مشارکت جدید برای تقویت سلامت مادران و نوزادان در آفریقای شرقی و جنوبی |

این برنامه پنج ساله ، که روز سه شنبه اعلام شد ، با هدف بهبود سلامت مادران و نوزادان در برخی از جوامع با بالاترین میزان مرگ و میر در آفریقای شرقی و جنوبی است.

این کار از اتیوپی ، اریتره و کنیا آغاز می شود و بعداً به سایر کشورهای منطقه گسترش می یابد.

محمد م. مالک فال ، مدیر منطقه یونیسف ، گفت: “سرمایه گذاری در سلامت زنان و کودکان یک سرمایه گذاری هوشمندانه است.”

“در واقع ، سرمایه گذاری در سلامت فقیرترین کودکان و جوامع تقریباً دو برابر سرمایه های معادل موجب نجات جان می شود.”

نرخ هشدار دهنده مرگ و میر

به گفته یونیسف ، اگرچه در دهه های گذشته دنیا شاهد پیشرفت های بسیار امیدوارکننده ای در سلامت مادران و نوزادان بوده است ، اما میزان مرگ و میر مادران و نوزادان در منطقه آفریقای جنوبی و جنوبی همچنان نگران کننده است.

در سال 2017 ، تقریباً 70،000 زن در آنجا به دلیل عوارض دوران بارداری و تولد فوت کردند ، در حالی که در سال 2019 ، بیش از 440،000 نوزاد در 28 روز اول پس از تولد فوت کردند.

آقای فال گفت: “همکاری جدید ما با Laerdal Global Health سرمایه گذاری ، تحقیق و نوآوری برای کمک به بهبود ارائه خدمات بهداشتی با کیفیت به همراه خواهد داشت.”

“علاوه بر این ، این مشارکت به دنبال راه حل های جدید برای جلوگیری از مرگ پیشگیری از مادر و نوزاد خواهد بود.”

مقیاس بندی برای نجات جان

همراه با دولت ها ، یونیسف و Laerdal Global Health تا سال 2025 برای 10000 کارمند بهداشت ، با تمرکز بر بارداری و تولد ایمن ، آموزش خواهند داد.

شرکا programs برنامه های آموزشی “کمک به مادران برای زنده ماندن و کمک به زنده ماندن نوزادان” را اجرا می کنند ، برنامه هایی که برای کاهش مرگ و میر مادران و نوزادان در تنظیمات کم منابع طراحی شده اند.

یونیسف گفت ، این آموزش ها براساس روش شبیه سازی انجام می شود و متخصصان بهداشت را به دانش ، مهارت و اعتماد به نفس لازم برای موفقیت مجهز می کند. آنها همچنین “م componentلفه تازه سازی” دارند ، بنابراین از ظرفیت سازی طولانی مدت و پایدار اطمینان حاصل می کنند.

یونیسف به تجهیزات نجات نوزادان و آموزش کارکنان بهداشت کمک خواهد کرد ، در حالی که Laerdal Global Health از طریق طرح خرید یک ، هدیه یک شرکت برای مشتریان در کشورهای با درآمد بالا ، مواد آموزشی و شبیه سازهایی را ارائه می دهد.

در سال 2012 ، Laerdal Medical یک ابتکار “Buy One، Gift One” را ایجاد کرد ، “در آنجا شبیه سازهای تولد که در کشورهای با درآمد بالا به فروش می رسند از برنامه های آموزشی در تنظیمات منابع کم پشتیبانی می کنند” ، گفت Tore Laerdal ، رئیس Laerdal.

“ما مشتاقانه منتظر همکاری خود با یونیسف هستیم که در آن ما از ترکیبی از راه حل های یادگیری از راه دور و محلی برای کمک به مقیاس کارآمدتر ماژول های آموزشی استفاده خواهیم کرد که می تواند جان انسان ها را نجات دهد.”