هر چیزی که باید در مورد کرم ضد لک بدانید! – ویرگول

این سرم، با غلظت بالایی که از ویتامین C و و یتامین E دارد، در حقیقت یک سرم روشن کننده است که می تواند لک های بوجود آمده روی پوست را کاملا از بین ببرد. این محصول دارای دوز نسبتا بالایی از فوجیک اسید (4%)، فرلولیک اسید (3%) و مندلیک اسید (3%) می باشد و به همین دلیل قبل از استفاده بهتر است که محصول را روی پوست تست کنید. کرمهای ملاسکرین دپیگمنتانت دوکری و ضد لک دپی وایتای سی ام هر دو در ترکیبات شان از گلیسیرین به عنوان ماده مرطوب کننده استفاده شده و به همین دلیل بیشتر برای پوستهای معمولی و خشک مناسب هستند.

به گزارش سرویس «بهداشت و درمان» خبرگزاری دانشجویان ایران، دکتر مسعود داوودی متخصص پوست و مو ضمن بیان مطلب فوق افزود: هر اندازه که درصد هیدروکینون موجود در این نوع کرمها بیشتر باشد، شانس ابتلا به تحریکات پوستی افزایش می یابد؛ به عنوان مثال هیدروکینون ۱۰ درصد، شدیدا پوست را تحریک کرده و باعث خارش و قرمزی پوست می شود.

استفاده از ترکیبات دارای 2 درصد بیشتر از این ماده، دارای عوارض کرم ضد لک حیات سبز می باشد. به عنوان از بین برنده جای جوش و آکنه نیز استفاده می شود. کرم ضد لک قوی این برند نام آشنا، همانطور که از نامش پیداست، یک محصول مناسب جهت از بین بردن لک های روی پوست و روشن تر شدن آن می باشد و به همین علت در لیست بهترین کرم های ضد لک از نگاه مشتریان ما، قرار گرفته است. لانسون یکی از بهترین کرمهای ضد آفتاب با پوشانندگی بالاست که استفاده مداوم آن منجر به از بین رفتن چین و چروکهای سطحی و عمیق پوست و جلوگیری از ایجاد جوش میشود.

آیا می توان در هنگام روز از کرم ضد لک استفاده کرد؟ ماده موثره بکار رفته در ترکیبات این کرم ضد لک، اسکوربیک اسید و عصاره شیرین بیان می باشد. البته عناصر و ترکیبات دیگری نیز وجود دارند که می توانند در ترکیبات ضد لک ها بکار گرفته شوند که در اینجا فقط به تعدادی از مهمترین آن ها اشاره شده است. علاوه بر این، یک سری نکات وجود دارد که توجه به آن ها قبل از خرید می تواند به شما در انتخاب محصول مناسب، بسیار کمک کند.