جزئیات خرید و خرید ماشین اصلاح جیمی Gm-2600 اصل.

سه تا چهار ساعت طول می کشد تا ماشین اصلاح به طور کامل شارژ شود و شارژ بالای آن باعث می شود تا چهار تا پنج ساعت به طور مداوم از آن استفاده کنید. طراحی زیبا و ارگونومیک آن به شما این امکان را می دهد که آن را در هر مکانی همراه خود ببرید و هر زمان که دوست دارید از آن استفاده کنید. یک برس تمیز کننده، روغن، آداپتور و 4 شانه همراه این محصول می باشد. علاوه بر این، ماشین های اصلاح جیمی را می توان با سرعت دلخواه شما تنظیم کرد. ماشین اصلاح جیمی و سایر ماشین های اصلاح در سایت سایان سنتر با بالاترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت ها هستند که می توانید با آرایشگران خداحافظی کنید.

با ماشین اصلاح جیمی جی ام 831، کاربران می توانند موهای خود را با استفاده از باتری قابل شارژ اصلاح کنند. دو تیغه فولادی در سری ماشین اصلاح روی هم قرار گرفته اند. این دو تیغه طول اصلاح را تعیین می کنند. با ماشین اصلاح جیمی می توانید اندازه اصلاح را با حداقل اندازه اصلاح 13 میلی متری تشخیص دهید. شارژ کامل 9 ساعت و زمان شارژ 60 دقیقه طول می کشد. برای افزایش طول عمر تیغه ها، پس از هر بار استفاده، تکه های مو را با برس برس بزنید و تیغه ها را با روغن موجود روغن کاری کنید. دارای چهار سری پلاستیکی برای پیرایش در سایزهای 12،34.

علاوه بر این، یک آرایشگر به یک ماشین اصلاح معمولی برای انجام کارهایی مانند اصلاح، کوتاه کردن و کوتاه کردن یقه و موارد دیگر نیاز دارد. یکی از محصولات شرکت جیمی ماشین اصلاح جیمی 6128 است. شرکت جیمی یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین برندها در صنعت نظافت و لوازم برقی می باشد. آقایان می توانند از این ماشین اصلاح در منزل یا سالن های زیبایی استفاده کنند زیرا برای آنها مناسب است. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی های آنها ارائه خواهد شد. ماشین اصلاح برای اصلاح صورت، سر و بدن مناسب است.

یکی دیگر از برندهای معروف Wall's Shaving و به دنبال آن جیمیز و براون ریزر است. ماشین های اصلاح با تیغه های دوار یا دوار اصلاح دقیق و تمیز انجام می دهند. اصلاح صورت از هر طرف با استفاده از این دستگاه امکان پذیر است. به دلیل دقت بالای این مدل ها تا مدت ها نیازی به اصلاح آنها نخواهید داشت. علاوه بر این، تیغ چرخشی صدای بسیار کمی تولید می کند. تیغ با تیغه برای افرادی که موهای کوتاه دارند مناسب است و برای افرادی که موهای بلند دارند توصیه نمی شود.

با باتری قابل شارژ ریش تراش پس از 1 ساعت تا 45 دقیقه شارژ کنید. هنگام اصلاح می توانید تیغ ها را زیر شیر آب گذاشته و آن را باز کنید تا تیغ ها با لرزش تمیز شوند. اگر می خواهید ریش و سبیل را به درستی مرتب کنید، می توانید از خط زن متصل به پشت دستگاه استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این ماشین اصلاح می توان به قفل مسافرتی، ولتاژ جهانی، کیسه ذخیره سازی، درب محافظ، تیغه، روغن و برس مو اشاره کرد. ماشین اصلاح صورت جیمی یک سری حرفه ای با سه مدل مختلف است.

مدت زمان شارژ دستگاه 4 ساعت است و پس از آن می توانید به مدت 4 ساعت از آن استفاده کنید. دومین ویژگی مهم جیمی شیور، چراغ نشانگر شارژ است که در پایین بدنه قرار دارد.سطح باتری دستگاه را به شما نشان می دهد. باتری ماشین اصلاح از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت می باشد. توان آن 3 وات است. امروزه مردان از راهکارهای مختلفی برای تمیز و مرتب نگه داشتن ظاهر خود استفاده می کنند. یکی از راه های انجام این کار استفاده از ماشین اصلاح است. ماشین اصلاح Geemy GM-848 ویژگی هایی را ارائه می دهد که برای اصلاح سر و صورت به آن نیاز دارید.

ماشین اصلاح حیوانات کیمی مدل KM885 یک دستگاه حرفه ای و باکیفیت است که می توان از آن برای اصلاح انواع حیوانات خانگی از گربه و سگ گرفته تا اسب و گاو بدون توجه به جثه آنها استفاده کرد. ماشین اصلاح جیمی یا کیمی آنجایی که دستگاه دارای طراحی ارگونومیک و سیمی به طول 2 متر است، استفاده از آن راحت تر و راحت تر خواهد بود. ماشین اصلاح دارای بدنه پلاستیکی محکم و تیغه تیتانیومی است که بادوام و پیشرفته است. از آنجایی که ماشین اصلاح حرفه ای حیوانات به صورت الکتریکی کار می کند، نباید آب به آن وارد شود.

برش مستقیم، فناوری برش مورد استفاده برای این دستگاه است که موها را در یک مرز مشخص می تراشد. این دستگاه دارای هفت شانه است که از طریق آنها می توانید موهای سر و صورت خود را بین 02 تا 9 میلی متر بتراشید. سری اصلی این دستگاه موهای شما را از 02 تا 15 میلی متر روی سر و صورت کوتاه می کند. استفاده از این دستگاه یک نقطه ضعف دارد زیرا یک دستگاه قابل شارژ نیست زیرا سیم آن متصل است. با این حال، این نیز می تواند یک جنبه مثبت این دستگاه باشد، زیرا شما همیشه یک دستگاه کاملاً شارژ شده در زمان انتظار دارید. ماشین اصلاح GM-830 به همراه یک برس و روغن برای تمیز کردن و آماده سازی تیغه ها برای هر اصلاح ارائه می شود. این ماشین اصلاح علاوه بر سری اصلی شامل دو سری می باشد که برای کانتورینگ ریش، سبیل و خط گردن قابل استفاده است.