شارژ مودم ایرانسل | خرید بسته اینترنت ثابت ایرانسل

این محصول با ۴ پورت LAN امکان اتصال با استفاده از کابل RJ45 به چهار دستگاه مختلف از قبیل رایانه ، لپ تاپ ، دستگاه کارت خوان و سایر تجهیزات سازگار را دارد البته از طریق وای فای تا ۳۲ کاربر را پشتیبانی می کند. همچنین برای اتصال به لپ تاپ و گوشی همراه در این مودم از رابط بی سیم WIFI استفاده شده است. پشتیبانی از آیپی ورژن ۶، قابلیت فیلترینگ IP، URL و MAC و همچنین پشتیبانی از NAT و VPN لایه دوم و سوم، این مودم را به انتخاب مناسبی برای کسبوکارها تبدیل کرده است. حال پس از بررسی مفاهیم اصلی، لازم است به بررسی سرعت مودمهای ایرانسل با توجه به ویژگیها و نحوه پشتیبانی از نسلهای اینترنت بپردازیم. ینی تو تست سرعت اینترنت خوده مبین نت سرعتو 98 نشون میده و سرعت دانلود 20 ! به همین دلیل دیگر نیازی به باند محافظ بین بازههای فرکانسی دانلود و آپلود وجود ندارد و میتوان از تمامیظرفیت پهنای باند برای ارسال یا دریافت اطلاعات استفاده کرد. این روش که از تکامل فناوری TD-SCDMA به وجود آمده است و در آن به جای تقسیم پهنای فرکانسی، دریافت و ارسال را بر روی یک پهنای باند فرکانسی و در بازههای زمانی متفاوت انجام میدهد.

مودم E5730 علاوه بر امکان WiFi می تواند اینترنت را از طریق پورت RJ45 نیز به اشتراک بگذارد. در آخر به شما پیشنهاد می کنیم نحوه برداشتن و حذف پین کد سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل در گوشی آیفون، سامسونگ و.. اگر قصد خرید مودم مطابق با نیازهای خود را دارید؛ بدون شک پیشنهاد ما به شما مودمهای ADSL و TD-LTE خواهد بود که در خصوص مورد اول در مقاله خصوصیات بهترین مودم ADSL خانگی توضیحات کاملی ارائه شده است، اما در خصوص مودمهای TD-LTE در همین مقاله به طور مفصل صحبت کردیم. به همین منظور مودمهای این شبکهها هم که ایرانسل به بازار عرضه میکند، طرفداران بیشماری دارد. لازم به ذکر است که امروزه ایران، به عنوان یکی از کشورهای پشتیبانی کننده از اینترنت بسیار پرسرعت 4.5G نیز شناخته میشود و هم اکنون مودمهای ایرانسل با قابلیت پشتیبانی از اینترنت پرسرعت 4.5G نیز در دسترس قرار دارند و کاربران میتوانند از آنها برای اتصال به اینترنت بسیار پرسرعت، استفاده کنند. پیش از بررسی انواع مودم ایرانسل از لحاظ ساخت و سرعت قابل پوشش هرکدام، لازم به بررسی مفاهیم اصلی سرعت اینترنت همراه بپردازیم. امکان دارد شما در یک موقعیتی قرار بگیرید که به مغازه یا دفتر خدمات پستی دسترسی نداشته باشید و لازم باشد وارد اینترنت شوید اما با کمال تاسف مشاهده می کنید که اینترنت شما رو به اتمام است و برای دانلود فایلی که لازم دارید کافی نیست.

همچنین می توانید مقاله تفاوت سرعت اینترنت tdlte و ۴G با ADSL را نیز مطالعه کنید. این مودم از همه ی مودم های دیگه ایرانسل بهتره چون CAT6 هست و سرعت دانلودش از بقیه مودم هاشون بیشتره، این مودم در اصل مودم b612 هست که ایرانسل به طور اختصاصی برای سیمکارت های خودش ارائه میده. یک عدد سیم کارت TDD که برای مناطق شهری استفاده می شود و بسته های آن ارزان تر است و همچنین بسته نامحدود ماهیانه در سرعت های مختلف نیر موجود می باشد. به یاری پشتیبانی از شبکهی ۳G,4G,4.5G در این محصول میتوان سرعت انتقال اطلاعات با سرعت زیاد را تجربه کرد. در مجموع با خرید این مودم کیفیت و زیبائی را همزمان تجربه خواهید کرد. همچنین شما امکان این را دارید که در کنترل حساب اینترنتی به قسمت خدمات مشتریان مراجعه کنید و با کلیک بر گزینه تغییر اطلاعات کاربر، شماره تلفن همراه خود را تغییر دهید.

در این بازه بسته های جدیدی از ایرانسل نیز معرفی شده است که شما از 8 صبح تا 2 صبح روز بعد فرصت دارید که عملا از زمان خرید شما در ساعات بین 2 تا 8 صبح نمی توانید از آن ها استفاده کنید. نسل چهارم اینترنت با توجه به سرعتی که دارد می تواند دسترسی به شبکه های جهانی را حین حرکت نیز فراهم کند.مودم های جدیدی که ایرانسل به بازار عرضه کرده، با سیم کارت های Usim همخوانی دارد و می تواند اینترنت موبایل را برای دیگر دستگاه ها نیز به اشتراک گذارد. به طور کل، مودم ایرانسل که از نسل اینترنت 3G استفاده میکنند، از لحاظ تئوری توانایی انتقال اطلاعات با سرعت 42 مگابیت در ثانیه را دارند و این عدد برای مودم ایرانسل 4G ، به حدود 150 مگابیت در ثانیه میرسد. شاید سالهای گذشته اتصال به اینترنت، تنها در مکانی ثابت در خانه و یا در کافی نتها امکان پذیر بود اما به دلیل پیشرفت تکنولوژی و به وسیله دستان هنرمند مودمهای همراه، این امکان به وجود آمده است که بتوان در خیابان، محل کار، راهها و جادههای بین شهری نیز، از اینترنت بسیار پر سرعت استفاده کرد.