دوره جامع آموزش سئو 128 ساعته

نسخه های پولی دارای محدودیت هستند و بعد از بررسی چندکلمه امکان ایتفاده از آنها برای شما میسر نخواهد بود، اما نسخه های رایگان دست شما را برای بررسی باز گذاشته اند. N بصورت همزمان میتوانید از نسخه incognito آن استفاده کنید، یا اینکه از قسمت بالا سمت راست کروم، گزینه سه نقطه را کلیک کنید و بعد گزینه New Incognito Window را بزنید، حالا جستجوهای شما کاملا پاکیزه و بدون کش اتفاق می افتد و در واقع نتایج واقعی را مشاهده خواهید کرد. نکته خیلی مهم: این موضوع بسیار مهم است و به آن دقت کنید، یکی از روش های طراحی سایت با وردپرس، روش نصب بسته نصبی می باشد که از طریق آن میتوانید وب سایت خود را طراحی کنید، بعد از نصب وب سایت خود از این طریق از قسمت پنل مدیریت وردپرس خود، بخش تنظیمات، گزینه خواندن را کلیک کنید و وارد صفحه مربوطه شوید، در اینجا گزینه ای وجود دارد با عنوان ( از موتورهای جستجو درخواست کن تا محتوای این سایت را بررسی نکنند )، تیک این گزینه معمولا بعد از نصب بسته نصبی وردپرس فعال است و اگر این تیک همچنان فعال باشد تمام زحمات شما بی فایده می باشد.

برای اطلاع از رتبه های درست کلمات هدف، نرم افزارهای زیادی نیز به صورت رایگان و پولی وجود دارد که از طریق آنها میتوانید رتبه های واقعی یک سایت رو برای کلمات مختلف بررسی کنید. در این قسمت مقالات آموزش سئو و آموزش سئو سایت به صورت کاملا رایگان قرار می گیرد. آموزش سئو حرفه ای را در این بخش دنبال کنید. ما محتوای کامل و مفیدی آماده کرده ایم، یک ثبت نام کرده و آن را دریافت کنید. در ابتدای این مطلب به این موضوع اشاره کردم که در گذشته وبمسترها و مدیران سایت ها با استفاده از روش های غیر استاندارد سایت خود را سئو میکردند و رتبه های خوبی را نیز تجربه میکردند، ( احتمالا و به ناچار این مورد در بخش های زیادی از این مطلب تکرار خواهد شد )، گوگل تصمیم گرفت تا با این سایت ها مبارزه کند، برای همین الگوریتم هایی را بوجود آورد تا متوجه اینگونه روش های غیر استاندارد شود و بتواند اینگونه سایت ها را جریمه کند، جریمه گوگل پنالتی نام دارد و اصطلاحا گوگل سایت های متخلف را پنالتی میکند. هنر سئو ، نمای کاملی از کلیه عناصر سئو ، از شخصی سازی استراتژی ، اجرای اولیه و تحقیقات کلمات کلیدی ، تا توسعه وب سایت و بینش های فنی را ارائه می دهد.

شناسایی کلمات کلیدی که برای شما مناسب باشد، کار نسبتا سختی است. شما میتوانید بیشتر مطالب آموزش کامل سئو (از طریقه معرفی سایت به موتورهای جستجو گرفته تا لینک سازی و بررسی سئو تکنیکال) را در اینترنت پیدا کنید اما سوالی که باید از خود بپرسید این است که آیا می توانید با مطالعه این مطالب تبدیل به یک متخصص بشوید؟ اگر زمانی کلمات هدف وب سایت خود را در گوگل سرچ کردید و ناگهان با رتبه های خیلی خوبی مواجه شدید سورپرایز نشوید و اول نوع سرچ حود را بررسی کنید، چون شاید به علت بازدید زیاد از وب سایت خودتان گوگل آن را به شما نمایش میدهد. پس سئو معنایی یکی از روش های مناسب سئو می باشد که میتوان به شکل اصولی از آن استفاده کرد، در واقع امروزه دیگر زمان استفاده زیاد از کلمات کلیدی نیست و با اینکار فقط به وب سایت خود آسیب خواهیم رساند.

کلمات کلیدی مترادف Latent Semantic Indexing همانند کلمه کلیدی اصلی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. اما برای اینکه گوگل به هدف اصلی خود نزدیک شود نیاز دارد تا مانند انسان ها رفتار کند و معنای محتوا را بفهمد، مثلا اگر شخصی کلمه شیر را جستجو کرد گوگل متوجه شود که باید چه نوع شیری را نمایش دهد، یا زمانی که فردی کلمه تشنگی را جستجو کرد گوگل متوجه مفهوم آب بشود. محتواهای بنیادی شاکله های اصلی یک وب سایت هستند. همانطور که گفتم گوگل از طریق الگوریتم های خود متوجه خلاف های وب سایت ها میشد و آنها را جریمه میکرد، اما در جریمه کردن وب سایت ها یک موردی وجود داشت که بعدا گوگل به آن نیز پی برد. جستجوی اختصاصی یا اصطلاحا Private Search روشی از جستجو است که شما از طریق آن میتوانید نتایج واقعی کلمات هدف خود را ببینید، وقتی شما چندین بار وارد سایتی میشوید، اصطلاحا در کش مرورگر یا سیستم شما ثبت میشود و زمانی که کلمات مرتبط به آن سایت را سرچ میکنید آن سایت در نتایج بالایی به شما نمایش داده میشود، پس اگر میخواهید از نتایج واقعی وب سایت خود باخبر شوید باید از یک سرچ پاک و خالی از کش استفاده کنید.