ردیاب آهنربایی خودرو

جی پی اس خودرو جی آر 800 در دسته ردیابهای مغناطیسی، از بهترین نمونه انواع ردیابی است که در بازار کشور وجود دارد. ردیاب آهنربایی یکی از انواع ردیاب های خودرو می باشد که دیگر این مشکلات را ندارد. ردیاب خودرو آهنربایی نه تنها برروی اتومبیل شخصی و ماشینهای سنگین قابل نصب میباشد؛ بلکه بر روی کانتینرهای حمل و نقل جادهای، ریلی و هوایی، ماشینهای کرایهای، موتورسیکلت، دوچرخه، تراکتور، قایق، محمولهها، مجرمین و ماشینهای نظامی نیز قابل استقاده است. ردیاب آهنربایی نظامی آی آر 1500 بهترین و کاملترین نوع از ردیابهایی است که در بازار داخلی نصب ردیاب آهنربایی خودرو وجود دارد.

مثلا در قسمتهایی مثل زیر سپرعقب خودرو، زیر سپرجلو، پشت گلگیر، زیر صندلیها، اتاق خودرو و حتی در زیر خودرو، میتوانید یک ردیاب خودرو آهنربایی را نصب کنید و یا در واقع بچسبانید. برای اشخاصی که فقط برای مدت کوتاهی بخواهند یک ردیاب خودرو داشته باشند؛ اجارهی ردیاب یک حسن محسوب میشود.

در زمانهایی که از منطقه جغرافیایی مجاز عبور کند، به شمارههای پشتیبان که قبلا در ردیاب خودرو تعریف شدهاند، پیامک هشدار فرستاده میشود. با دستگاه ردیاب شما قادر خواهید بود موقعیت لحظه ای خودرو را از طریق گوشی موبایل یا تبلت ویا کامپیوتر در دسترس داشته باشید . ردیاب IR1500 در هیچیک از نمایندگیها موجود نیست و فقط و فقط توسط خود شرکت و با مجوز خاص و به تعداد محدود به فروش میرسد.قیمت ردیاب خودرو آهنربایی 4.720.000 هزار تومان با تمامی امکانات و ده سال اکانت سرور رایگان و بدون هزینه جانبی است.در ضمن درصورتیکه زمان شارژ کمتر (حدود 10 الی 14 روز) نیز برای شما کفایت میکند، میتوانید ردیاب مغناطیسی مدل IR180 را تهیه کنید که اندازه و قیمت آن بسیار مناسبتر است.

هماکنون شرکتها و مراکزی هستند که شما میتوانید ردیاب آهنربایی را با قیمت مناسبی از آنها اجاره کنید. مدل های مختلف از ردیاب مگنتی توسط برند های مختلف تولید شده است که هر کدام امکانات و ویژگی های خاصی دارند، تنوع محصولات باعث شده است تنوع قیمتی هم داشته باشیم، عوامل متعددی دیگری همچون نوسانات قیمت ارز نیز در قیمت نهایی دستگاه ها تاثیر گذار هستند، برای دریافت قیمت به روز می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۷۵۰۹۳۲ تماس بگیرید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ردیاب آهنربایی ماشین وب سایت خود باشید.