قبولی در کنکور با روش های فوق العاده حرف آخر

وارد فوریه شدیم و حدود 5 ماه تا روز کنکور زمان باقی مانده است. در همین حال ، داوطلبان کنکور به سه دسته تقسیم می شوند. گروه اول افرادی هستند که کار بزرگی انجام داده اند و در آرزوی اهداف خود و کارهایی هستند که قرار است بعد از کنکور انجام دهند. گروه دوم داوطلبانی هستند که در دوره ها کار کرده اند و یادگیری آنها ناقص است و گروه سوم افرادی هستند که هنوز مطالعه نکرده اند اما به تدریج به هوش آمده اند و می خواهند شروع طوفانی داشته باشند اما نمی دانند چگونه شروع کنند. . امروز ما خبرهای خوبی برای هر سه گروه داوطلب داریم. با خواندن این مقاله 5 دقیقه وقت بگذارید تا کارت برنده خود را در بزرگترین ماراتن علمی کشور با پروژه 6040 ، https://harfeakharpub.com حرف آخر تضمین کنید.

6040 طرحی است که در سال 1997 توسط موسسه حرف آخر ارائه شد و مورد استقبال بسیار خوب دانش آموزان و والدین آنها قرار گرفت. این پروژه به دو بخش 60 و 40 تقسیم شده است. قسمت اول ، پروژه 60 ، به تدریس صفر تا صد دوره در دو ماه یا 60 روز و قسمت دوم به بررسی ، جمع بندی و حل تست در 40 اشاره دارد. روزها. شاید قابل اعتماد نباشد ، اما باید بدانید که امروزه با پیشرفت فناوری آموزشی ، به ویژه در ایران ، آموزش در 60 روز امکان پذیر شده است و خالق آن پروفسور عبدالرضا منتظری ، مدیر اجرایی موسسه حرف آخر است. این پروژه دارای شصت و چهل ویژگی است که برای اولین بار در ایران به سبکی ارائه شده است که در زیر به طور کامل ارائه می شود. در ادامه رونمایی از حرف آخر ؛ جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور را هم مشاهده کنید.

100 روز حساس را با 6040 حرف آخر تجربه کنید

برای اولین بار ، معلم منتظری موسسه دوره آموزش را در کنکور ایران کاملا تغییر داد و از سبک آموزش حرف آخر رونمایی کرد. در این آموزش ، داوطلب دیگر نیازی به حفظ و استفاده از فرمول ها ، از جمله دروس دین و زندگی که در طبیعت حفظ می شوند ، ندارد ، در این سبک آموزشی داوطلبان همه چیز را بصری می بینند و آموزش آنها مبتنی بر شهود است. این مسیر یادگیری را تسهیل می کند و همچنین زمان ماندگاری مطالب در ذهن مخاطب را چند برابر می کند. اما استفاده نکردن از فرمول به دلیل وجود الگویی است که داوطلب را از حفظ بسیاری از فرمول ها بی نیاز می کند و در هر مبحث با الگو انواع تست های مربوط به آن موضوع را حل می کند. در ادامه می توانید زیست جامع حرف آخر را هم مشاهده کنید.

بیایید این توضیحات را در مهمترین درس کنکور تجربی نشان دهیم. زیست شناسی را می توان حجیم ترین درس در زمینه تجربی دانست که می توان آن را سطر به سطر درخواست کرد. سوالات این دوره در کنکور نیز کاملاً مخلوط است و متأسفانه ، در روش کلاسیک ، داوطلب باید حفظ کند و قادر به درک مطالب نخواهد بود. اما در این موسسه و با کمک بهترین اساتید زیست شناسی در ایران ، همه دروس بصری بصری آموزش داده می شوند ، به عنوان مثال ، در موضوع قلب ، داوطلب با یک انیمیشن به قلب سفر می کند و با تمام قسمت های قلب آشنا می شود. و وظایف هر یک. همچنین ، در بخش 7 الگوی زیست شناسی طلا ، دیگر نیازی به خواندن کل آزمون یادگیری 7 الگو برای همه سوالات زیست شناسی نخواهید داشت ، اما با خواندن کمتر از نیمی از سالات پاسخ را دریافت خواهید کرد. برای آشنایی با زیست شناسی حرف آخر و دیدن آموزش ها ، فقط روی لینک کلیک کنید.

منبع بدون مشاوره می‌تواند ما را به موفقیت برساند؟؟

نه !!! منبع خوب و پشتیبانی خوب مانند دو بال است که موفقیت را فقط برای افرادی که سخت کار می کنند تضمین می کند. تعریف فوق به مثلث موفقیت برمی گردد. مثلثی که یک طرف آن تلاش خوبی باشد ، طرف دیگر آن تکیه گاه خوبی است و ضلع آخر منبع خوبی است و اگر هر سه در کنار هم باشند می توان به موفقیت فکر کرد. اما چه کسی باید منابع این موسسه را برنامه ریزی و سازماندهی کند؟ جواب روشن است !! مشاوران حرف آخر؛ این بدان معنی است که موسسه علاوه بر محصولاتش ، به نامزدهای خود مشاوره رایگان نیز می دهد تا تمام نیازهای یک معدن را برآورده کند و برای رسیدن به هدف خود با خیال راحت تمرین کند. در ادامه می توانید زیست گیاهی حرف آخر و آموزش جادویی با انیمیشن را هم مشاهده کنید.

سبک مشاوره به این صورت است که داوطلبانی که از تابستان تا اواخر دوره تحصیل خود را طی 4 ماه شروع می کنند و داوطلبانی که با کمک مشاوران حرف آخر در 2 ماه وقت کمی دارند پرونده آزمون دسترسی را می بندند. این مشاوره شامل پشتیبانی کامل و همچنین تأمین نیازهای داوطلب می باشد و کاملاً رایگان ارائه می شود و بسته به شرایطی که داوطلب مانند دوره قبلی دارد ، دوره های آزمون دسترسی بسته می شود و مشکلات دانشجویی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت مشاوره و مشاوره رایگان به صفحه مشاوران حرف آخر مراجعه کنید.