معاون رئیس سازمان ملل به جوانان غنائی گفت: افراد دارای معلولیت “توانایی های بسیار ویژه ای دارند” کووید -19

وی که در کافه جیمز تاون با آنها گپ می زد ، از افکار و تجربیات آنها الهام گرفته و از دیدن چگونگی امیدواری به یکدیگر ، علی رغم چالش هایی که با آنها روبرو است ، خوشحال شد: «وقتی تنها باشید ، چپ نگاه کنید و راست نگاه کنید و ببینید که جامعه برای شما وجود دارد “، او گفت.

وی با اشاره به اینکه “افراد معلول دارای توانایی های بسیار ویژه ای هستند” آنها را تشویق به تلاش برای دستیابی به حداکثر توانایی خود کرد.

دوره نقاهت از COVID

معاون رئیس سازمان ملل همچنین با رئیس جمهور نانا آدو دانکووا آکوفو-آدو دیدار و گفتگو کرد و گفتگو در مورد بهبود بیماری همه گیر ، حفظ صلح و سرمایه گذاری در جوانان آفریقایی انجام داد.

وی از غنا به خاطر نقش مداوم آن در تضمین اجرای اهداف توسعه پایدار (SDGs) ، علی رغم اختلالات COVID-19 ، تقدیر کرد و سندی را ارائه داد که نمایانگر تعهد رسمی سازمان ملل متحد در کنار دولت و سایر شرکا در حمایت از ملت آفریقای غربی است. تلاش های بهبودی همه گیر.

این سند همچنین متعهد می شود تا از تلاش های این کشور برای دستیابی به 17 SDG تا سال 2030 و دستیابی به هدف خود در جهت انعطاف پذیری و اعتماد به نفس بیشتر حمایت کند.

از آنجایی که همه گیری ها آسیب هایی در سلامت ، اقتصاد ، آموزش و بخش کشاورزی غنا به وجود آورده است ، چارچوب سازمان ملل برای پاسخ فوری اقتصادی – اجتماعی خواستار محافظت از مشاغل ، مشاغل و معیشت ها شده و مسیری ایمن برای پایدارتر بودن جنسیت را آغاز می کند. آینده برابر و خنثی از کربن.

انتخابات آزاد و عادلانه

در 7 دسامبر ، غنا در هشتمین دوره انتخابات عمومی خود از سال 1993 به پای صندوق های رأی خواهند رفت – دستاوردی که باعث شده است این کشور بخاطر قدرت دموکراتیک و نهادها موفق شود.

خانم محمد بر اهمیت انتخابات آزاد ، عادلانه و معتبر که توسط نهادهای انتخاباتی قوی ، مطمئن و قابل اعتماد اداره می شود ، تأکید کرد.

وی در جریان بازدید خود ، با رهبری کمیسیون انتخابات (EC) ملاقات کرد تا درباره چگونگی ادامه حمایت سازمان ملل از روند انتخابات برای پایداری صلح در این کشور و به طور کلی در غرب آفریقا و به طور کلی قاره ، گفتگو کند.

وی به دلیل ایجاد فضای مناسب برای یک انتخابات آزاد و منصفانه از رهبری EC استقبال کرد و همچنین مفهوم اتاقهای موقعیت جوانان را به اشتراک گذاشت که جوانان غنی را موظف به انتشار اطلاعات دقیق و قابل اعتماد در طول دوره انتخابات می کند ، در حالی که نگرانی های اطراف رسانه های اجتماعی را نیز از بین می برد .

وی در دیدار با شورای صلح ملی گفت که “اشتیاق و انتظارات ذینفعان و مردم غنا بسیار زیاد و [their] صدا در حفظ آرامش مردم برای اطمینان از انتخابات صلح آمیز حیاتی است “.

معاون رئیس سازمان ملل در یک جلسه مطبوعاتی در پایان سفر خود ، ثبات نسبی کشور را تأیید کرد ، که به گفته وی بستر خوبی برای جذب سرمایه گذاری بیشتر برای کمک به توسعه و رشد پایدار است.