هدرز موتور B3 (پراید قدیم) – سام تیونینگ

هدرز ها را میتوان بر اساس ظاهری که دارند، در دستههای متفاوت دستهبندی کرد، بدین ترتیب کمپانی سازنده باید اساسی توجه به نکتههایی زیرا مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک جور از این قطعه را طراحی کنند. گونه های هدرز را می توان در سه جور کرومی، فولادی و سرامیکی دستهبندی کرد؛ طراحی یک هدرز باید کلیدی دقت به موضوعاتی زیرا افزایش قدرت هدرز، اعتنا به مقدار آلایندگی موجود و میزان تاثیری که بر مصرف سوخت میگذارد، طراحی شود. هدرز پراید یکی از از لوازمی هست که برای افزایش شتاب و توان خودرو آیتم استعمال قرار میگیرد ، برای این‌که بتوانید نهایت راندمان را از ماشین پراید اخذ نمایید این مورد یکی از از موردها واجب میباشد. طراحی و تولید مانیفولد به صورتی می باشد که تراز آن صیقلی نمی باشد و زبر و ناصاف نیز به لحاظ میرسد، از همین جهت در هنگام خارج شدن گازها آلاینده، اختلالاتی دیده میشود، اما از آنجاییکه در طراحی و ساخت هدرز پراید یورو4 فولادی از طریق خمکاری به کار گیری شده است، تراز آن صاف و صیقلی دیده میگردد و به این برهان خروج گازهای آلاینده به بهترین وضعیت ممکن حادثه میافتد. در صورتی که بخواهیم در رابطه با طراحی این قطعه بگوییم؛ می بایست گفت که این قطعه سطحی کاملا صاف و صیقلی دارد، چرا که درصورتیکه اینچنین نباشد و بر بر روی مرحله آن زبری چشم شود، همین زبری مانع از خروج گاز میشود، به این ترتیب ساخت و طراحی همین قطعه را میتوان یک عمل سخت و تهی دست به دانش مخصوص در لحاظ گرفت. در یک تعریف کلی میتوان هدرز را یک قطعه فنی به جهت تیونینگ و همینطور تقویت موتور در لحاظ گرفت که در هنگامی که قیمت خودرو بالا میرود و افراد بضاعت و توان خرید یک ماشین پرقدرت و حیاتی کیفیت را ندارند، مورداستفاده قرار می‌گیرد و آن را بر بر روی خودرو هدرز پراید یورو 4 فولادی نصب میکنند که نصب این قطعه باعث بروز ویژگیهای متمایز در اتومبیل نیز میشود. اگر در طراحی و ایجاد خودروی شما از قطعهی هدرز به کار گیری شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، اصلی شتاب و عملکرد بهتری از ماشین بیرون میشود؛ از طرفی خودرویی که از همین قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. نکتهای که در ارتباط اهمیت طراحی و ایجاد این قطعه با دارد، دوران و هزینهای است که شما باید برای آن در حیث بگیرید، ایجاد هدرز را می توان یک مراحل وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به این ادله بخش اعظمی از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در لحاظ میگیرند که بایستی بهصورت جداگانه بر بر روی ماشین کارگزاری شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک به کار گیری نمیکنند. این دو قطعه از حیث جنس و ساختاری اهمیت یکدیگر تفاوت دارند، میتوان گفت در هدرز پراید یورو 4 فولادی برای هر سیلندر یک خروجی در نظر گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا وارد شدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی کلیدی کمترین مقاومت از اگزوز ماشین خارج می شوند و پروسهی انجام همین رخداد اصلی هدرز پراید یورو 4 فولادی و در مقایسه با مانیفولد، فراوان پر سرعت و آسانتر است و این مسئله خود می تواند بر خنکسازی موتور نیز اثر گذاری داشته باشد. وقتی که شما همین مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه کلیدی هدرز فولادی پراید وب سایت خود باشید.