هزینه انواع روش های لیفت شقیقه – کلینیک خانه سفید

البته اگر نمیتوانید از محل کار خود مرخصی بگیرید، رفتن به محل کار بلافاصله پس از لیفت شقیقه با نخ هیچ مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد. درواقع شما پس از انجام عمل لیفت شقیقه در بیمارستان بستری نشده و بلافاصله میتوانید به خانه برگردید. پس از آن زمانی برای جراحی تعیین میشود و شما باید در روز تعیین شده با رعایت موارد مطرح شده در جلسات مشاوره و همراه داشتن وسایل موردنیاز در بیمارستان حاضر شوید. در جلسات مشاوره پیش از لیفت پزشک بهطور کامل شما را معاینه میکند تا ضمن اطلاع از وضعیت سلامت شما، مقدار لیفت موردنیاز و شیوه لیفت متناسب با حالت چهره را تشخیص دهد. در نتیجه با استفاده از آن میتوان چروکهای عمیقتر را برطرف کرده و نتایج را ماندگارتر کرد. برشهای انجام شده در این روش آنقدر ظریف هستند که اثرات آنها پس از مدتی بهطور کامل از بین میرود. پس از اینکه کشیدگی دلخواه ایجاد شد، سوزن از محل مشخص شده خارج میشود. بنابراین بهتر است یکی دو روزی از خانه خارج نشوید تا اثرات زخمها بهطور کامل برطرف شوند. این خارش معمولا قابلتحمل است اما اگر از حد تحمل شما خارج شد حتما برای دریافت پماد ضد خارش با پزشک خود مشورت کنید.

اما جای نگرانی نیست. به عقیده بسیاری ار جراحان انجام این عمل زیبایی در سن پایین توصیه نمی شود به این دلیل که پزشکان اعتقاد دارند چهره افراد تا سن ۲۳ سالگی هنوز بطور کامل شکل نگرفته و مناسب این عمل جراحی نیست بنابراین برای افرادی که ۲۳ سال به بالا داشته باشند می توانند با نظر پزشک این جراحی را انجام دهند. لیفت شقیقه معمولا به افرادی توصیه میشه که در اثر روند طبیعی افزایش سن و پیر شدن و یا سایر مشکلات جسمی و روحی ، با افتادگی ابرو یا پلک مواجه شدند. برای یافتن پاسخ این سؤالات، در ادامه این مقاله از مجله زیبا بمان با ما همراه باشید. عمل کشیدن تا زمانی که چین و چروکها برطرف شوند و حالت موردنظر در ابروها و چشم بیمار ایجاد شود، ادامه خواهد یافت. علاوه بر این میتوانید حالت موردنظر خود را در چشمها یا ابروها ایجاد کنید و آنها را کمی به لیفت شقیقه با کش سمت بالا بکشید. در این شیوه که با استفاده از دستگاه پلاسما جت انجام میشود، حرارت مشخصی به بافت پوست وارد شده و پوست از حالت جامد به گاز تبدیل میشود.

بعد از اینکه این خارها دقیقا درون بافت پوست قرار گرفتند ، متخصص میتونه اندوتاین رو به اندازه نیاز بشکه تا پوست و بافت های زیر آن ، سر جای خود برگردند و سفت و محکم بشن. 5. پزشک متخصص ممکن است مصرف برخی از داروها را برای شما منع کند. بنابر تشخیص پزشک ممکن است در این روش برشها کمی عمیقتر زده شوند. همچنین ممکن است تا چند ساعت یا یکی دو روز پس از لیفت در شقیقههای خود احساس بیحسی داشته باشید. پس از آن در روز تعیین شده برای انجام لیفت ناحیه عمل با استفاده از کرمهای بیحسی موضعی کاملا بیحس میشود. با استفاده از این عمل برای مدت زمان طولانی میتوانید حالت چشم ها و ابروهای خود را کشیدهتر کرده، شادابی و جوانی را بار دیگر به چهره خود هدیه دهید. 3. تا چند روز بر روی صورت خود نخوابید و حتیالامکان سر را بالاتر از حد معمول قرار دهید. 1. مسکنها و دیگر داروهای تجویز شده توسط پزشک را سر موقع مصرف کنید. همراه خواهد بود. برای مشاهده نتیجه مطلوب در این روش باید حداقل تا یک ماه صبر کنید.

2. درصورتیکه از روش جراحی برای لیفت شقیقهها استفاده کردهاید، باید 10 روز بعد برای کشیدن بخیهها مراجعه کنید. از مزایای روش های جراحی شقیقه می توان به مواردی از جمله کاهش عوارض، افزایش سرعت بهبود، شادابی بیشتر و بهتر پوست و ظاهر جوان کننده چشم ها و ابروها اشاره کرد. جراحی لیفت شقیقه یک عمل سرپایی است که گاها می توان برای گرفتن نتیجه بهتر همزمان با دیگر عمل های زیبایی مانند بلفاروپلاستی و یا لیفت ابرو و پیشانی بصورت ترکیبی انجام شود. لیفت شقیقه نوعی جراحی پلاستیک سرپایی است. عمل لیفت شقیقه، یک جراحی پلاستیک سرپایی به حساب میآید که معمولا با جراحیهای زیبایی دیگری مانند لیفتینگ صورت و یا بلفاروپلاستی (درمان افتادگی پلک) به صورت ترکیبی انجام میشود. انجام عمل لیفت شقیقه معمولا بین ۱ الی ۲ ساعت زمان میبرد و اکثر اوقات نیازی به بیهوشی فرد برای انجام جراحی نیست و تنها بیحسی موضعی برای انجام عمل لیفت شقیقه کافیست.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد لیفت شقیقه شیراز تخفیف بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.