برند برتر فرش ماشینی کاشان هایپر کارپت

فرش یکی از مهم ترین کالاهایی است که در خانه همه ایرانیان به آن نیاز داریم. همه ما به دنبال خرید زیباترین و با کیفیت ترین فرش ها در ابتدای زندگی جدید و یا تغییر دکوراسیون برای خرید مناسب ترین فرش با بهترین قیمت هستیم.

 

بهترین و سریع ترین راه برای این کار، جستجوی فروشگاه های آنلاین فرش است، زیرا بازدید از نمایشگاه فرش در نقاط مختلف شهر بسیار زمان بر است. از طرفی اگر بتوانیم فرش را مستقیماً از تولیدکننده تهیه کنیم، می توانیم فرش مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت تهیه کنیم.

 

فروشگاه اینترنتی هایپر فرش یکی از معروف ترین مراکز خرید آنلاین فرش است. این مجموعه که تولید کننده فرش ماشینی کاشان می باشد، امکان سفارش و خرید آنلاین فرش را در وب سایت خود ارائه می دهد.

 

حال برای خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان کافیست سایت هایپر کارپت را در موبایل یا کامپیوتر خود باز کنید تا انواع فرش ماشینی را مشاهده کنید. شما می توانید مشخصات کامل، عکس ها و قیمت هر فرش را مشاهده و بررسی کنید و بهترین فرش را برای ارسال رایگان برای شما انتخاب کنید.

 

تنوع بسیار زیاد در طرح، رنگ، کیفیت و قیمت فرش یکی از ویژگی های محبوب وب سایت محصولات فرش می باشد. همچنین امکان پرداخت پس از مشاهده فرش در محل مورد نظر از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه می باشد.

 

کالا فارس به عنوان تولید کننده و پخش کننده فرش ماشینی همواره از مرحله تولید تا فروش فرش در جهت ارائه بهترین خدمات با بهترین کیفیت فعال بوده است.

 

برای خرید فرش ماشینی باید از فرش کاشان شروع کنیم؟

 

فرش کاشان با نقوش زیبا و بدیع از مجموعه فرش های دستبافت در رنگ های متنوع طراحی شده و از قدیم الایام تا به امروز کاشان به عنوان قطب فرش ماشینی کشور فعالیت می کند.

 

بدیهی است تنوع و مزیت های زیاد کارخانه های فرش کاشان دلیل اصالت آن است. نخ تخت فرش کاشان 100% باندینگ حرارتی اکریلیک و نخ پشمی آن 100% پنبه می باشد که یکی از گران ترین و بهترین مواد اولیه فرش ماشینی می باشد.

 

نخ اکریلیک ترموفیکس تا چه حد بر کیفیت فرش تاثیر می گذارد؟

 

یکی از ویژگی های مهم فرش های این مجموعه نخ بدون پرز و الیاف نرم آن است که از نخ 100% اکریلیک حرارت گیر ساخته شده و دارای مزایایی از جمله مقاومت در برابر حرارت، رنگ های روشن و شفاف، انعطاف پذیری بالا و … می باشد. . در مقایسه با فرش، پلی استر و غیر اکریلیک وجود دارد.

 

برای تولید بهترین فرش ماشینی از چه ماشینی استفاده می شود؟

 

مهم ترین عوامل برای تولید و خرید یک فرش خوب، بافنده و نخ فرش است. گروه صنعتی فرش کاشان و فرش کاشان در صنایع فرش کاشان با استفاده از استانداردهای فرش ماشینی مدرن و ماشین آلات مدرن مانند HCPx2، HCIx2، وندیل بلژیکی و شونهر شونهر آلمان، با تکیه بر مواد اولیه مرغوب مانند نخ آلمانی بایر و دارای گواهینامه مطابق با استاندارد ملی ایران آنها تضمینی قوی و قاطع برای کیفیت فرش ماشینی ارائه می دهند.

 

چگونه می توان کیفیت فرش ماشینی را تضمین کرد؟

 

فرش های ماشینی این مجموعه دارای بافت خاص کارخانه فرش کاشان بوده و با کیفیت یک + A به فروش می رسد و از دیگر مشخصات کیفی می توان به گواهی استاندارد CE اروپا، گواهینامه ISO90001-ISO10002 و استاندارد ملی ایران اشاره کرد.

 

یکی از نشانه های تضمین اصالت و کیفیت بالای فرش کاشان این است که ویژگی های مهم و اساسی فرش پشت فرش توسط بافنده بافته و حکاکی می شود. این ویژگی باعث می شود که برندسازی یا عرضه فرش های بی کیفیت به جای درجه یک امکان پذیر نباشد.

 

آیا خرید فرش ماشینی با 20 تا 40 درصد زیر قیمت امکان پذیر است؟

 

قیمت های ارائه شده در این وب سایت قیمت فرش باکیفیت می باشد و در درجه یک و همچنین در کالای فرش این امکان برای همه هموطنان عزیز در هر نقطه جغرافیایی از ایران وجود دارد که بتوانند فرش کاشان را با مزایای بسیاری مانند خرید به قیمت تولید. ارسال رایگان و پرداخت در محل، از درب کارخانه خرید کنید و از خرید کامل لذت ببرید.فرش هایپر کارپت منع است