انواع مختلف ردیاب های شخصی را می شناسید

این ردیاب کوچک طوری طراحی شده تا در برابر ضربه ها و صدمات احتمالی تا حد بسیار زیادی مقاوم باشد که باعث میشود شما بتوانید با خیال راحت از آن در هرجا استفاده کنید؛ همچنین مکان یاب TK-Star ضد آب بوده و در این رابطه از اصول استاندار IP-66 در طراحی استفاده کرده و موفق به دریافت این استاندارد شده است که طبق آن، طراحی دستگاه آن را قادر میسازد تا از قطعات داخلی خود در برابر آب، روغن، نفت و سایر سیالات غیرخورنده محافظت کند. بنابراین شما قادر به ردیابی دقیق نخواهید بود. این ها حقایقی از جی پی اس یا همان ردیاب بودند که جستاری از سایت پینگدام می باشند که برای افزایش اطلاعات عمومی شما در تیم تحریره فروشگاه اینترنتی اسمارت سکرت ترجمه شده است.

این در شرایطی است که فضای جامعه سالم باشد و صرفا گم شدن افراد دغدغه باشد ٬ متاسفانه بارها در اخبار مشاهده کردید ٬ ربودن کودکان یا زنان ٬ نمودار صعودی آن در جامعه دلهره آور است ٬ در چنین شرایطی گم شدن مطرح نیست بلکه جان و مال افراد در معرض خطری جدی است. ردیاب شخصی آنقدر کوچک است ( به شکل انگشتر – گردنبند – دکمه و ..) نه تنها از بدن شخص به سادگی جدا می شود بلکه سارقین هم متوجه ردیاب شخصی نخواهند شد ٬ استتار واقعی این ردیاب هرگز ذهن سارق را درگیر نمیکند و این ویژگی باعث می شود جان و مال افراد همیشه تحت نظارت دقیق باشد!

دغدغه امنیت صرفا به افراد خانواده محدود نمی شود بلکه ممکن است بسیاری از افراد نگران امنیت خودرو شان باشند ٬ در جامعه ای که سارقان با تکنولوژی رشد میکنند نصب انواع دزدگیر و قفل فرمان کافی نیست و باید همیشه یک گام جلوتر باشید. اگر کودک عزیز شما در هنگام خرید یا مسافرت در یک منطقه ی دور از منزل تان گم شود ٬ چه باید کرد؟ در یک لحظه ممکن است افراد مسن آدرس دقیق خانه خود را فراموش کنند در این مواقع است که حتی وجود تلفن همراه هم کمکی به آنها نمی کند شاید نتوانند اسم شما را در لیست مخاطبین پیدا کنند پس بهتر است با داشتن ردیاب شخصی و زدن دکمه اضطراری SOS با شما تماس برقرار کنند.

ردیاب یک بررسی امنیتی کامپیوتری روی خودرو ارائه میدهد و بهروزرسانیهای مکرر را در مورد مکان خودرو برایتان ارسال میکند. برخلاف دزدگیر که محل نصب آن در نزدیکی جعبه برق است، ردیاب در هر نقطهای از ماشین در کمتر از یک دقیقه نصب میشود. ردیاب آهنربایی وابسته به برق خودرو نیست و می شود بی نهایت مکان برای نصب آن در خودرو تعریف کرد و امکان پیدا کردنش را به صفر رساند ٬ ضد آب و ضد ضربه و مقامت بالا باعث شده نگرانی برای خراب شدن آن کاهش پیدا ردیاب شخصی آهنربایی کند.