ردیاب کوچک حیوانات مدل B22 – ویرگول

وقتی حیوانی در زندگی افراد سهیم می شود، کم کم نقش میگیرد و ارزشمند میشود تا جایی که اگر روزی به هر دلیلی دیگر نباشد، افراد نبود او را در زندگی خود احساس میکنند و ممکن است در مقاطعی دچار افسردگی نیز بشوند. در تولید این نوع ردیاب به استفاده از تکنولوژی های LBS و A-GPS نیز پرداختهشده است تا فرایند مکانیابی با دقتی بالا انجامشده و حتی در صورت نبود پوشش دهی مناسب شبکه ارتباطی امکان ردیابی برای شما فراهم باشد. نحوه استفاده از ردیاب حیوانات خانگی هم مانند دیگر ردیاب ها بسیار آسان است. از کاربردهای مهم این ردیاب ها استفاده از آن توسط فروشنده های سگ ها و گربه ها و یا دیگر حیوانات است .

از ردیاب حیوانات برای نقطه یابی آنها استفاده می شود. با نصب و استفاده از ردیاب حیوانات می توان امنیت آن ها را با خیال آسوده تامین کرد و برای بلند مدت کارایی دارد. ردیاب سگ و گربه با استفاده از ماهواره جی پی اس موقعیت لحظه ای حیوان را دریافت و به وسیله سیم کارتی که از قبل در آن تعبیه شده برای شما ارسال می نماید. مشابه با دیگر محصولات موجود در مجموعه جی پی اس خودرو، برای ردیاب شخصی GR600 نیز بازه زمانی یکسالهای بهمنظور گارانتی و پشتیبانی خدمات پس از فروش در نظر گرفتهشده است. زیرا احتمال گم شدن آنها به خصوص در پارک ها، مغازه ها، و یا پریدن از پنجره ماشین بیشتر است.استفاده از ردیاب حیوانات، یک راه حل ساده و موثر برای اطمینان از وضعیت سگ، گربه و دیگر حیوان خانگی محبوب شما می باشد.

برخی از برنامه ها فقط گزینه های اصلی ردیابی را به شما می دهند، در حالی که برخی دیگر شامل نظارت دقیق بر فعالیت و گزینه های زیادی برای شخصی سازی دستگاه شما هستند. جیپیاس دام اطلاعات ردیاب را بهصورت دقیق و لحظهای به شما نشان میدهد. اینکه بدانیم دقیقا حیوان کجاست و از مکان دقیق یا حدودی حضور آنها باخبر شویم. نکته ی دیگر درباره ی افرادی است که ساعات طولانی مدت بیرون از خانه کار می کنند یا دائما در سفر هستند. بهتر است بدانید کیفیت و عملکرد برنامه های گوشی های هوشمند می تواند در ردیاب ها متفاوت باشد.

این ردیاب در دسته ردیاب های بی سیم و قابلیت عملکرد آنلاین یا آفلاین دارد. ردیاب سگ و گربه چیست و نحوه عملکرد آن چگونه است؟ حساسیت ردیابی dBm 165- و حساسیت ضبط آن dBm 148- است. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که برخی از ردیاب های GPS دارای طرح اشتراک هستند و شما ضمن ثبت نام بایستی هزینه ای را به صورت ماهانه پرداخت کنید که البته با گذشت زمان به هزینه آن نیز اضافه می شود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ردیاب حیوانات خود شارژ دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.