چرا قالیشویی تجریش؟

چرا قالیشویی تجریش؟

قالیشویی تجریش

چرا قالیشویی تجریش چندین سال است که در محله تجریش مشغول به فعالیت است.این قالیشویی به صورت تخصصی در شستشو فرش های دستباف فعالیت می کند.برای شستشوی فرش های دستباف نیاز به مهارت و تخصص دارید که پرسنل های قالیشویی تجریش از عهده این کار به خوبی بر می آیند.

این قالیشویی علاوه بر شستشوی فرش های دستباف در زمینه شستشوی فرش های ماشینی نیز به صورت حرفه ای فعالیت می کند.شستشوی فرش های ماشینی در این قالیشویی با استفاده از دستگاه های بسیار پیشرفته و مدرن انجام می شود.به این صورت که نیروی انسانی در صفر تا صد شستشو هیچ دخالتی ندارد و فقط در آخرین مرحله فرش را به گرمخانه انتقال می دهند.

قالیشویی تجریش در محله تجریش به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به تمامی اهالی محترم این محله و محله های اطراف است.

بهترین قالیشویی مجاز تجریش

هنگامی که نام یک قالیشویی در لیست قالیشویی های مجز شهر تهران وجود دارد به این معنی است که این قالیشویی دارای مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان تهران است و از سمت اتحادیه تایید شده است.

قالیشویی تجریش نیز به این صورت فعالیت می کند.قالیشویی تجریش از سال 1370 که فعالیت خود را آغاز کرده است مجوز رسمی خود را از اتحادیه قالیشویان کسب نموده است و همچنین از طرف اتحادیه به عنوان بهترین قالیشویی شناخته شده است.

مجموعه قالیشویی تجریش با تمام پرسنل ها و کادری که دارد همیشه به این اعتقاد دارند که کیفیت در خدمات همیشه باید اول و آخر را بزند و نباید هیچ خدماتی با کیفیت پایین به مشتری ارائه شود.

قیمت قالیشویی

قیمت قالیشویی 

یکی از سوالاتی که همیشه برای مردم پیش می آید این است که قیمت های خدمات قالیشویی بر چه اساسی محاسبه می شود و چرا بعضی از قالیشویان خدمات خود را با قیمت بسیار ارزان ارائه می کنند؟

نرخ تمام خدمات قالیشویی هر ساله از سوی اتحادیه قالیشویان به تمامی قالیشویی ها ابلاغ می شود.حال در قالیشویی ها نیز درصدی به این قیمت بر اساس مواد شوینده ای که استفاده می شود و… اضافه می شود و قیمت نهایی هر خدمات به دست می آید.

قالیشویی تجریش همواره سعی بر این داشته است که خدماتی با قیمت مناسب  و اینکه از مواد شوینده های با کیفیت استفاده کند.

چرا قالیشویی تجریش؟

قالیشویی تجریش به دلیل اینکه خدماتی با کیفیت و از طرفی دیگر قیمت خدمات آن ها نیز مناسب است همیشه اسم آن بر سر زبان ها است.قالیشویی تجریش ویژگی های خاصی دیگر دارد از جمله :

·        سابقه کاری بالا و درخشان (30 سال)

در این 30 سال با مجموعه ای بسیار قوی و متخصص رضایت تمام مشتریان خود را جلب کرده است.

·        تضمین کیفیت

قالیشویی تجریش به دلیل اینکه خدماتی با کیفیت به مردم ارائه می کند همیشه کیفیت خود را در تمامی خدمات تضمین می کند.

·        پرسنل و کادری مجرب

تمامی پرسنل های این قالیشویی که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند تخصص لازم برای انجام هرکاری دارند.

و …

ارزان ترین قالیشویی تجریش

 

همان طور که گفته شد قیمت های خدمات قالیشویی هر ساله از سمت اتحادیه به قالیشویان اعلام می شود.هر قالیشویی نیز درصدی به این قیمت بر اساس مواد و کیفیت خدماتی که ارائه می کند اضافه می کند.

حال قالیشویی تجریش تمام سعی خود را کرده است تا درصدی کمی به قیمت های اتحادیه بی افزاید تا تمام مردم بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

این قالیشویی چندین سال که است خدماتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان محترم ارائه می کند و همین دلیل باعث شده است مشتریان بیشتری جذب کنند.

محله تجریش در شمال تهران

 

محله تجریش یکی از محله های شمالی شهر تهران است و همچنین می توان گفت از محله های قدیمی شهر تهران است.محله تجریش بعد از تقسیم بندی که از طرف شهرداری صورت گرفت جزء منطقه 1 تهران قرار گرفت.

محله تجریش از محله های بسیار پر رفت و آمد و شلوغ تهران است.محله تجریش  یک میدان اصلی به نام همین محله دارد که می توان گفت بیشتری شلوغی و تردد جمعیت در این میدان است و این میدان به دلیل وجود ایستگاه مترو تجریش،بازار بزرگ تجریش و پایانه تاکسی جمعیت بسیار زیادی تردد می کند.

اگر بخواهیم محله تجریش را از نظر آب و هوایی بررسی کنیم به دلیل اینکه در ارتفاع بالاتری به نسبت دیگر محلات تهران قرار دارد در بیشتر روز های تابستون آب و هوای خنک در زمستان بیشتر روز های برفی را تجربه می کنند.