حقایقی در مورد کرم ضدآفتاب/ نکات مهم هنگام خرید کرم ضد آفتاب

این ضد آفتاب فوق العاده، چربی طبیعی پوست را کنترل کرده و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند. این 10 تا از بهترین کرم های ضد آفتاب ایرانی محصولات درمانی و مراقبتی پوست و مو هستند ، در تناژ های مختلف از قبیل رنگ های روشن . فرمولاسیون و مواد اولیه محصولات شون توسط شرکت آلمانی تهیه می شود و تولید آن با کشور ایران است ، این کرم با SPF 50 دارای محافظی قوی در برابر اشعه ها UVB/UVA/IR است و همچنین از پیری پوست و لکه های پوستی جلوگیری می کند . همچنین دارای خاصیت ضد میکروبی و ضد آکنه نیز هست .

برندهای زیادی در سراسر دنیا، کرم های ضد آفتاب تولید میکنند و این محصول، جزو پرفروشترین محصولات مراقبت پوست است. دارای محصولات بهداشتی و آرایشی پوست و مو از قبیل محصولات ضد چروک ، کرم های ضد آفتاب ، کرم های ضد جوش ، کرم های لایه بردار ، کرمهای مرطوب کننده و سفت کننده ی پوست صورت می باشد . و درج لوگوی Formulated with usage of Silab actives بر روی بسته بندی این محصولات نشان دهنده مجوز رسمی این شرکت فرانسوی است ، کرم ضد آفتاب پرودرما دارای محافظت قوی در برابر اشعه های فرابنفش نور خورشید (UVB/UVA) است.

کرم ضد آفتاب مای محافظت کننده در برابر اشعه مضر UVB/UVA/IR می باشد. خبر خوب این است که محافظت از نور آفتاب تداخلی با زیبایی شما ایجاد نمی کند چون این روزها تعداد زیادی کرم های ضد آفتاب وجود دارد که ظاهر پوست را چرب و گچ مانند نشان نمی دهد . این کرم ضد آفتاب با دارا بودن بالاترین قدرت محافظت در برابر اشعه های مضر UVB و UVA بوده و پوست را کاملاً درمقابل آفتاب سوختگی و پیری زودرس و…

آخرین محصول در فهرست انواع بهترین کرم های ضد آفتاب رنگی ایرانی که به شما معرفی می کنیم، کرم ضد آفتاب فاقد چربی نئودرم با SPF50 است. این کرم ضد آفتاب که محصول مشترک میان آلمان و ایران است توسط شرکت ایرانی آریان کیمیا تولید میگردد . کرم ضد آفتاب سان سیف در میان برندها برندی با کیفیت بالا در میان مشتریان خود است. کرم رنگی ضد آفتاب مای با پوشش دهی طبیعی و جذاب مناسب آرایش روزانه است . برای مثال کرم ضد آفتاب SPF 50 رنگی مناسب پوست های چرب است این کرم حفاظت بالایی در برابر نور خورشید دارد رطوبت پوست را حفظ می کند و از پیری زودرس جلو گیری می کند و دارای ویتامین C , E است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کرم ضد آفتاب ضد لک ام کیو لطفا به بازدید از وب سایت ما.