جی پی اس آهنربایی

این ردیاب ها در ابعاد مختلف در بازار موجود هستند و به محض اتصال با خودرو میتوانند لوکیشن خودرو را از طریق GPS ارسال کنند.شاید یکی از مزیت های این ردیاب ها نصب آسان آن باشد که به راحتی میتوانید ظرف مدت چند ثانیه ردیاب مگنت دار را به زیر خودرو بچسبانید و عملاً مراحل ردیابی را شروع کنید. انواع ردیاب هایی که برای وسایل نقلیه مختلف مانند قایق، دوچرخه، موتور و یا خودرو استفاده می شود نیاز به اتصال سیم کشی به وسیله موردنظر دارند که علاوه بر هزینه خرید ردیاب، باید هزینه نصب و زمانی برای نصب آن نیز در نظر گرفت.

این ردیاب خودرو برای افرادی مناسب است که به دنبال خرید ردیاب خودرو با هزینه بسیار کم هستند. به عبارت بهتر IR180 تا دندان مجهز به انواع و اقسام تجهیزات است. این ردیاب آهنربایی کوچک با دارا بودن میکروفن بسیار قوی اکان دسترسی به صدای اطراف ردیاب تا شعاع 3 متر را براحتی فراهم ساخته است . با توجه به نوع کاربری ردیاب که برای مقاصد موقعیت یابی افراد و خودروها بطور مخفی و دور از دسترس و دید افراد است، از این نوع ردیاب برای مقاصد پلیسی نیز استفاده زیادی می گردد. شاید تا به حال نصب ردیاب آهنربایی را در فیلمها دیده باشید و یا نصب ردیاب نظامی در سکانس های اکشن توجه شما را بخود جلب کرده باشد.

بعنوان مثال شما میتوانید به مدت یک روز از ردیاب استفاده و پس از آن از راه دور ردیاب را خاموش و 15 روز بعد شما براحتی میتوانید از طریق نرم افزار و بدون محدودیت مسافت ردیاب را روشن نمایید بدون نیاز به مراجعه حضوری و دسترسی مجدد به ردیاب. شما همچنین می توانید درصد باقیمانده باتری را نیز مشاهده کنید، بنابراین زمان برداشتن ردیاب از زیر ماشین و بارگیری مجدد ردیاب را میتوانید به راحتی تخمین بزنید. بسته به نوع ردیاب و فواصل انتقال داده ، می توانید دستگاههای ردیابی با باتری را پیدا کنید که مدت زمان آماده به کار بسیار طولانی هستند.

مسیریاب GR800 با داشتن قابلیت مغناطیسی بهترین کاربرد خود را در اختیار افرادی قرار می دهد که مدیریت یک مجموعه اجاره خودرو را به عهده دارند. تعداد بیشماری دستگاه ردیابی GPS در بازار وجود دارد که در اشکال مختلف وجود دارد و مجهز به ویژگی قیمت ردیاب آهنربایی ارزان های قدرتمندی است. آهنربای آن به حدی قدرتمند است که یک مرد بالغ بدون کمک هردو دست قادر به جدا کردن آن از بدنه خودرو نیست. برای استفاده از خدمات پس از فروش این محصول به خاطر داشته باشید که کارت گارانتی را تا مدت تعیین شده نگه دارید تا با ارائه کارت گارانتی بتوانید از خدمات گارانتی محصول خود استفاده کنید.