مشخصات، قیمت، خرید و موارد استفاده از درمارولر 4 در 1

یک درمارولر دقیقاً چگونه به تقویت درمان جای زخم آکنه درمارولر تیتانیومی کمک می کند؟ هنگامی که کانالهای ریزی با استفاده از درمارولر ایجاد میشود، این امر باعث میشود که درمانهای اصلاح کننده لکه ها با جلوگیری از تولید ملانین، به عمق پوست نفوذ کرده و کار خود را انجام دهند، که به طور قابل توجهی مشکل زخمهای آکنه و به طور کلی افزایش رنگدانه ها را کنترل و درمان می کند. درمارولر یه وسیله و ابزار جدید هست که مسیرها و سوراخ های خیلی ریز و میکروسکوپی روی پوست ایجاد میکنه تا محصولات مراقبت از پوست به راحتی به عمق پوست نفوذ کنند.

وقتی درمارولر روی پوست حرکت می کند، سوزن های ریز و ظریف موجود روی غلتک پوست را سوراخ میکند، کانالهای ریزی ایجاد می کند یا یک آسیب پوستی کنترل شده ایجاد می کند که به لایه خارجی پوست آسیب واقعی نمی رساند. در سنین جوانی سطح بالای کلاژن باعث شادابی و سفتی پوست می شود. این ویژگی باعث شده تا این درمارولر برای مصارف خانگی و تمام بخش های بدن و صورت مناسب باشد.

به علت تیتانیومی بودن جنس سوزن ها، این محصول بسیار با دوام بوده و در نواحی بزرگ بدن نیز کاربرد دارد. به دلیل جنس مرغوب و کیفیت ساخت بالای این درمارولر ، استفاده از آن در زمینه زیبایی روز به روز در حال افزایش است. ماساژور غلتکی درمارلر چند منظوره مناسب برای کاربران خانگی سالن های زیبایی با کارایی بسیار بالا می باشد . او از روش میکروندلینگ (microneedling) برای افزایش زیبایی و شفافیت پوست استفاده کرده بود.

یکی از روش هایی که برای مقابله با پیری پوست و دیگر مشکلات پوستی مانند آکنه اسکار، پیگمنتیشن، سلولیت و … ممکن است فکر کنید آکنه آزار دهنده ترین مسئله پوستی است، اما به نظر میرسد ایجاد زخمهای آکنه در سطح صورت شما آزار دهنده ترین و دلسردکننده ترین مسئله پوستی است که نه تنها باعث ناهموار نشان داده شدن پوست پس از ابتلا به آکنه و سرانجام خلاص شدن از شر آن میشود بلکه باعث کاهش اعتماد به نفس شما نیز میشود.