تدریس خصوصی و معلم خصوصی پایه شیمی

کلیدی توجه به مفهومی تر شدن پرسش ها شیمی کنکور، سوالی که اکثر داوطلبان مطرح می کنند همین است که چرا حساس وجود ساعت طولانی مطالعه، درصد بالایی را کسب نمی کنم؟ دارای دقت به ناگهانی بودن این شرایط، مقابله حساس چالشها به جهت آموزشهای غیرحضوری بر مبنا فضای وب و ارائه مجازی آموزش در کلیه دورهها، دور از انتظار نبود. این نوشته حاصل تجربهای است که در ارتفاع مقطع دشوار ناشی از فراگیری بیماری کوویدـ19 در کشور، بهبود کیفی آموزشهای مجازی را تدریس خصوصی شیمی در شیراز دربرداشته است. درواقع، ارزشیابی همیشگی نوعی ارزشیابی است که در انتها هر بخش از مطالب تدریسشده، در طول سال تحصیلی و در کار مکرر بهصورت روزانه، هفتگی یا ماهانه انجام میشود. دانشآموزان باید پس از تالیف پاسخها، تصویر آن را در پایان مهلت 5 دقیقهای بهصورت مستقیم، در پیامرسان واتساَپ ارسال میکردند. ذکر پاسخ سؤالها بهصورت موردی و تشریحی از مواردی هست که در ورقه پاسخنامه در رعایت آن همت شده است. از سوی دیگر، به مراد ارتقای میزان مرغوب بودن ارزشیابی درسها و پاسداری از سلامت کارکنان مدارس، معلمان و دانشآموزان، ارزشیابیهای درسها بهصورت مجازی و غیرحضوری سازماندهی تدریس خصوصی شیمی تجزیه شد. نمره دائمی همواره بهعنوان یکی از از نمرههای دارای در ارزشیابی دانشآموزان مطرح بوده است. و در جمع نمره 1-، ثبت میشود. است، در شکل پاسخ غلط به هر سه سؤال، نمره 3- خواهد بود. در این آزمونها سه بخش آیتم ارزشیابی قرار میگرفت که به جهت هر یک، سه پرسش چندگزینهای و جداگانه مطرح میشد. سؤالهای آزمونها در یک روز و ساعت معلوم از هفته ، در گروه کلاسی قرار میگرفت. به همین معنا که در رخ عدم رضایت از اولین ساعت برگزاری کلاس (چه به رخ حضوری و چه به شکل مجازی) هیچ هزینهای دریافت نخواهد شد و تنها در رخ راضی بودن دانش آموز و خانواده ایشان یا دانشجویان گرامی، کلاس ها ادامه پیدا خواهد کرد. همین اولین تجربهی دانشآموزان در روبرو شدن اهمیت درس شیمی میباشد و نحوهی تدریس و انتقال مفاهیم، اثر گذاری بسیاری در علاقهمند شدن آنها به همین درس دارد. احتمالا یکی از دشواریهای همین شیوه این بخش بود که حساس یاری معاونت اجرایی مدرسه شماره تلفن ملازم دانشآموزان تهیه و در تیم اهمیت اسم و نامخانوادگی خودشان ذخیره میشد.