف و خواسته به کاینات مخابره می گردد. در این حالت ما از خواسته مان دور و دورتر می شویم و دلیل اینکه اکثر افراد سالها انتظار خواسته ای را می کشند اما به آن نمی رسند یا خیلی دیر می رسند همین است.

قانون جذب همواره درست عمل می کند اما ما آگاهانه یا ناآگاهانه افکار و احساساتی خلاف خواسته خود را دنبال می کنیم و روزها ، هفته ها و سالها افکار منفی و احساسات منفی را  تکرار می کنیم. به عنوان مثال کسی که می خواهد به درآمد بالا و ثروت برسد به جای توجه کردن به پول و ثروت و فراوانی به نبود پول و کمبود ثروت توجه می کند. ترس از تمام شدن پول و هزینه های سرسام آور زندگیش را دارد، به وضعیت بد اقتصادی مردم توجه می کند و در آخر می گوید خواسته من ثروتمند شدن است من عاشق پول و ثروت هستم اما رفتارش با کلامش فرسنگها مغایرت دارد. چنین فردی وقتی از قانون جذب نتیجه ای نمی گیرد نسبت به آن بی اعتقاد می شود. در حالیکه ایراد از قانون جذب نیست مشکل اصلی فرکانس منفی است که به کاینات مخابره شده است. 

در نتیجه فرکانس منفی پاسخ منفی دریافت خواهید کرد و در نتیجه فرکانس مثبت پاسخ مثبت ، حال که با این اصول آشنا شدید اندکی به اتفاقاتی که در زندگی خودتان جذب کردید بیندیشید خواهید دید که آن بیماری ، آن شغل عالی ، آن همسر نامناسب یا آن شکست عشقی را چگونه و با چه افکار و توجهی جذب کردید

قانون جذب