دفتر حقوقی وکالت چیست و انواع آن

وکلا همگی فعالیت های خود را در یک دفتر حقوقی انجام می دهند. یک موسسه حقوقی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. 

دفتر حقوقی وکالت چیست؟

دفتر حقوقی ساختاری است که یک وکیل در آن حرفه خود را به عنوان وکالت انجام می دهد. بنابراین، همه وکلا در یک شرکت حقوقی فعالیت می کنند. همچنین شرکت های حقوقی انواع مختلفی دارند. بنابراین، ممکن است شرکت‌های حقوقی یا شرکت‌هایی وجود داشته باشند که چندین وکیل را گرد هم می‌آورند. علاوه بر این، این موسسات حقوقی ممکن است موسسات حقوقی با فعالیت پزشک عمومی، وکیل کیفری یا شرکت های حقوقی تجارت باشند. شرکت های حقوقی تجارت می توانند در امور شرکتی، اجتماعی یا مالیاتی تخصص داشته باشند. بنابراین در بین این موسسات حقوقی تجارت، موسسات حقوقی مالیاتی زیادی وجود دارد. در این رابطه، به ویژه شرکت های حقوقی مالیاتی زیادی در پاریس وجود دارد.

زمینه های تخصصی یک دفتر وکالت 

بخش تجاری دفتر وکالت چیست؟

شرکت های حقوقی در تمام زمینه های حقوقی فعالیت می کنند. در واقع، زمانی که یک فعالیت مشمول قواعد قانونی باشد، بخشی از فعالیت شرکت های حقوقی را تشکیل می دهد.

دفتر حقوقی تجارت چیست؟

دفتر حقوقی تجارت به شرکتی گفته می شود که با یک شاخه یا شاخه های مختلف حقوق تجارت سروکار دارد. به این ترتیب، اینها شرکت هایی هستند که با دنیای تجارت در تماس هستند.

چگونه می توانم یک تمرین در نزدیکی خود پیدا کنم؟

اصحاب دعوا اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی، امکانات مختلفی برای یافتن وکیل در اطراف خود دارند. اول از همه، آنها می توانند دایرکتوری وکلای وکلا را که در آن قرار دارند بررسی کنند.

چگونه یک دفتر حقوقی در پاریس پیدا کنیم؟

شهر پاریس شرکت های حقوقی زیادی را در خود جای داده است. به این ترتیب مشتریان گزینه های زیادی دارند. بنابراین، آنها می توانند در فهرست راهنمای کانون وکلای پاریس جستجو کنند. آنها همچنین می توانند در مورد موتورهای جستجوی مختلف موجود تحقیق کنند.

حوزه های تخصصی یک دفتر حقوقی انطباق چیست؟

زمینه جدیدی از فعالیت برای شرکت های حقوقی است. این به ویژه توضیح می دهد که هیچ تعریف دقیقی از مفهوم انطباق وجود ندارد. با این حال، این حوزه ای از فعالیت است که در آن وکلا به مشتریان خود کمک می کنند تا قوانین مختلف را رعایت کنند. بنابراین، این قوانین می تواند قانونی، نظارتی، مالی، حسابداری یا مالی باشد.

چگونه یک مطب باز کنیم؟

برای اینکه یک دفتر حقوقی باشید، ابتدا باید یک وکیل باشید. سپس باید با نوار ثبت نام کنید. این نوار تشریفات مختلفی که باید انجام شود و همچنین مدارک مختلفی که باید ارائه شود را به شما می گوید.

وضعیت حقوقی دفتر حقوقی چگونه است؟

چندین قانون قانونی ممکن وجود دارد. اول از همه، وکیل می تواند در یک شرکت فردی فعالیت کند. در این زمینه به نام خود فعالیت می کند و یا یکی از اشکال شرکت های تک نفره را که با شغل وکالت سازگار است انتخاب می کند.

یک دفتر حقوقی چگونه کار می کند؟

دفتر حقوقی مانند همه مشاغل فعالیت می کنند. با این حال، آنها باید تعدادی از قوانین خاص را دنبال کنند. این قوانین به ویژه از تعهدات اخلاقی آنها ناشی می شود.

مطالعه بیشتر:

آیا دفتر وکالت با موسسه حقوقی تفاوت دارد؟