چرا برای تعمیر آسانسور به تعمیرکار حرفه ای نیاز داریم؟

آسانسور به جهت به کار گیری زیاد و مداوم وخیم می‌شوند. یکی مهم ترین نکات و مشکلاتی که داشتن این وسیله دارااست این میباشد که بارها نیاز به تعمیر دارااست. تعمیر می بایست بوسیله یک تعمیرکار حرفه‌ای یک دارای تخصص صورت بپذیرد

از دلایل مهم خراب شدن آسانسور و نیاز به تعمیر آسانسور

بالا بر از قطعات بسیار متعددی ساخته شده میباشد که ایراد در هرمورد، قادر است سبب فساد تمام خواهد شد. با این اکنون یک سری دلایل عمده وجود داراست که هنگام متوقف شدن بالا بر، می‌قدرت آنان‌را ادله فساد دانست. در پی به بعضا از دلایل عمده فساد بالا بر خوا‌هیم پرداخت.

خراب شدن بلبرینگ آسانسور

بلبرینگ بخشی از موتور بالا بر شما میباشد. این قطعه اذن می دهد تا موتور سوای تولید اصطکاک یا این که تلف کردن انرژی، به شغل خویش ادامه دهد.

بلبرینگ‌ها می توانند هرز شوند و موتور شما‌را پایین فشار قرار دهند. در‌این‌صورت‌ موتور شما استارت به لرزیدن می‌نماید که می تواند به موتور زخم بیشتری وارد نماید. در‌حالتی که یاتاقان‌ها جراحت ببینند، میتوانند لرزش بیشتری ساخت‌و‌ساز نماید و موتور شمارا فرسوده نمایند.

برای اینکه بفهمید بلبرینگ شما چه‌طور شغل نمی‌نماید، به صدایی که می دهد گوش دهید. در حالتی‌که صدای وز وز یا این که غرش ساخت نماید، میتواند اشتباهات متعددی داشته باشد. ممکن میباشد تغییر و تحول صورت داده باشد، یا این که ممکن میباشد روی پایه خویش قرار نگیرد.

در صورتی صدای جیغ ساخت نماید، مسافت شعاعی آن بسیار زیاد میباشد. هنگامی در بلبرینگ مسافت ساخت خواهد شد، ممکن میباشد موتور نتواند به صحت بچرخد.

در حالتی‌که یاتاقان صدا میدهد، بلبرینگ تغییر تحول صورت داده میباشد. دراین‌صورت یک دارای تخصص خدمت و محافظت بالا بر بایستی آن را تعمیر نماید، تا تعمیر آسانسور شما شغل نماید.

هرز شدن بلبرینگ موتور یکی دلایل فساد بالا بر میباشد. در حالتی‌که بلبرینگ شل و ول شد، ممکن میباشد ما یحتاج باشد تک تک موتور را مجدد نصب نمائید.

کثیف شدن قطعات آسانسور

همان طور که موتور شما فرسوده می شود، ذرات خرد فلزی را آزاد می‌نماید. این ذرات وارد روغن موتور میشوند و سبب از فعالیت افتادن خویش موتور و فساد آسانسور میگردند.

آلودگی قادر است به طرز‌های گوناگون ظواهر گردد. در‌حالتی که متوجه بوی نامطبوع و ناگهانی شدید، ممکن میباشد از موتور شما باشد. در حالتی که آسانسور برای بالا و زیر رفتن ذیل فشار باشد و زیاد اجبار بزند، ممکن میباشد موتور کثیف خواهد شد.

روغن کاری نیز قادر است باعث به آلودگی گردد. چنانچه از جاری‌کننده غلط استعمال میکنید، ذرات جانور در آن میتوانند منافذ قطعات شما‌را مسدود نمایند.

برای گزینش اینکه آیا خلل آلودگی دارید، بایستی نظارت روغن اعمال دهید. مثال‌های روغن را در سراسر سیستم تست نمائید.

سطح ها بالای برنز معمولاً نماد دهنده ساییدگی دنده‌های آسانسور شماست. سطح های بالای آلومینیوم قادر است آرم دهنده سایش پمپ بالا بر شما باشد.

انتخاب فرمائید که آلودگی از کجا میتواند باشد. مواد میتوانند از چاه بالا بر، به سیستم شما نشت نمایند.

خدمات تعمیراتی مربوط به آسانسور

خدمات تعمیر آسانسور یکی‌از فرآیند مراقبت آن به حساب آورده می شود. خدمت دایم و به موقع بالا بر یا این که بالا بر این قابلیت را میدهد تا قبل از وقوع هرگونه فساد بازیابی سعی دستگاه ، تعمیرات جزئی و فساد های اتفاق افتاده را در به عبارتی اولِ شغل از میان ببرید.

با این عمل می‌توانید بازدارنده از فساد های دورازشوخی بالا بر گردید. خدمت آسانسور سرعت دستگاهتان را بالا برده و آن را در شایسته ترین موقعیت خویش نگه می‌دارد.

آسانسور به صورت مداوم از فعالیت می افتد

قدمت اثرگذار بالا بر دربین ۱۵ تا ۲۰ سال تقریب زده می‌شود . چنانچه بالا بر شما کهن میباشد ممکن میباشد دایم از فعالیت بیفتد و این به خیال این میباشد که ارتفاع عمرآن به نقطه پایان رسیده میباشد. در شکل نیاز می‌توانید آن را عوض نمائید و یا این که قطعات اساسی آن را ردوبدل کنید، که هر دو مخارج به طور تقریب مشابهی خواهند داشت.

همینطور آسانسورهایی که بسیار کهنه گردیده اند، دربشان به صدق گشوده و بسته نمیشود. این اختلال را می قدرت با خدمت به موقع و تعمیر اصولی آسانسور حل کرد .

صدای ناهنجار آسانسور

وقتی که صداهای تعجب آور و غریبی از بالا بر شنیده می‌گردد، احتمالاً مشکلی در موتورخانه ، جابجا شدن ترمزهای بالا بر ، وا رفته شدن برخی از قطعات ، فساد کفشک کابین آسانسور ساییدگی قطعات ، استاندارد نبودن کابین بالا بر و یا این که تراز نبودن کابین اتفاق افتاده میباشد .هنگامی که خدمت آسانسور را به تعویق می‌اندازید این خطاها ممکن میباشد به وجود بیاید.

این فساد ممکن میباشد دور از شوخی باشد پس عالی میباشد در تاثیر و با یک تعمیرکار ماه تماس حاصل نمایید .تعمیرکاران بالا بر این شرکت زبده و علم بالا در کمترین فرصت ممکن کیفیت عالی ترین سرویس ها را به شما ارائه میدهند .

مجال وصال آسانسور به نقطه متبوع بسیار زیاد میباشد

در واقع یک دستگاه مکانیکی به شمار نمی رود. بلکه یک سیستم الکترونیک یا این که الکتریکی میباشد . ارتقا دما و فساد سیستم تهویه آسانسور میتواند این نقص‌ را به وجود بیاورد . همینطور سیستم در اختیار گرفتن فساد سیستم الکترونیک یا این که مدار الکترونیک کنترلی و نقص‌ در سنسور ها این فرصت را زیاد میکند .

تعمیر بالا بر یک سوژه کبیر میباشد و ممکن میباشد گاهی با یک تعمیرات معمولی نقص‌ حل گردد . همینطور این قابلیت و امکان وجود دارااست که اختلالات دورازشوخی باشند و نیاز به بده بستان قطعات بالا بر باشد. با دقت به فساد اتفاق افتاده و اقداماتی که بایستی صورت پذیرد، هزینه قبل از اجرا عمل با شما دربین گذارده گردیده و بعد از آن مبادرت به ایفا عملیات می‌شود .

چه کسی  باید هزینه تعمیر آسانسور را پرداخت کند؟

شاید این پرسش بوجود آیو که هزینه تعمیر آسانسور با چه کسی است، یااینکه هزینه تعمیرات بالا بر در سوئیت چه‌گونه می بایست اکانت گردد یااینکه هزینه تعمیر آسانسور مستاجر را بایستی چه کسی بر عهده بگیر خویش مستاجر یا این که صاحب و مالک منزل، طبق ماده ۴۸۶ ضابطه مدنی و صاحب و مالک ملک می بایست مجموع وسایل را سوای هیچ عیب ایرادی به مستاجر تحویل دهید و مستاجر ملزم میباشد آن را سالک نگه داراست در شرایطی که که تاسیسات در گیر نقص‌ شد در زمان بازه زمانی اجاره بسته به کلی یا این که جزئی بودن تعمیرات ، صاحب و مالک یا این که مستاجر مکلف به پرداخت آن می باشند. این اختلال یکی اختلال های رایج در آسانسورهای مسکونی به حساب می آید.

تعمیر کردن آسانسور به صورت سریع

در بعضی از مواقع فساد هایی در سیستم تعمیر آسانسور پیش میاید که نیاز میباشد تعمیر فوری صورت بپذیرد. همان دیگر تعمیر فوری بایستی وقتی صورت پذیرد که سیستم بالا بر با خطاها دور از شوخی روبرو گردیده که قابلیت به کارگیری از آن نیست. همینطور این ایرادات دورازشوخی ضمن این که سبب ساز میشود به کارگیری از آسانسور غیر قابل استعمال شود، ممکن میباشد به بقیه قطعات آن هم جراحت برساند که در‌این‌حالت‌ مخارج هنگفتی را به توشه می‌آورد. از این رو ضروری میباشد در مواردی که تعمیر آسانسور با اشتباهات و فساد های دور از شوخی روبرو می‌شود با تعمیر فوری اشتباهات به وجود آمده را رفع کرد.