تفاوت کرم مرطوب کننده و آبرسان

همچنین باید بدانید که بهترین آبرسان طبیعی پوست یا همان آبرسان پوست خانگی در اکثر مواقع به خوبی نیاز پوست را تامین نخواهد کرد. هالوژنیک اسید. هالوژنیک اسید یک ترکیب طبیعی هست که توی پوست هممون هست و باعث میشه رطوبت و انعطاف پذیری پوستمون تامین بشه، به بافت ها برای ترمیم زخم ها کمک میکنه و به عنوان مانعی در برابر میکروارگانیسمها کرم مرطوب کننده لافارر پوست چرب عمل میکنه.

همین که زمستون میشه ماها میریم دنبال یه راه حل خوب که کمک کنه پوستمون از خشکی و بی آبی دربیاد، سرمای هوا باعث میشه رطوبت پوستمون کم بشه البته نمیشه مقصر اصلی این خشکی پوست رو کم شدن دما دونست بلکه استفاده از وسایل گرمایشی و خشک تر شدن هوای خونه هامون و حتی محل کارمون هم یکی از دلایلی که باعث میشه رطوبت پوستمون کم بشه. در مورد این سوال نیز، بله، ایده آل ترین حالت برای استفاده از این دو محصول به این صورت است که ابتدا از آبرسان برای پوست استفاده کنید سپس با خرید کرم مرطوب کننده مناسب به حفظ بهتر و بیشتر آب در پوست کمک کنید.

اگه قصد خرید کرم مرطوب کننده دارید اما دوست دارید رایحه های قبلی رو استفاده نکنید و یه تنوعی به کرم مرطوب کنندتون بدید باشید اینجا که هم توی بخش نظرات و هم همین جا قراره باهم راجب مرطوب کننده ها و بهترین ها و بدترین هاشون باهم صحبت کنیم.فقط یادتون باشه که اولین مرطوب کننده هایی که ما این جا معرفی میکنیم مناسب دست هستند و مرطوب کننده های بعدی مناسب صورت هستند و لطفا به جای هم استفاده نکنیدشون. جالب است بدانید در کشور ما ایران به دلایل اقلیمی و ژنتیکی یکی از مشکلات پوستی، چربی بیش از حد آن است که در این میان انتخاب نادرست محصولات مراقبت از پوست دائما به این مشکل دامن میزند و افرادی را که پوستی چرب دارند، نسبت به محصولات مراقبت از پوست بی اعتماد میکند.

باید این نکته را در نظر داشته باشید که هر نوع پوستی اگر بی آب شود، به آبرسان احتیاج دارد. همینطور این کرم بخاطر فرمولاسیون کاملی که دارد پوست شمارا تغذیه و درخشان می کند، بنابر این با استفاده از این محصول با آثار پیری و خشکی پوست مبارزه کنید و چهره ای درخشان و جوان داشته باشید. توجه کنید که استفاده از یک کرم مرطوب کننده و آبرسان باکیفیت میتواند تا سال های سال شما را از سایر اقدامات مراقبتی مانند تزریق بوتاکس و استفاده از کرم های پیچیدهتر در آینده بینیاز کند. در انتهای این مقاله ۹ عدد از بهترین مرطوب کننده ها و آبرسان های پوست چرب معرفی شده است.