یونیسف در حال برنامه ریزی برای “عملیات ماموت” برای تحویل واکسن COVID-19 |

Etleva Kadilli ، مدیر بخش تأمین یونیسف ، اهمیت همکاری برای اطمینان از ظرفیت را برای این پروژه عظیم تأکید کرد.

وی گفت: “در حالی که کار برای تولید واکسن COVID-19 ادامه دارد ، یونیسف در تلاش است تا با شرکت های هواپیمایی ، اپراتورهای حمل بار ، خطوط حمل و نقل و سایر انجمن های تدارکاتی ، واکسن های نجات دهنده را در اسرع وقت و ایمن تحویل دهد.”

“این همکاری ارزشمند تا حدی اطمینان خواهد داشت که ظرفیت حمل و نقل کافی برای این عملیات تاریخی و ماموت وجود دارد. ما برای آماده سازی تحویل دوز واکسن COVID-19 ، سرنگ و تجهیزات محافظتی شخصی بیشتر برای محافظت از کارگران خط مقدم در سراسر جهان ، به همه دستان خود نیاز داریم. ”

“بزرگترین” و “سریعترین” عملیات تاکنون

برای شروع مقدمات ، یونیسف به همراه سازمان بهداشت پان آمریكایی (PAHO) و انجمن حمل و نقل هوایی بین المللی (IATA) ، هفته گذشته شركت های هواپیمایی بزرگ جهانی را در مورد ظرفیت مورد انتظار مورد بررسی قرار داد و در مورد راه های انتقال نزدیك به 2 میلیارد دوز COVID بحث كرد. -19 دوز واکسن در سال آینده. این علاوه بر 1 میلیارد سرنگ است که باید با حمل و نقل دریایی حمل شود.

آژانس سازمان ملل گفت که در هفته های آینده ، یونیسف همچنین در حال ارزیابی ظرفیت حمل و نقل موجود برای شناسایی شکاف ها و نیازهای آینده است.

این گزارش افزود: “پیش بینی می شود كه تهیه ، تحویل و توزیع واكسن های COVID-19 بزرگترین و سریعترین چنین عملیاتی باشد.”

یونیسف در تلاش برای تهیه و تحویل واکسن از تولیدکنندگانی است که با مرکز COVAX توافق کرده اند. با همکاری PAHO ، یونیسف خرید و تحویل 92 اقتصاد با درآمد متوسط ​​و پایین را در اسرع وقت و با اطمینان انجام خواهد داد.

تخصص بی نظیر

تلاش ها بر اساس تلاش های طولانی مدت یونیسف با صنعت تدارکات برای حمل و نقل تجهیزات در سراسر جهان با وجود محدودیت های مربوط به بیماری همه گیر صورت گرفته است. از ژانویه ، بیش از 190 میلیون دلار تجهیزات COVID-19 مانند ماسک ، روپوش ، کنسانتره اکسیژن و کیت های آزمایش تشخیصی برای پشتیبانی از کشورها در هنگام واکنش به بیماری همه گیر تحویل داده است.

به عنوان بزرگترین خریدار واکسن در جهان ، یونیسف به طور معمول سالانه بیش از 2 میلیارد دوز واکسن برای ایمن سازی معمول و پاسخ به شیوع از طرف نزدیک به 100 کشور خریداری می کند.

این تخصص بی نظیر شامل هماهنگی هزاران محموله با نیازهای مختلف زنجیره سرد است ، و آژانس سازمان ملل متحد را به یک متخصص در مدیریت زنجیره تأمین محصولات کنترل شده دما تبدیل می کند ، که به ویژه در این کار تاریخی مورد نیاز است.