لوازم یدکی لیفان – فروش اینترنتی لوازم و قطعات یدکی لیفان(lifan)

فروشگاه لوازم یدکی سفیر در رشت به عنوان بهترین لوازم یدکی در رشت ارائه دهنده ی انواع محصولات سایپا و ایران خودرو با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالا . بهترین و کامل ترین فروشگاه قطعات و لوازم یدکی لیفان با توزیع و فروش قطعات انواع مدل های خودروی لیفان در ایران – لیفان یکی از خودرو سازی های کشور چین می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۹۹۲ آغاز کرده است و تولید نخستین محصولات این نام به سال ۲۰۰۵ باز می گردد. با فروش کاسه نمد انواع خودرو مانند…

مجموعه های یدک با ارائه انواع ضمانت نامه ها در حوزه فروش لوازم یدکی خودرو چینی توانسته است اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید. کابین لیفان ایکس 50 در مقایسه با دیگر خودرو های این سگمنت نیز جادار و راحت به نظر می رسد و به عنوان یک هاچ بک کراس شهری، راضی کننده است. این برند به دلیل زیبایی و شیک بودن موتورهای تولیدی خود طرفداران زیادی پیدا کرده و محبوب شده است. مجموعه یدکی خودرو ریحان قطعه به منظور پیشگیری از کاهش راندمان خودرو و افزایش هزینه لوازم یدکی لیفان 520 را به صورت اورجینال وارد کشور کرده و به مشتریان در تمامی شهرهای کشور ارائه میکند.

این خودرو در بازار با استقبال آنچنانی رو به رو نشد بنابراین شرکت لیفان تصمیم به تولید نسخه جدید تر آن با نام خودرو لیفان i520 پرداخت. از دیگر امکانات این مدل از لیفان میتوان به موارد زیر اشاره نمود: کولر و تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، آینههای جانبی برقی، سنسور دنده عقب، سیستم ضد سرقت و قفل ایمنی کودک. حتی وقتی که شخصی اقدام به خرید ماشین چینی می کند، بزرگترین نگرانی که برای او پیش می آید این می باشد که لوازم یدکی ماشین چینی در بازار به راحتی پیدا می شود یا نه! لیفان X60 هم جزو خودروهایی است که از آن برای اولین بار در این نمایشگاه رونمایی شد.

در مورد موتور این خودرو دو حق انتخاب برای مشتری وجود دارد. اگر بخواهید برای خودروی لیفان خود از قطعات و لوازم یدکی تقلبی استفاده کنید، آن قطعه زود خراب شده و خودروی شما نیاز به تعمیر مجدد پیدا می کند. گام بزرگی در واردات قطعات یدکی اصل و عرضه آن ها در سطح کشور با قیمت مقرون به صرفه برداشته است. پخش قطعات یدکی اصل و اورجینال در بازرگانی قیومی. تولید و پخش انواع… برند جیلی در سال 1997 در چین تاسیس شد و تولید خودرو را آغاز کرد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از لوازم یدکی لیفان کرمان موتور ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.