در آن وجود دارد

وی در خصوص قیمت هدرز در خودروهایی همچون پژو گفت: ارزش هدرز برای خودرویی همچون ۲۰۶ که متقضیان آن بیش از محصولات دیگر است، حدود ۳ و نیم میلیون تومان است. علاوهبر ایراداتی که به جهت نمای ظاهری این ماشین ابلاغ کردیم، مشخصات فنی پژو پارس tu5 هم از ایراداتی چون عدم هماهنگی گیربکس اهمیت سیستمهای انتقال قدرت و همینطور کششپایین پیشرانه در بدور موتورهای بالا یا این که در دندههای سه و چهار رنج میبرد. به عبارتی طور که می دانید پارس اتوماتیک دشوار ترین ماشین برای تصویب اسم در تارنما کشور‌ایران ماشین می باشد. به عبارت دیگر سایپا قصد دارااست تا در کنار عرضه نسخه هاچ بک شاهین (آریا) به تیتر یک کراس اوور تک دیفرانسیل سایز سی، یک نسخه کوچکتر در سگمنت بی را هم عرضه نماید و طبیعتا بار دیگر شاهد استفاده از موتور تیبا یا این که به پیمان سایپا ساینا و در خوشبیانه ترین موقعیت موتور شاهین (نسخه توربو از موتور تیبا) خوا‌هیم بود. موتور ای اف سون روی دنا و سورن ۱۱۵ اسب قدرت داره رو سمند ای اف سون ۱۱۳ تا و می بایست استهلاک هارو درون نوشته بیارید و نکته تیو فایو حساس بنزین کشور ایران خیلی اساسی ب ناک شدن میباشد ولی اگه بنزین اکتان بالا تو هردو خودرو باشه فراوان قدرمتند هستا البته ای اف سون توان بیشتری اما تیوفایو نیز مصرف کمتری داره ولی تیوفایو اگه تقویت یا این که توربو بشه یا سوپر شارژ شاتون میرو تو فرق سر راننده اما ای اف سون توربو میباشد و توربو دستی کنی شاتون نمیزنه و استهلاک خیلی پایینی داره درحال حاضر خودتون میدونید و… همینطور مشاجره قیمت اطلس هم در راستای این مسئله میباشد اما پیش بینی می گردد قیمت سایپا اطلس در ورژن مبنا تا ۱۵ % فراتر از کوییک S باشد. به گزارش ایمنا، کوییک S متاع تقریبا جدید مجموعه خودروسازی سایپاست که بر اساس خودروی تیبا ۲ و در اصل پروژه x۲۰۰ سایپا ساخته شده است. به گزارش ایمنا مدیرعامل سایپا یک سری روز پیش گفت به زودی این گروه خودروسازی از اتومبیل نو خویش به نام «اطلس» رونمایی خواهد کرد و اظهار کرد: تولید نمونه آخرین فرآورده تازه مجموعه خودروسازی سایپا که در کلاس B طراحی شده و به اسم “اطلس” به بازار عرضه میشود، به پایان رسیده و همین ماشین کلیدی ظاهری مدرن و زیبا و وجود امکانات و تکنولوژیهای روز به زودی فرق تیوفایو با سال رونمایی خواهد شد. اما نکته عجیب آنکه بازهم عرضه یک اتومبیل فیس لیفت دارای قلیل تغییرات فنی، حساس یک اسم نو انجام می شود و عملا خودروسازان مرزو بوم از اسم گذاری های گوناگون برای افزایش تیراژ یک پلت فرم و ساختار فنی واحد به کار گیری می نمایند، سوای آنکه قائل به عرضه نسل های نو و افزایش یافته از محصولات پیشین و از منزلت خارج نمودن خودروهای کهن خویش باشند. و ثبت نامی که امیدی به موفقیتش نبود را به یک تصویب نام چیره تبدیل کردیم. همین پیشرانه که M15GSI نام دارد، ورژن نو و ارتقاء یافته پیشرانه کوییک، ساینا و تیبا میباشد و برخی ویژگیهای تازه در آن چشم میشود. سایپا هنوز اطلاعات رسمی ماشین اطلس را اعلام نکرده می باشد و از این رو بعضی از مورد ها در گزینه این خودرو به شکل حدس و گمان یا براساس گفته های منابع با خبر اعلام می شود. سایپا اطلس را میتوان یک هاچ بک کراس و یا این که کراس اوور کوچک دانست، حال مشخصات متاع تازه سایپا از طرز بعضا رسانهها منتشر شده می باشد و سایپا این دیتاها را تأیید یا این که تکذیب نکرده است. اوایل اسفند بود که تصویری مربوط به یک عدد از طرح های گرافیکی و اصطلاحا اسکچ های طراحی سایپا از طرز یک کمپانی آفریقایی در رسانه ها منتشر شد که مورد اعتنا کاربران قرار گرفت و سبب شد تا برخی افراد به ارائه یک کراس اوور برنا پسند از سوی سایپا امیدوار شوند، البته بازهم مشخص و معلوم شد که تصویر مربوط به یکی از برترین مسابقات طراحی میباشد که تعدادی سال قبل بوسیله سایپا برگزار شده بود. بر مبنا داده ها منتشر شده ساخت اول و آزمایشی سایپا اطلس در کارخانه تهران شروع شده و قرار هست تا نمونههای نخستین به مرکز تحقیقات این شرکت ارسال شوند. همینطور سر سیلندر همین پیشرانه ارتقاء یافته متفاوت از نمونه مبنا بوده و پاشش سوخت و جرقه زنی نیز در M۱۵GSI تغییراتی را داشته است. براساس اطلاعات تکمیلی به لحاظ می برسد که سایپا اطلس در ورژن مبنا (اطلس S) به پیشرانه ۱۴۹۷ سی سی تنفس طبیعی مجهز است و در ساختار همین پیشرانه ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ دیده میشود. سایپا اطلس در ورژن اساس (اطلس S) به پیشرانه ۱۴۹۷ سی سی تنفس طبیعی مجهز هست و در ساختار همین پیشرانه ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ چشم میشود. موتور سری N۴ فیات ۱۳۳۲ سی سی حجم داراست و اصلی اعتنا به دسته فناوریهای موجود در آن، به تیتر یک پیشرانه ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ ۹۵ الی ۱۰۸ اسب بخار را دارای گشتاور ۱۳۴ الی ۱۳۸ نیوتن متر تولید میکند. در هدرز برای هر سیلندر یک خروجی منحصر به فرد به شخص در حیث گرفته شده تا فورا پس از اشتعال و بالاآمدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی کلیدی کمترین مقاومت موجود در دیواره های مجرای خروجی از سیلندر بیرون شده و نسبت به منیفولد چدنی معمولی، همین عمل سریعتر و آسانتر انجام می شود که اما در خنکسازی موتور هم بی اثر گذاری نیست. به جهت افرادی که هر دسته نگرانی در گزینه دقیقا کجا و همچنین هدایت در آیتم چگونگی به کارگیری از تیوفایو شیپور ، شما شاید می توانید حساس ما در ورقه وب تماس بگیرید.