نصب جی پی اسGPS( ردیاب) ضدسرقت ماشین خودرو

در صورتی که از علاقه مندان به برق خودرو هستید برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم در دوره آموزش برق خودرو آموزشگاه فنی برق ثبت نام کنید. این دستگاه کوچک که بر روی اتومبیل و خودرو نصب می شود. چون دستگاه کاملا تست شده استاندارد، رجیستر شده به دستشان میرسد و با خیال راحت میتوانند بر روی همه نوع خودروی ایرانی و خارجی، با خیال راحت نصب کنند. بلوتوث به عنوان یک ابزار جانبی برای شما این امکان را فراهم مینماید تا از هدست بلوتوث جهت پاسخ به تماسهای دریافتی مجاز استفاده نمایید. در صورت سرقت، امکان ردیابی ماشین یا متوقف کردن آن را دارید و از هر جای ایران میتوانید درهای ماشین را باز و بسته کنید!

در نهایت بدنه مقاوم ردیاب در برابر نفوذ گرد و غبار و پاشش آب (IP41)، امکان استفاده از دستگاهها را در محیطهای مختلف فراهم میآورد. جی پی اس خودرو، وظیفه تامین امنیت ماشین را به عهده دارد و برای رسیدن به این هدف شما تنها به یک سیمکارت نیاز دارید. به شکلی که به هیچ وجه روشن نشود و بعد به پلیس زنگ بزنید. فرض کنید، بعد از انجام یک خرید از فروشگاه، به خیابان برگردید و جای خالی ماشین را مشاهده کنید. ۴ -با استفاده از ردیاب خودرو این قطعه کوچک می تواند سرعت ماشین و یا میزان سوخت مصرفی را هم از طریق پیامک دریافت کنید.

می توانید با مراجعه به صفحه بررسی جی پی اس شخصی، از قابلیت ها و موارد استفاده این وسیله نیز آگاه شوید. در این مقاله قصد داریم تمامی نکات درباره نصب جی پی اس خودرو از جمله نحوۀ استفاده از جی پی اس خودرو، نحوه نصب صحیح و راه اندازی gps خودرو بپردازیم.چنانچه به برق خودرو علاقمندید می توانید در دوره آموزش برق خودرو آموزشگاه فنی برق ثبت نام کنید.

دومی موردی که با در سریع ترین زمان ممکن روی خودرو نصب می شود جی پی اس GR180 است که برای انواع خودروهای سبک، سنگین و حتی موتور سیکلت ها مورد استفاده %link1% قرار می گیرد. اما قابلیت های انواع جی پی اس تنها به این مورد محدود نمی شود بلکه به واسطه سیم کارتی که درون جی پی اس قرار می گیرد، شما می توانید کنترل کاملی روی خودرو خود داشته باشید و بدون نگرانی از دزدیده شدن آن، در شلوغ ترین یا خلوت ترین خیابان ها به کارهایتان رسیدگی کنید.