قیمت پرشیا موتور زانتیا مدل 83 – سایت قیمت خرید هزینه

موتوری پرقدرت تر که ۱۶ سوپاپ دارد (همان موتور پژو 206 تیپ 5) با ترمزهای دیسکی در چرخهای عقب همانند چرخهای جلو است اما بر خلافELX دارای ABS و EBD نیست. چراغ هایی کشیده زانتیا نمایی جذاب به خودرو داده است که در کنار بدنه آن بر خلاف اینکه حالتی یکنواخت دارد، بسیار زیباست. مواد به کار رفته کابین نیز همگی از جنس پلاستیک سخت و تیره است اما کیفغیت به کار رفته در آنها مناسب است و ماندگاری خوبی هم دارند. به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از هفت صبح ، اینجا در یک گزارش سعی کردهایم کلیشههای رایج درباره موتور خودروها را با دلایل منطقی و آوردن مثالهای روشن رد کنیم تا شاید درکی دقیقتری از مشخصات موتورهای مدرن پیدا کرده و هنگام انتخاب خودرو بتوانید به خوبی تفاوتهای هر محصول را درک کنید. این خودرو دارای جعبه دنده دستی ۵ سرعته می باشد که شتاب و سرعت آن با توجه به وزن حدود ۱.۳ تنی، مناسب و کافی است. برای مثال چراغ های عقب این خودرو کاملا ساده و بدون هیچ خلاقیتی طراحی شده است و حتی خطوط روی بدنه نیز بدون فکر کار شده است. برای مثال سیستم کنترل فرمان، ایربگ راننده و سمت شاگرد، آینه های برقی، شیشه های برقی و برخی دیگر از امکانات را امروزه اکثر خودرو ها استفاده می کنند؛ اما برای مثال در آن زمان اگر خودرویی از ایربگ بهره می برد، به عنوان یکی از خودرو های لوکس به حساب می آمد که امروزه این چنین نیست.

سیتروئن زانتیا یکی از خودرو های فوق العاده خوب در ایران می باشد که کم کم در حال فراموش شدن است؛ اما امروزه افرادی وجود دارند که علاقه مند به آن هستند و همچنان از آن به عنوان خودروی اصلی خود استفاده می کنند. زانتیا در حال حاضر با قیمتهای متفاوتی در بازار به فروش میرسد. با توجه به رغبت افراد به خرید آنلاین به دلیل سرعت بالای سفارش دادن و راحتی هر چه بیشتر مشتری، خرید این قطعه به صورت اینترنتی و از طریق سایت هم میسر می باشد. همچنین در زانیتا فضای سرنشینان به خوبی تعبیه شده است و افراد در جلو عقب خودرو فضای کافی برای نشستن دارند، البته این فضا به میزان فضای قرار داده شده برای خودروی ماکسیما نیست. در حقیقت تولید دو خودرو زانتیا و ماکسیما به صورت همزمان بود و داشتن موتور هایی قدرتمند، طراحی جذاب و خاص و آپشن هایی جدید، باعث شد تا این دو خودرو در ایران محبوبیت خاصی پیدا کنند؛ هر چند که در دو کلاس متفاوت هستند. نیسان ماکسیما و سیترئن زانیتا، دو خودروی قدیمی و بسیار محبوب و پرفروش در کشور ما هستند و به محض ورود در کشور بازار خرید و فروش بسیارخوبی را به خود اختصاص دادند.

سیتروئن زانتیا SX۲۰۰۰، خودرویی ساخت کشور فرانسه است که در سال ۱۳۸۰ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. ماکسیمایی که در کشور وارد شد A33 نام دارد و تولید سال 1988 است که تا 2012 در کشور مونتاژ میشد. به طور کل در حال حاضر قیمت مگان دست دوم نسبت به زانتیا بالاتر است. با راه اندازی فن ها، در اثر دوران آرمیچر و برخورد ذغال ها به لامل های کلکتور حالت تناوبی در مدار ایجاد می شود که دارای ضربان و نوسان می باشد. ساده ترین مدار فن رادیاتور شامل: فیوز، موتور فن، مهره (فشنگی فن) و سیم کشی بوده است که معمولاً برق مثبت موتور فن دایمی بوده و منفی موتور توسط فشنگی قطع و وصل می گردید. سنسور کیلومتر: وظیفه ارسال اطلاعات سرعت خودرو را دارد محل نصب ان روی دیفرانسیل است. سنسور ضربه: خودسوزی های بنزین و ناکینگ موتور را گزارش میدهد و روی بدنه قراردارد. سنسور فشار هوای منیفولد یا سنسور مپ : اختلاف فشار هوای منیفولد را گزارش داده که روی منیفود گاز بسته می شود.

اتاق کامل خودرو وقتی نیاز است که خودروی موردنظر تصادف یا چپ کرده و حداقل چند دور به صورت طولی و یا عرضی روی زمین غلتیده باشد درچنین مواقعی اتاق خودرو آسیب شدیدی می بیند به گونه ای که تعویض کامل آن از نظر هزینه ، زمان و کیفیت کار مقرون به صرفه تر است اما مشکل در تعویض این قطعه اساسی دربخش بدنه که البته همین مشکل با شدت کمتری دربخش موتور خودرو هم وجود دارد ، شماره درج شده روی بدنه که به شماره شاسی معروف است می باشد چرا که حک قانونی آن روال اداری نسبتا سختی دارد و دستکوبی آن هم مشکلاتی برای فروش و تعویض پلاک به وجود می آورد. این بنز در مدلهای مختلف تولید و به محبوبیت بالایی رسید. سیتروئن زانتیا در زمان خودش از امکانات رفاهی و آپشن های بسیار خوبی برخوردار بوده است و در آن زمان به عنوان یکی از پر امکانات ترین خودرو های موجود در ایران به شمار می رفته است؛ اما امکانات و آپشن های این خودرو امروزه به چشم نمی آید. این اتومبیل فرانسوی اگر بتواند با قیمتی حدودا 100 میلیونی در ایران به دست مشتریان برسد، شانس موفقیت بالایی دارد چه اینکه پشتیبانی فنی پژو سیتروئن و زنجیره تامین گسترده این کنسرسیوم صنعتی در ایران اخیرا رو به گسترش نهاده و گویا قرار است به زودی خط تولید موتور تیاچپی 165 و نیز جعبهدنده اتوماتیک 6سرعته پژوسیتروئن در ایران راهاندازی شود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از موتور زانتیا دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.