پیستون چگونه کار می کند؟

فعالیت حلقه پیستون چیست ؟ دلایل خراب شدن حلقه پیستون چیست ؟ وظیفه رینگ پیستون در ماشین خودداری از جراحت وصال به همین دو قطعه می باشد و در صورتی که خراب شود می بایست سریعا آن را تعمیر کنید و حلقه پیستون های نو جایگزین شوند. بطورکلی وارد کردن فشار بیش از حد به موتور سبب ساز می‌گردد تا قطعاتی نظیر، حلقه و پیستون و بوش اتومبیل خراب شوند. این عمل سبب میشود تا حلقه فشاری خاصیت خودداری از نشت گاز را داشته باشد. زمانی که شاتون و پیستون حلقه از مواد اولیه بیکیفیتی ایجاد شده باشند . به جهت یافتن شاتونی که صدا می نماید ، می بایست امتحان بالانس سیلندر را انجام بدهید و وایرها را یک عدد یکی از جدا کنید. یکی از از قطعات موتوری خودروها حلقه پیستون آن است. مغازه اسباب یدکی جنیون پارت یکی از از نمایندگیهای فروش اثاثیه یدکی هیوندا و کیا در تهران است. این ایرادات باعث می‌شوند تا دیتاها افراد نسبت به قطعات به عمل رفته در خودرو ارتقا یابد. حلقه پیستون یا حلقه موتور بر حسب کاری که انجام می‌دهد و همچنین محل قرارگیری آنان روی پیستون به دو گونه تقسیم میشوند. موتورها بر مبنا نحوه چیدمان به دو دسته خطی و V رخ تقسیم میشوند. موتورهای خطی شکل از تکسیلندر تا 5 سیلندر و موتورهای Vشکل نیز شامل موتورهای 5، 6 و 8 سیلندر هستند. تعداد حلقه موتور مضاعف (بین 5 تا 7) رینگ اکثر اوقات در موتورهای دیزلی کاربرد دارد. تعداد این رینگها اکثر اوقات 3 تا 5 است و گاهی اوقات حتی به 7 عدد هم میرسد. همین فرمان اکثر وقت ها منجر کنکجاوی اشخاص و تشویق آنان به کسب دیتاها درمورد همین قطعات خواهد شد. شرکت ایساکو به جهت تولید شاتون و رینگ پیستون از بهترین مواد اولیه استفاده میکند تا همین قطعات کیفیت حتمی را داشته باشند و همینطور به بهترین نحو احسن طراحی شده تا مهم موتور خودرو شما تماما مطابقت داشته و بتوانند فعالیت خویش را به مهربانی انجام دهند. همین پیستون را که کمپانی بی ام دبلیو آلمان معرفی کرده در سال 2025 رونمایی خواهد شد . 3- اساسی تولید رخنه های (I,U,T) صورت در دامنۀ پیستون که دارای شیار های افقی و عمودی هستند، می اقتدار از انبساط پیستون پرهیز کرد. این سطح صاف از طریق تولید یک انحنا کوچک بر روی حلقه موتور بوجود میآید که اصلی چشم هم دیده نمیشود. بدین ترتیب بیضی ساختن پیستون و همینطور ایجاد لقی فی مابین سیلندر و پیستون، جهت جلوگیری از چسبیده شدن پیستون به سیلندر می باشد. وقتی پیستون اتاقک بیضوی سرد هست ، شکل بیضوی دارد.وقتی این دسته پیستون گرم می شود دامنه پیستون انبساط می یابد و پیستون گرد پیستون tu5 عظام می شود. مرحله بالای پیستون ذیل ، گنبدی شکل می باشد. ۱- صاف و یکدست : در رخ ذیل همانطور که می بینید تراز بالای پیستون صاف و یکدست می باشد. در موتور جعبه دنده این صدا در به دور آرام موتور شنیده می شود البته هنگامی کلاچ بگیرید قطع می گردد . رینگ پیستون هم از همان جایی که اسمش پیداست یک حلقه ایست که به دور یک استوانه قرار می گیرد. فرآورده بکار رفته در ایجاد اشکال پیستون اتومبیل سبب کارایی خوبتر و کارایی دوچندان موثری در آن خواهد شد؛ زیرا این قطعه در دمای متعددی قرار گرفته و در حالت دشواری به عمل خود ادامه می دهد. پیستون قطعه ای نسبتاً استوانهای شکل است ؛ نسبتاً از آن روی که سازندگان این قطعه ، به میزان فراوان ناچیز به آن صورت بیضوی می دهند چرا که به دمای پیستون به هنگام حرکت اتومبیل به شدت بالا می رود و حتی ممکن است به دماهایی زیرا 2200 درجه سانتی گراد هم رسد و همین دستور سبب ساز انبساط پیستون می گردد و در این موقعیت میباشد که پیستون شکل استوانه ای به خویش می گیرد . دیواره پیستون در این تراز پایینی گرد و به صورت بیضی طراحی میشود که ضمن فراهم آوردن حرکت سهلترش در سیلندر، پس از انبساط همین قطعه در اثر حرارت بالای گوشه و کنار احتراق، کاملا فرم استوانه به خویش میگیرد. باین قطعه چکیده از سیستم احتراق داخلی خودرو میباشد که حیاتی فشار گاز ناشی از احتراق در محیط احتراق بالای سیلندر فعالیت می کند. محل قرارگیری آنان نیز در شیارهای نزدیک به سر پیستون است. چنانچه دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت داده ها مضاعف بیشتر در گزینه آموزش ایجاد پیستون لطفا به مشاهده از وب وب سایت ما.