سشوار حرفه ای برای آرایشگاه ها.

یکی از محبوب ترین و حرفه ای ترین سشوارها مدل S104 است. توان 2300 وات توسط موتور AC در این دستگاه ارائه می شود. صرف نظر از اینکه چه نوع مویی دارید، این قدرت برای خشک کردن و حالت دادن به آن کارآمد و مناسب است. این دستگاه به شما امکان باد سرد را نیز می دهد. در این دستگاه آویز تعبیه شده است که به شما امکان می دهد زمانی که از آن استفاده نمی کنید آن را در جایی آویزان کنید تا از خطرات احتمالی در امان بماند. سشوار حرفه ای S104 با سرعت باد 140 کیلومتر در ساعت می تواند موهای شما را خشک و حالت دهد.

در نتیجه حرارت کمتری برای خشک شدن مو تولید می شود. سشوار را بالاتر از 45 درجه تنظیم نکنید. توصیه می شود که سشوار حداقل 15 سانتی متر از مو فاصله داشته باشد. سشوار را نباید برای مدت طولانی روی قسمتی از موهایتان نگه دارید. قوی ترین سشوار سالنی باید به طور منظم روی موهای شما حرکت کند. علاوه بر این، شما می توانید موهای خود را با سپرهای حرارتی محافظت کنید. هنگامی که گرما خاموش یا حداقل روشن است از قدرت دمیدن بالاتر استفاده کنید. استفاده از سشوار آسانتر از اتو یا بیگودی است، اما به سشوار بیشتری نسبت به بیگودی نیاز دارد.

اگر به دنبال بهترین سشوار چرخشی هستید، سشوار چرخشی ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. آیا سشوار مارک خوبی برای استفاده خانگی وجود دارد؟ می دانید که برخی از سشوارها بسیار حرفه ای هستند و معمولا در خانه استفاده نمی شوند. سشوارهای متفرقه، ارزان و بی کیفیت نیز چندان کارآمد و بادوام نیستند. اگر می خواهید یک سشوار با کیفیت بالا بخرید، ممکن است بخواهید از سشوارهای بابیلیس، فیلیپس، رمینگتون یا پرنسلی استفاده کنید. تفاوت بین سشوار چرخشی و سایر سشوارها چیست؟ پاسخ مستقیماً با نوع استفاده و نیازهای شما برای هر یک از این سشوارها مرتبط است. اکثر خانم ها اتو فر را انتخاب می کنند زیرا می خواهند موهای خود را کاملا خشک کنند. سشوارهای روتاری نیز سری های مختلفی دارند.

سشوارهای ما نه تنها برای مرتب کردن موها مفید هستند، بلکه به روند خشک کردن موها نیز سرعت می بخشند. علاوه بر خشک کردن و مرتب کردن مو، سشوار می تواند به موهای مردانه، زنانه و حتی کودکان نیز حالت دهد. به این ترتیب، زن و مرد می توانند با اعتماد به ظاهر جذاب این دستگاه احساس امنیت کنند و دیگر نیازی به نگرانی در مورد نامرتب یا نامرتب موهای خود نخواهند داشت. امروزه شرکت ها برای ارائه محصولات باکیفیت با قیمت مناسب به مشتریان با هم رقابت می کنند که به دلیل رقابت سطح این محصولات را بالا برده است.

موهای نازک، نازک و خشک به خوبی به دمای پایین پاسخ می دهند. موهای معمولی به بهترین وجه برای حالت متوسط ​​مناسب است. هنگام حالت دادن به موهای درشت یا ضخیم، از حالت بالا استفاده کنید. انتخاب سشوار با تنظیمات باد سرد یا خنک کننده، موهای شما را براق و براق می کند، به علاوه موهای شما را کمتر وز و وز می کند. 4- اگر موهای مجعد یا موج دار دارید، سشوار با دیفیوزر یا پخش کننده جریان هوا در نظر بگیرید.

چه مارکی سشوار خوبه؟ یک سشوار معمولی از یک عنصر گرمایش، فن و موتور تشکیل شده است. در یک سشوار، برق وارد سشوار می شود و موتور فن را می چرخاند. عناصر گرمایش برق را از طریق شبکه های سیم کشی که گرما تولید می کنند عبور می دهند و در نهایت یک فن آن هوای گرم را به سمت نازل خشک کن هدایت می کند. با این حال، جدیدترین و پرفروش ترین سشوارهای امروزی علاوه بر هوای گرم، هوای خنک نیز تولید می کنند. مدل های امروزی طراحی و رابط کاربری بهتری نیز دارند و در صورت استفاده به سلیقه خود می توانید درجه را تنظیم کنید، بنابراین بهترین سشوار را برای آرایشگاه ها می سازند.

ما اطمینان داریم که این محصول رضایت کامل را بر اساس تجربه تیم ما در این زمینه تضمین خواهد کرد. یک سشوار سرامیکی دارای یک قسمت داخلی است که از مواد سرامیکی ساخته شده است که گرما را به طور یکنواخت بدون گرم کردن بدنه دستگاه پخش می کند. سشوار حرفه ای برای انواع مو قابل استفاده است. سشوارهای یونی (یونیزه): اگر موهای مجعد یا پرپشتی دارید، خرید سشوار یونی ایده خوبی است.سشوارهای یونی با پخش یون های منفی رشد مو را کند می کنند و موهای شما را به سرعت خشک می کنند.

برای استفاده از سشوار مو باید کمی خیس باشد. برای اینکه سرعت سشوار خود را به راحتی تنظیم کنید، مطمئن شوید که دستگاه دارای تنظیمات سرعت کم و زیاد است. سشوارها نیز باید هوای سرد تولید کنند. برای داشتن موهایی براق و سالم، از گرمترین دمای سشوار خود استفاده کنید. برای صاف کردن موهایتان، برس را دور آن بپیچید. با سشوار روی برس، موها را به آرامی بیرون بکشید. برای جلوگیری از آسیب رساندن به مو، بهتر است سر مخصوص سشوار نصب شود که گرما و باد را به طور یکنواخت پخش کند.